×÷×moja oc ×÷× i początki !!!

50 2 7
                                    

Wiec tu dokładny opis historia itp mojej oc będę pisać w swój sposób miłego czytania (?)

hej mam na imie Cristy (czyt:Kristi) Orichima
(Czyt: Oriczima) Mam 15 lat.
Choruje na chorobe która jest włączona w mój Quirk (od razu mówie choroba jest zagrożeniem dla życia Cristy i prosze o zrozumienie że JA JĄ WYNYŚLIŁAM ='=)

Mój Quirk to DemonsLite (wynyśliłam sama XD UwU)  polega na wywoływaniu zmarłych dusz i ciał , Niestety moja choroba jest tym związana ale to w histori znajdziecie szczegóły UwU ,Wadą mojego Quirku jest to że moge tylko 100 dusz i 79 ciał wywołać jeśli trafie na linit lub przekrocze to moja dusza wychodzi z ciała przez co moja choroba sie "uaktywnia".
Mój wygląd to nic ciekawego można mnie nazwać zwyczajną osobą chyba...
Mam krwiste czerwone oczy jeden mały tatuaż a dokładnie taki :

W histori znajdziecie jak on powstał itp co do mojego wyglądu ,moje usta są pełne i mają kolor taki malinowy ,mały nosek i często pod okiem rysuje sobie gwiazdke

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

W histori znajdziecie jak on powstał itp co do mojego wyglądu ,moje usta są pełne i mają kolor taki malinowy ,mały nosek i często pod okiem rysuje sobie gwiazdke.Mam bląd włosy troche falowane do tyłka (bląd włosy są mało spotykane w oc zauważyłam XD) jestem dosyć NISKAAA bo mam metr 50 .__. Właśnie jestem BARDZO NISKAAA,przyjaźnie się z jednym chłopakiem Bakugo Katsukim ;^; on...ma...no...dosyć "specyficzny CHARAkter (za dużo undrtale XD) Co do mojej historii wiec przenosimy się kilka lat przed .

Miałam 5 lat oni o dekade starsi...byłam na jakiś badaniach Matką widziałam pełno lekarzy i naukowców mama podeszła do jednego i coś mówiła w jego strobe on podszedł do mnie i zabrał do ciemnego pomieszczenia tam było łóżko lekarskie i jakaś machina w skrócie musiałam wejść do machiny i wskrzykiwano zastczyki wbijano noże i tak powstał mój Quirk .... Potem dano mnie na łużko i zrobili tatuaż aby mnie kiedyś znalejziono.Co do choroby powstała ona na rzecz Quirku gdy robili mi te "nad ludzkie sposoby" to jak wspominałam o wsczykiwaniu różnych zaszyków jeden z nich był z trucizną wiec tak powstała moja "śmiertelna choroba" Gdy mój ojciec Edward się o tym dowiedział to ja i on się przenieśliśmy do Tokio a mama została w Polsce, w Tokio poznałam Bakusia i tak spokojnie dorastałam ~~~

Waaaaaaa!!!!!! Musze zrobić tą książke bo moja "znajoma randomowa osoba napisała do mnie żebym z moją oc zrobiła o taką książke " xDD nwm kto to ale ona lub on wie o mnie wszystko ... STALKERTT YOU MINE STALKER XDDD wiec no zaczne zaraz pisać dalej OBIECUJE ŻE DZIŚ LUB JUTRO BĘDZIE KOLEJNY ROZDZIAŁ PAPA QwQ

"te chwile zostaną nam dane" {Shinsou x Oc}Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz