Just kidding, nem csinálok merch-et, bár jó lenne...
SZHÓVHAL a Halynalk Halynlan c. könyvem elérte a TÖBB, MINT 1K READS-ET, ÉS TÖBB, MINT 100 VOTE-OT! Elképesztő!
Bárcsak büszke lehetnék rá
Nade, ahogy megígértem, itt a meglepetés:
(valójában már kb. fél órája ülök a telefonom előtt, mert nem tudom, hogy mi legyen az)Megvan!
Ti fogjátok kitalálni! Írjátok le kommentben, mit szeretnétek tőlem látni, esetleg új részeket valamilyen könyvbe, vagy új könyvet, vagy bármit! Most én vagyok a jó tündér, úgyhogy ha ezt olvasod, lehet egy kívánságod, és bármi lehet az. Azt nem ígérem, hogy mindegyiket teljesítem, de amelyiket tudom, azt fogom.
Szóval ha van valamilyen special kívánságod, értékeld ezt a részt egy csillaggal, és írd le kommentbe!
És nem akarok nagyon önpromózós lenni, de ha szeretnéd, és van időd, akkor vess egy pillantást az Instagram oldalamra, vadkender.official néven találsz meg. Majdnem naponta jelentkezem, nagyon sok kenderséggel, amin garantáltan kacagni fogsz, de komoly, fontos dolgokat is megosztok.Na, a dolgodat tudod, ez a rész ennyi lett volna, de azt tudnotok kell, hogy a Halynalk Halynlan ugyan már nem éli fénykorát (van ilyen szó?), de még egyáltalán nem ért véget!
A River Song, a Kenan, és a Minecraft Bedrock Edition legyen veletek!
STAI LEGGENDO
Halynalk halynlan 18+
Storie d'amoreszjisztok ez az elso kunyvme remlem teceni fog Eseteken 18+ rèszek ellöforduhatnak ugyh vsak sajjat felelosègre olvazsd és akor ha elmültal 18+