Onun gelmesi çok sürmedi ve duvardaki yazıları ve çizimlere bakıyordu.Bende o sırada uyuyormuş gibi yaptım.
Ben uyandığımda Jeff yani başımda duruyordu. Kalktığımda bana sıkıca sarıldı ve"İşte o sensin" dedi.Beni Jane The Killer'a benzetmeye devam ediyordu.Ondan nefret etmekten çıkmaya başladım.Ama ben aslında Nina The Killer'ın kendisine hayrandım.Jeff bunu duyarsa beni öldürdü.Ama o bunu çoktan öğrenmişti bile.Ama nasıl öğrenmişti?..
Bana eli bıçaklı bir şekilde yaklaştı ve"O kız benim düşmanınsa seninde düşmanın.Sakın o kızla ilgili birşey deme.Adını bile anma."dedi. Bende bana zarar vermesin diye "Tamam."dedim.
Nina'ya asla ihanet etmedim. Ama bu sefer durum farklıydı.Jeff beni tehdit ediyor ve beni allak bullak bir durumun içine sürüklüyor. Ben asla onun ağına düşmem.O benim asıl öz düşmanım.Ama çocuklarına annelik yapmam gerek. Çok kötü duruyorlar.Ve beni çok seviyorlar.Anneleri olmadığıma rağmen...
Bir ay sonra...
Jeff bana sonsuz bir şekilde aşk olmuş gibi görünüyor.Ama ben hala onun aşkına ısınmış değilim.Ve alsa böyle birşey olmayacak.Bazen romantik,bazen centilmen ve en kötüsü psikopat birinie dönüşen Jeff kadar korkunç biri yok gibi görünüyor.Ondan hafiften de olsa biraz his taşıyorum ama pek gerçekleşmesi mümkün değil gibi...
Sabah 7:34
Jeff beni buz sefer eskiden eşiyle kaldığı odasına almıştı.Kalktığımda yanımda onu yatarken buldum.Bana sıkıca sarılmıştı.Yerimden bir yere oynayamıyordum.Ama o sıcak kollarında öyle derin uyumuşum ki Jeff başımdan ayrılmamış bile.Aslında o kötü biri değil.Sadece biraz psikolojik sorunları olduğu için böyle davranıyor.Tabi benim için öyle.Ama polisler için bir şehir katil.Evet aslında öyle ama onun derinine inince ne kadar yumuşak ve iyi huylu olduğu nadir de olsa görülüyor...
Saat 10:30
Çok uyumuştuk.Jeff uyumaktan sıkılmış beni dürttü ve uyandırmaya çalıştı;
"Uyan hadi seninle biraz vakit geçirelim.Bu evde tıkılıp kaldın."
"Tamam.Ne yapacağız peki?"
"Çocuklarla vakit geçirdiysen biraz ben ve senle vakit geçirsinler bakalım."
"Peki öyle olsun Jeff."
Psikopat bir şekilde bana bakarken çocukların odasına vardık.Beni görünce çok sevindiler. Ve kucağıma atlayacaklardı sanki. Benimle yaşıt olan iki çocuk beni annesi olarak görmesi ürkütücü bir duyguydu ama onlarla da iyi anlaşmak beni çok mutlu ediyordu...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Creepypasta Masalı-1
HororHerkes bazen böyle kitapları okumayı sever.Yazdığımız şeyler sadece hayal ürünüdür.Sakin korkmayın.Arada size komik espriler yapacağım.Emin olabilirsiniz...İyi Okumalar dilerim...👍😂