10

17 5 2
                                    

Bugün cumartesiydi. Arkadaşlarımın aileleriyle vakit geçirdiği için ekildiğim gün. Sevmezdim cumartesileri makarna yapmıştım ve ders çalışmaya başlamam gerekiyordu. Mutfaktan çıkarken gelen mesajla elim cebime gitti.

Kahraman : sormuştun ya hani beni seviyor musun diye.

Kahraman : aşk.

Kahraman : aşığım ben sana.

Kahraman : az uz değil. ilk nefes aldığın o andan şu ana kadar kalbinde atan o melodilerin sayısı kadar çok aşık oldum sana.

Kahraman : söylediğin şarkılardaki titreşimlere kadar sevdim seni ama öyle normal bir sevgi değil.

Kahraman : öyle normal değil..

Kahraman : bir gün beni olmanı isteyebilmeye hak istiyorum.

Ay : yapabilirsin. eğer istersen, bir şekilde olabilir.

Ay : bana kalırsa hak etmekten fazlası vardır.

Ay  : çünkü ruhun çok güzel senin. 

Mesaj bir süre görüldü olarak kaldı, bu süreçte telefonu masaya indirip elimdeki makarna kasesiyle biraz daha mayonez almak için dolaba ilerledim. Donakalmıştım aslında yazdıklarından ötürü..

Ekranı açık bıraktığım için mesaj görüldü kalmıştı ama yazdığım sırada çevrim içi oldu.

Kahraman : Shakespeare okursun değil mi?

Ay : gece yarısı ağlarken çok okumuşluğum var, sen?

Kahraman : okurken çok ağlamışlığım var benim de.

Ay : neden ağladın?

Cevap vermeden çıktı. Odadaki eşyalarımı toparlayarak mutfaktaki küçük masaya, makarnamın yanına koydum. Ellerim istemsizce klavyeye gitti. Elim titreyerek yazdım.

Ay : kime ağladın?

Kahraman : bize.

Kahraman : hiç olmayacak bize, kaderimize.

Ay : o kadar mı feci?

Ay : kader, aynı satıra sığdırmamış mı hiç isimlerimizi?

Kahraman : bilmiyorum.. inan ki deliriyorum artık ben düşünmekten.

Ay : lunaparka gidelim mi?

Testlerim bana sırıtsa da içime çöken hüzün beni yönlendiriyordu.

Kahraman : ağlamak yok ama.

Ay : sarılmak var ama.

Kahraman : tamam.

Ay : tamam.

*

Önce düştük düştüğümüze göre ölelim de bari yani...

Şimdi ise öldük.

Onlar nasıl cümleler vicdansız¿

Kahraman.. :)

"Bir sonbahar akşamı bir amaç gütmeden çık gel; ellerin boş olsun, ben doldurayım. Kalbini soğuk tut ki ısıtayım, boynunda kokunu taşı ki senden bana bir o kalsın hatırandan başka."

Ay Işığının Melodisi | Texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin