Özgür Olmak İstiyorum

11 2 0
                                    

O canavarla yine baş başayım.Beni affettiğini söyledi ama ben hala ondan kaçmak istiyorum. Ve Jeff bunun farkında olduğu için beni kendine ya da yatağın demir korkuluklarına kelepçeliyor.Yani ondan asla kaçış yok. Neden beni tuttuğunu sorduğumda bir cevap bile vermiyor.
Ama ondan şüpheleniyorum.Onun odasından bebek ve kadın sesi geldiğini duydum.Yani beni neden tutuyordu ki buna bir açıklık getirmiş değilim doğrusu...
İki hafta sonra...
Jeff ile birbirimize çok alıştık.Alıştık derken o beni seviyor ama ben onun sadece dış görünüşe alıştım.Korkunç bakışları gözümde artık basit gözler haline gelmişti.Bana hâlâ olan bitenden bir türlü bahsetmemiş olması beni mutsuz ediyordu. Umarım iyi bir açıklaması vardır.
...
Zaman akıyordu,18. doğum günümü ailemle neşe içinde kutlayacaktık ama Jeff kara kedi gibi doğum günümü engel oldu.Ondan kurtulmak istiyorum.Zamanın bir bölümünde Jeff ile sakin bir kafayla konuşma fırsatı buldum;
"İyi misin Jane,birşey istiyorsan getiririm."
"Yok, hayır.Sadece sohbet etmek istedim"
"Peki bakalım."
"Sen neden beni burada tutuyorsun?"
"Sen Jane'sin bu yüzden."
"Ama bu ülkede tek Jane ben değilim ki."
"Sana öyle geliyor."
"Benden ne istiyorsun onu söyle sadece bunu merak."
"Çünkü sen eşim Jane'ye çok benziyorsun."
"What?Senin bir eşin mi var?"
"Vardı, öldü."
"Nasıl oldu peki."
"Polisler bizi arıyordu.Bu sırada beyninden vuruldu."
"Demek öyle.Çok üzüldüm."
"Ama şimdi sen varsın.Eşimin yerini tutmasam da en azından eskisinden de daha iyi intikam alıyorum."
"Yani sen eşinden güç alırken insanları da mı öldürüyorsun?"
"Elbette."
"(yutkunarak)Sıradaki avın kim peki?"
"Nina The Killer."
"Ama o benim en eski dostum."
"Demek öyle."
"Ne demek öyle derken!?."
...

Creepypasta Masalı-1Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin