Tuhaf hisler ve tavsiyeleri artık geçelim diyorum ben. Size başka bir olay anlatacağım.Bir anda ünlü oluşumu ve Andreas ile hayatımı birleştirdiğimi kısa ama anlamlı bir hayata nasıl bağlandığım zamanı anlatma vaktim geldi;
Filmin konusu;Ben...
Filmin adı;Bir kaçırılma olayı-1
İçerik-Korku ve aşk
Ben kaçırıldıktan sonra filmimin fragmanı yayınlandı. Bu benim moralimi alt üst etti ve saatlerce ağlamama neden oldu.Çünkü bu film benim kişisel hayatımın da içine katıldığı bir filmdi. Herkes bana küçükken"sen özel bir kızsın,senin yerine geçmeyi isteyen çok kişi var"diyorlardı ama ben saf kafam bunu anlamakta zorluk çekiyor hatta sallamıyordum bile.Filmin yayınlaması ailemi beni ve hatta Andreas'ı çok öfkelendirdi. Delirmiştim, hatta annem ve babam bana hemen şikayette bulunmamı istedi. Ve yine karakolun önünde Jeff'i öldüren kişilerin olduğu yerdeydik. Herkes bana hüzünlü gözlerle bakıyordu.Nedenini sormak istedim ama sorduğumda ise korkunç bir yanıt aldım.Jeff, yaşıyordu.Onu öldürürken kendini korumaya almış ve zaten onlarca kez polisler Jeff'i bıçaklasa da yaşamayı başarmıştı.Bu benim ürkmeme neden oldu.Hemen beni Jeff'in olduğu yere güvenli bir şekilde götürdüler.Jeff bana bakarken ben Andreas'ın koluna sıkıca sabitlendim;
Jeff"görmeyeli çok olmadı ama sen değişmemişsin Jane."
"Sen koca çeneni kapat hemen.!!"
Andreas"Jane, böyle konuşarak bir yere varmazsın."
Jeff"Aşık olduğum kızın yanında ne işin var seni gözü tekin adam."
Andreas"Seninle kavga etmeyeceğim Jeff the killer."
Jeff"İyi edersin,zaten ben senle konuşmak istemiyorum. Ben Jane ile konuşmak istiyorum."
Jane"Sen kapat çeneni Jeff ve bana bakarak da laf sokmaya kalkma. Anlamıyorum zannetme Jeff the killer."
Jeff"Bu hapishane bizim evimiz olacak Jane."
Jane"Sen geberinceye kadar için tahat etmeyecek anladın mı beni?"
Andreas"Gel,bizim onunla işimiz yok. Bir şikayette bulunmaya geldik. Buraya kadar geleceğimizi tahmin etmemiştim."
Jane"Gel, bacalara kaçan kediler gibi hissediyorum."
Andreas"Sanırım haklısın."
Hemen oradan ayrıldık ve Jeff'in korkunç bir kahkaha attığını duyduk. Çok ürktüm.Güvenlik görevlileri Jeff'in etrafına dolandı.Ona bir süre bakıp sakinleştirici verdiler ve bana son bir söz söyledi"Seni de aklıma kazıdım Jane. Bu beni son görüşün olmayacak. Ha!Ha!Ha!"Andreas beni mutlu etmek için hemen bana sarıldı ve güvenliklere yapacağımız şikayeti uzun bir süre anlattı.Andreas olanları anlatırken Jeff ile bir ara göz göze geldik. Bana bir kedi gibi bakıyordu.Ama ben ona kanmam. Jeff benim için bitikti. Ondan nefret ediyorum ve Sally'e yaptıklarından sonra ona aşık olacak değilim ya!.
Akşam üstü...
Karakolda işler düzeldi ve beni güvenlikler eşliğinde evime yolladılar.Elbette yanımda Andreas da vardı.Jeff'in bana bakışları aklımdan çıkmıyor. Ondan hep tiksineceğim. Ona hep Jeff dedim ama onun adı Jeff the killer...
Andreas'ın evinde...
Yaptığımız şikayetten sonra Jeff'in yaşaması beni çok ürküttü.Nasıl olur da yaşar bu pislik.Anlam veremiyorum. Sanki dokuz canlı.Ya da içine birşey mi musallat oldu bilemiyorum.😔
Andreas'ı çok seviyorum.O da beni seviyor ama hayatımı bir düzene sokmak istiyorum ve işte beklenen teklif geldi.
Andreas bana balkonda beklememi söyledi ve elinden bir kek ve kırmızı bir kutu vardı.
Oturdum ve pasta yemek için elimi uzattığımda Andreas elimi tuttu ve"benimle evlenir misin Jane?" dedi. O an kalbim duracak gibi oldu.Bağırarak "evet."dedim. Ağlamaktan göz yaşlarım sel olup akmıştı. Andreas yüzüğü takmış,beni kucaklıyordu. Çok mutlu olmuştum.Delirdik desek yalan olmaz herhalde...
Yarın....
Anneme ve babama müjdeli haberi vermek için gittiğimiz de şok olmuştum. Annem ve babam ölmüştü.Neden olduğunu sorunca Jeff serbest kaldı.Herkesi öldürüyor.İlk senin ailemden başlamış anlaşılan.Sanırım en son beni hazinli bir sona terk edecek bu psikopat katil...
Ben üzüntüden ağlarken yukarıda bir gölge gördüm.Bu gölge beni izliyordu ve bana korkunç bir şekilde bakıyordu.Polislere bakarak onlara su gölgeyi gösterdim.Onlarda görmüştü.Moralin tavan oldu gerçekten...
Gece yarısı...
Polisle beni koruyorlar.Çünkü her an beni kaçırabilir. Tuvalete bile kadı polislerin eşliğinde gidiyorum. Artık hayatım bir bambaşka işliyor...
Bir ay sonra...
Olaylar arasında Andreas ile evlendim. Çok mutluyum. Ama arkadaşlarım da beni korumaktan bıkmadı mı?..
Onlara göre ben melek gibi bir kızım ama kızgın olduğum zaman Jeff kadar deli oluyorum. Ama bir cani ve ben onu yakalayacağız. Ondan korkan onun gibi psikopat olsun!!!
Gece bekçisi;sana biri not bırakmış dedi. Notu açtı ve okumaya başladı;
Merhabalar JANE,
Ailemi öldürdüğüm için üzgünüm.Sana yakın olmak için bunu yapmak istedim ama sen evlenmişsin.Umarım mutlusundur. Seni üzerlerse bana haber ver. Onu derisini sana kazak olarak hediye ederim. Belki hoşuna gider ne dersin?
Sevgilerle Jeff "The Killer'ın"
Polis bile mektubu okurken kanı dondu.Kalbim yerinden fırlayacakmış gibi oldu. Yerimden oynayamadım bile....
Ölmek ile yaşamak arasinda kaldım galiba....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Creepypasta Masalı-1
HorrorHerkes bazen böyle kitapları okumayı sever.Yazdığımız şeyler sadece hayal ürünüdür.Sakin korkmayın.Arada size komik espriler yapacağım.Emin olabilirsiniz...İyi Okumalar dilerim...👍😂