Kapitola 9 - Svatba - ano či ne?

192 8 0
                                    



Draco doufal, že jeho otec zapomněl na svůj požadavek ohledně svatby.

Opak byl však pravdou.

Jednoho dne ho Lucius postavil před hotovou věc.

„Synu, zůstaň tu, prosím, po snídani, potřebuji s tebou mluvit," požádá Lucius svého syna.

„Něco důležitého, otče?"

„Samozřejmě. Jinak bych tě o to nežádal."

„Dobrá," řekl smířeně Draco.

Když dosnídají, opustí Harry a Severus místnost.

„Takže, co jsi se mnou chtěl projednat, otče?"

„Tvou svatbu," zazněla prostá odpověď.

„Můj názor znáš. Nechci se ženit.Nemám k tomu důvod!"

„Ale ano máš a navíc, jsi můj syna budeš mě tedy poslouchat!" rozkřikl se Lucius.

„Ne, to tedy nebudu!" postavil se svému otci Draco. „Nebudu tě poslouchat, abych pak svého rozhodnutí celý život litoval!"

„Nechápu, proč se proti mému rozhodnutí stále tak vzpouzíš?"

„Proč? Protože se prostě oženit nemohu!"

„Tak mi řekni jeden jediný rozumný důvod. Pak to možná pochopím..."

„Miluji někoho, o koho bych tím sňatkem přišel a to nechci," přizná se Draco.

„A koho miluješ?" zajímá se Lucius.

„To není důležité..."

„Ale ano je! Není to snad tvůj sluha Harry?" trefí se do černého pán hradu.

Jak to že to ví? To je to snad na nás tolik vidět?

„Dle tvého zamyšleného výrazu a mlčení odhaduji, že jsem se trefil," dodává zase Lucius.

„A kdyby?" zkusí Draco.

„Jsi hlupák! Copak nevíš, že svým chováním ponižuješ nejen sebe, ale i mě!"

„Jistě a tobě jde spíš o sebe..." zašeptá Draco, poté nahlas řekne: „Kdybych byl hlupák,poslechl bych tě."

„Nemohu nic jiného než trvat na svém tvrzení. Copak nechápeš, že je potřeba, abys zachoval rod?Že potřebuješ dědice? Toho asi s Harrym budeš mít dost těžko! Myslíš si, že jsem byl nadšený, když jsem se měl ženit? Nebyl, ale udělal jsem to. A z určitého pohledu na věc toho nelituji. Pokud jsi to ještě nepochopil – tím, že se oženíš, tím svého přítele neztratíš. Pokud tě má rád tolik, jak tvrdíš – zůstane s tebou. Napořád..."

„Stejně jako to udělal tvůj Severus?"

„Ano, přesně tak."

„A nikdy tě, otče, nenapadlo, že Severus tvou svatbou musel hrozně trpět? Že to pro něj byl nejhorší den jeho života?"

„Neplácej nesmysly. Domluvili jsme se a ... Do toho ti vlastně vůbec nic není. Jen jsem ti chtěl ukázat, že o Harryho nemusíš přijít ani po svatbě."

„Jenže my nejsme jako ty a Severus –jsme jiní a nechceme, aby mezi námi stála jakákoliv žena. Takže promiň, ale na tvůj návrh v žádném případě nepřistoupím! To raději s Harrym uteču!" křikne vzdorovitě Draco.

„To by sis mohl zkusit a odskáče to ten černovlasý floutek!" teď už zuří Lucius.

„Myslíš, že to neudělám – to mě znáš moc špatně, tatínku!" zvolá od dveří Draco a vzápětí je za sebou zabouchne.

Příběh o nevšední lásce /DRARRY CZ/ - probíhá korekceKde žijí příběhy. Začni objevovat