Asa credeam ca va fi pana când am auzit o bătaie în ușa camerei mele. Și am știu ca cineva este în spatele ei adică aveam impresia. Dar când am deschis ușa nu era nimeni. Atunci am închis-o înapoi și mi-am spus ca asta a fost doar în capul meu și în imaginația mea.
Dar la câteva minute se aud alte doua bătăi în geam, am tresărit foarte tare și am rămas socata de ceam putut sa vad pe ochiul geamului. Acolo era o fata care se holba la mine de parca vroia să-mi spună ceva.
La câteva secunde acea fata dispare din geam și simt o respirație rece pe gatul meu, ma întorc nimeni, decid sa ma bag la somn ca na poate toate astea erau din cauza oboselii.. Dar nu era asa lucrurile deveneau din ce în ce mai străini începeam sa simt din ce în ce mai tare o respirație rece pe gat și sa aud bătăi în ușa și în geam.
Gandinguma ca poate tot e din cauza oboselii decid sa merg pana în bucătărie și să-mi iau un pahar cu apa(ca de ce nu) după câteva minute aud niște zgomote care venea din podul casei, încerc să-mi dau seama dacă era o pisica sau o persoana. Nu eram sigura pe mine deci am decis s-o las moarta și sa ma bag la somn imdeat.
A doua zi cum se făcuse lumina am hotărât sa urc în por și sa ferific (ca da de obicei rămân urme și alte lucruri). Urcând în pod găsesc pisică umblang prin niște saci. Cum ma auzit ca vin a încercat sa fuga de mine și sa se ascundă pe undeva prin pod.... Am văzut-o foarte nervoasa asa ca am decis sai dau pace și să-mi vad de căutarile mele. Din păcate nu găsisem nimic ciudat decât pisică mea care era speriata la culme. Decid sa cobor din pod și sa merg în casa.
Vine noapte ca orice om normal ma bag și eu liniștită la un film în pat, și cum nu se putea sa fiu eu un om normal decid să-mi bag un film horror, ajungând pe la jumătatea filmului încep sa aud iar aceleași zgomote ca seara trecuta. Acum chiar ca eram setata pe genul ala ca bă e din cauza filmului bare ce sa fie acolo în pod. Da ce sa vezi ca după ce sa terminat filmul era tragedie prin pod. Încercăm eu sa adorm dar fără rost, simțeam cum cineva din coltul camerei se uita la mine și așteaptă sa adorm..... Da știu e ciudat dar chiar aveam impresia ca sunt urmărită de cineva!
Oricum fiecare pas pe care îl făceam simțeam prezenta cuiva... E ok na sincer sentimentul uneori era plăcut alteori nu.....