Ochii negrii

29 2 0
                                    

Elena fata noastră de doar 19 ani cu ochii negrii. Va spun pe scurt aceasta poveste sper sa nu va speriați și altele și credeți că că e ceva adevarat
Elena era o persoana timida și foarte creativa .
Iar din cauza ochilor ei negri lumea nu prea vb cu ea... Pentru că îi era frica de ochii ei , ea era obișnuită să fie ignorată doar că într-o seară nu avea să mai fie ignorată . Elena mergea pe stradă și ascultă muzică în căști când deodată se întâmplă ceva greu de crezut până și ei nu-i venea să creadă ce vedea in fata ochilor ...
Elena era foarte speriata așa că a hotărât să de-a ușor cu spatele doar că picioarele ei îi erau blocate și nu se putea mișca de fel.
După câteva minute Elena și a dat seama că ceva nu e inregula cu corpul ei. Deodată o bătrânică se apropie de ea , iar Elena reușise să se miște din nou.
Într-o seară elena și prieteni ei au ieșit pe stradă și au hotărât cam pe la 00.00 noaptea sa plece la cimitir care era la 4 case distanta de casa Elenei ...ajungând langa cimitir Elena simte că ceva nu este bine și hotărăște să intre înăuntrul cimitirului.
După câteva minute in care fata se uită printre morminte observa o cruce în care scria numele ei și data nașterii sale. Elenei nu-i venea să creadă așa că și-a chemat cea mai buna prietena sa vadă dacă vede și ea ce scrie acolo. Prietena Elenei pe nume Crina a ajuns langa ea , doar că a rămas și ia surprinsă de ce a găsit acolo. Elena a văzut foarte bine doar că pe piatra mormântului scria și data morții ei. Nu-i venea să creadă iar când sa uitat în jur Crina prietena ei dispăruse fara urmă .că și cum nimeni nu ar fi văzut-o niciodată de na moarte ei . Ea murise pe data de 24.05.2018 deci Crina sa hotărât să meargă la familia ei și să-i roage să o dezgroape pt că ei nu-i venea să creadă aceste lucruri. Familia Elenei au mers alaturi de Crina la mormântul fetei lor iar când au dezgropato i-au găsit trupul fetei acolo....doar că langa acel corp au mai găsit și un telefon , o pereche de cercei și brățară lui Crina ... Iar atunci Crina și-a dat seama că Elena a fost langa ea și , și-a adus aminte că ea ia dat brățara lu Elena cu câteva zile înainte să meargă la cimitir. Familia a rămas șocată sa vadă toate aceste lucruri în sicriul fetei...iar când au deschis telefonul au rămas uimiți , pe ecranul telefonului era o poza cu ea și cu Crina pe data de 25.05.2020 fix înainte cu câteva zi plina e să meargă la cimitir.. doar că în acea poza se vedeau doar ochii ei negri care plângeau.

Povesti horrorUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum