Într-o seară fix de Halloween , mă uitam la un film horror pe care îl mai văzusem de enumerate ori. Deci nu-mi era frica să mă mai uit la el și nimic din acel film nu mă speria.
Dar în seara aia , am trecut prin fața morții . Era târziu cam ora 23.30 și decid sa es afara sa stau la o țigară și mă decid sa sun la o prietena și să vorbesc cu ea cat stau la țigară . După jumate de ora de când vorbesc cu ea, am inceput sa am senzația că cineva se uită la mine și mă urmărește prin tot ce fac. Am decis sa intru in casa și să stau întinsă în pat poate poatea ia somnul și până dimineața îmi trece aceea senzație nașpa, cum că cineva mă urmărește. Dar nu durase mult timp și la geamul camerei mele văd 2 ochii roșii din care curgea sânge , și 2 mâini pline de sânge. M-am speriat , și am început să îmi pun pătură și perna in cap. După câteva minute am decis să-mi dau pătură și perna jos din cap și să mă mai uit odată pe geam. Când mă uit pe geam acolo nu mai era nimic, și am crezut că era doar verișoară mea care încerca să mă sperie. Dar după un timp iar apăruse și de data asta se holba de parca ar fi avut ceva să-mi spună. Dar eu hotărâtă să văd ce este la geam și să pot să es afara am incercat sa deschid ușa camerei mele doar că era blocată , iar la ușa camerei erau tot aceeași 2 ochii și 2 mâini care se uitau la mine.
Iar apoi mi-am spus :
" Bai nene ce naibii e asta de apare peste tot și mă lasă fără aer ..."
După ce am spus aceste cuvinte , am văzut pe geamul camerei mele scris cu sânge : "Nu vei plati nimic grav dar ne place sa te privim cum dormi."
Iar din seara aia nu mă mai uitasem la filme horror vo 4 luni crezând că deja mi-a afectat imaginația acele filme . Dar nu a fost așa în fiecare seară simțeam cum 2 ochii mă privesc din colțul camerei mele.