koróna virus

89 10 7
                                    

Szusztoj dárlin
A veszéjhejztere vaó tekinettel önkénytes karentenba hejeztem magam es a csaladom
Guccika jo van ne agodj de Jázson naon nagy veszejjben van!!!
Neki kel menie vàsarolni
Tegnap vot a Tecsòba es nem vot tobb vc papir meg èlesztö! Ezer elment a erdöbe es vagot ki fűt, abol csinalt wc papirt. Ja de am meg vot a boltba Zewa vècė papir de nekúnk az nem jo, hat abba ho van a lukszus! Nekunk ellso osztaju toelatt papir kell! Szval most fuvet hasznalun. De a is jo mer igy veggyuk a kornyezettet! Ti is veggyetek meg kulomnmben Gucika ejjfelkor ot lesz a agyad melett!
Elesztot is talaltuk, a pince falâroll lekapartul a gombat. Vegúlis az ugyanaz nem?
Ha fosni fogunk tolle ako meg lezs bijo vcc papirunk. Fo az ojptimizsmuz!
A karantem miat ara sanyarutam h fozzek. Eloszor is fozem kenyeret, az ien let:

Non guszta uyge?Meg tegnapelot Jasön votl a ikeaba es vet kez fertotelenitot

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Non guszta uyge?
Meg tegnapelot Jasön votl a ikeaba es vet kez fertotelenitot. Ugyh minden nap azt iszuk h ne legyen ferzozo a kezun.
Meg vetunk mazskot is h ne lehesen latni ha elromtom a ruzsom.
Jézson hóm ofiszba vna, most is ot ul a gep elot is majnkràfozik. Non sokat dogozik szegeny
Oo dik a kis Gucika is akar irni, ugyh most odadom neki a telefon had irjon o is

Emberek! Az anyám egy hülye, még írni sem tud! Ne higgyetek neki! Ne használjatok füvet WC papír helyett, és ne egyétek meg a penészt a pince faláról! Most tényleg nagyon komoly a helyzet, ezért tarts be az óvintézkedéseket. Ha kimész a házból, hordj maszkot! Ha hazaérsz, akkor alaposan, szappannal 2 percig moss kezet! Ha teheted, ne menj el otthonról! Ez most tényleg nagyon fontos. Tudom, hogy neked pont most kéne akciós Nike cipőt venni a WestEnd-ben, vagy elmesélni a barátnődnek hogy tegnap leestél a lépcsőn, de hidd el, ez nem fontos. Maradj otthon, és vigyázz magadra!

Jajdecuki vagy Gucika! Na menem kel mer megeret a penesz a pinceben!
Pusza

Halynalk halynlan 18+Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin