Sana burda gercekleri konushacagim:
Seni sevmek zordu, senin kiymetini bilmek zordu, cunki sen hep ordaydin. Simdi sorguluyorum neden ordaydin? Neden hep yanimdaydin? Neden hep alttan aldin? Biz nasil seninle bu hale geldik?
Senin gercekten iyi olduguna bana deger verdigine inanmak zordu, simdi inaniyorum, ve orguluyorum neden? Neden sen benim icin bukadar sey yapiyorsun? Bir gun vaz gececekmisin? Bir gun degishecek mi bizim aramizdaki?
Sen benim icimde birseyler kirdin... Sen benim icimde cicekler actirdin. Sen ben en cok kaniyorken bana sirtini donmedin? Neden? Nasil geldin? Neden varsin? Ben senin gercek olduguna inanmak istemiyorum... Inanirsam kabul ederim senin beni yakishini.
Sana ask diyemedim, kendimde bile bazi sheyleri gorup isim koyamiyorken, ask demedim senin ask dediginde, ask demedim senin gozlerin bana baktigida. Ask demedim seni ozlerken, ask demedim seni kabul etmeye zorlarken. Sana ben isim koymadim, kendi adimin yanina hic bir zaman yazmadim, herseye ragmen. Ben seni sevmek istedim, seviyorken, ama kabullenemiyorken.
Kaosun icindeyim senin yuzunden. Seni dushunmekten, bizi dushunmekten.
Anlamiyorum
Neden bana bukadar iyisin? Bir gun bitecekmish gibi, yalanlar gikilir gibi. Ben sana inanmak istemiyorum. Korkuyorum senden. Gitmenden korkuyorum. Sana baglandim.
Mutlulugumun sebebi sen isen, mutsuzlugumun sebebi simdi senin yok olushun.
Yanlish birsey mi yapiyorum diye sorgularken ben... Sen belki kafana bile takmiyorsun, bilmiyorum.
Kandirmak okadar kolay. Ben sana inansam ne kaybederim?
Hissettiklerimi soyleyemememin sebebi guvenmedigim.
Seni nasil seviyorum, anlatayim mi?
Yastiga koydugum an kafami, aklima sen geliyorsun, gozlerimi kapadigim an sen canlaniyorsun. Mutlu olmak istedigim zaman kendimi senin kollarinin arasinda hayal ediyorum. Sevgilim. Gitme dedigimi goruyorum. Dudaklarini hissediyorum. Bana ait oldugunu bilmedigim kalbinin sesini duyuyorum kulaklarimda. Bu yoldan geri donmek istemiyorum. Uyanmak istemiyorum.
Gune sensiz bashlayamamaktan korkuyorum. Ben korkagim, biliyorum.
Dun bir arkadashla konushtuk, ama senin muhabbetinin zevkini aradim, bulamadim. Seni sevdigimi fark ettim.
Seni olmadigin yerde aradigimda anliyorum seni sevdigimi.
Bagimli oldum sana. Bana yardim et. Lutfen uzak dur artik.
YOU ARE READING
Check, if you like stay
SpiritualThis is my story. I start writing it because i realise that my past is holding me back. I started writing just to face what i run from and shout it out here online, not somewhere in my notebook