Medusa

25 3 0
                                    

Arkadaşım Sally ile birlikte tek katlı bir binada yaşıyoruz.Bu aralar pek kimseyle konuşmamak için ormanda bir ev tuttuk.Kafa dinlemek ve pijama partisi yapmak için ideal bir yer tuttuğumuzu düşünmüştük ama öyle olmadı.Eve girer girmez balkondan bizi izleyen birini gördüm.Sally bana boşver diyordu ama ben onu görmüştüm.
1 saat sonra...
Biraz dinlenmek için yatağıma uzandım. Karşımda bana sevimli bir şekilde gülümseyen Sally ve arkasında ise en sevdiğimiz sanatçı Justin Bieber vardı.Hem Sally hemde postere bakarak uyumaya çalışırken bir kapı gıcırtısı sesi duyuldu.Hemen Sally baktım ama o yatağında yoktu.Sally olmadan bir yere gidemiyorum.Hatta yataktan bile kalkamıyordum.Ama kendimi toparladım ve yataktan kalkıp  etrafı aramaya başladım.Bana biri saldırı yaparsa tetikte olmak için elime bıçak aldım ve evde gezmeye başladım.Ve yine başladığım noktaya yatağımın olduğu yere geri geldim.Ama Sally yatağa ne ara dönmüştü anlam veremiyorum.Bunu düşünmek yerine uyumayı tercih ettim.Tam o sırada yine aynı kapı gıcırtısı sesi vardı.Sally korkudan uyandı ve benim elimde duran bıçağı aldı ve hemen sesin olduğu yere gitmeye başladı.Tam o sırada Sally'nin çığlığını duydum.Hemen onun yanına gittiğimde karşımda yılan saçlı bir kadın bana doğru gülen bir yüz ifadesiyle yaklaştı ve bana sadece "Yarın akşam balkonun önünde senin sevdiğin bir insan bekliyor.O seninle görüşecek.Eğer balkona çıkmazsan sonun onun elinden olur" dedi ve gözden kayboldu...

Creepypasta Masalı-1Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin