Yeniden merhaba
Hikaye başlamadan önce birşey sormak istiyorum. Buna lütfen cevap verin bunu okumak için zaman varsa cevap vermek içinde vardır .1 dk bile olmaz. Sorum şu bu hikayeyi okuyan kişilerin kaç tanesi tanıdıklarım kaç tanesi kendine hitap eden kitabı bulmak için gezerken okumaya başladı.
Sizde tahmin edersiniz ki bunu yani okuyanları bilmek istiyorum.Bu arada okuduktan sonra lütfen oylayın oylara çok önem veriyorum çünkü . Eğer hikayeme şans verip okumak isteyen varsa merhaba.Okumaya devaaamm
________________________________________________________________________________________________________________________________
Yağmurları çok severim. İzlemek beni yaşadığım dünyadan ve gerçeklerden soyutluyor. Küçüklüğümden beri bir yağmuru bile izlememezlik yapmadım eğer bir sıkıntınız olursa yağmur size gelir. Ya dinleyerek ya da izleyerek .
3 saatdir yoldayız ve orda 1.5 saat içinde olmamız gerekiyodu.O çok sevdiğim yağmur, o beni rahatlanan yağmur bu sefer geriyor beni.Kaza yapmaktan korkan bir arkadaşım var ve ben onu sakinlestirmeye çalışıyorum.Ama ne dersem diyim bende korkuyorum araba sürme konusunda pek de iyi değilim de."Nazlı yeter ama bu hava değilde sen kaza yaptıracaksın bize . Bak cama bak su damlalarının yarışınını izle hadi canım benim. Şoför bu kadar konuşturulmaz bak "
"Kızım sen ehliyetini daha geçen sene almadın mı ? Bu külüstür arabayla gittiğimiz yerlere bak . Mimarsın kızım sen alamadın mi daha güzel bir araba "
"Bu mu yani bu stresin sebebi . Kızımla öyle konuşamazsın , dedemin arabası bu .Bana kalırsa daha güzel arabalarada kızım derdim ama , dedemin hatırası ne yapayım Nazlı"
"Hatıra diye hayatınımızı tehlikeye atmaya gerek varmıydı. Bizde zeki sanırdık seni. Deniz ne olucaktı yani şirketin arabasıyla gelseydik"
"Madem siz o kadar zekiydiniz Nazlı hanım o zaman yola çıkmadan önce söyleyecektiniz şirketin arabasıyla gidelim diye. Zaten araziye az yolumuz kaldı, dayan biraz."
"İyi tamam. Ama şey diyeceğim ya sen kaç yıl kamyon şoförlüğü yaptın hayır yani o beyaz atlet yakışır diye söylüyorum. Komyoncu performansı var sende , kaç saatdir ayran gibi çalkala çalkala nereye kadar, kusucam şimdi"Ona sinirli bir şekilde bakınca olucakları anlamış olucak ki sustu.
"Kızıma kusmayı aklının en ücra kösesinden bile geçirme. Ayrıca o çalkantı benim değil yolun ve havanın eseri" Kızdığımdan sesi çıkmayacak diye düşünürken
"Senin bu külüstür yolda bırakmasın bizi sonra " Nazlıya öyle bir bakış attım ki
"Sağlığına duacıyız tabii. Allah hiçbir araba sahibi anneye dert vermesin." Bu dediğine bende gülmedim desem yalan olur. Yolda ilerlerken kızımdan değişik sesler gelmeye başladı. Lütfen bişey olmuş olmasın.Arabayı kenara çekip durdurdum. Nazlı hiç susar mı;
"Noldu şimdi yılların şoföru , ne dedim ben sana he ,kurda kuşa yem olucaz şimdi .
"Nazlı bir dur Allah aşkına inip bir bakıyım. Daha ne olduğu bile belli değil"Dışarıya çıkıp kaportayı açtım. Açmamla dumanların yükselmesine yanık kokusu eşlik etti. Aha şimdi ettik diye düşündüm . Nazlıdan duyacaklarıma hazır değildim . Nazlı-1 Deniz -0 Arabaya binip Nazlıya doğru döndüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sağanak Yağışlı Kalbim
Ficção AdolescenteYağmurun yağmasıyla beraber üstümü kurutuyum diye girdiğim evden sırılsıklam çıkacağımı nerden bilebilirdim ki. O gün anlamamıştım yağmurun sadece kıyafetlerimi değil kalbimide ıslatacağını🌌✨ Sanırım artık okumaya başlayabilirsin🌟