1

1.7K 42 10
                                    

NİSA'dan

Elimdeki kalemi aniden masaya fırlattım.
Gecelerdir plan çizimime uğraşıyordum. Mimar olmak istemesemde, ailem ve el becerime göre olmam gerektiğini düşünüyordum. Zaten olmuştumda.

Kafamın daha fazla kaldırmayacağını anlamıştım. Telefonumu alıp odamdan çıktım.

Salonda uzanıp 578658. Dedikodularını yapan Gizem ve Evrim'in yanına geçtim.

'Ne konuşuyorsunuz acaba bu kadar? Birde öyle hararetli anlatıyorsunuzki...' diyerek Evrim'in kucağına başımı yasladım.

'Hayret,Sen gelir miydin yanımıza.'

'Ah Evrim tripçi kekim.'
Affetmesi için dudağımı büzüp şirin gözükmeye (!) çalışıyordum.

'O değilde , abim ve iki arkadaşı yarın Kıbrıs'tan İstanbul'a gelecekler.' Gizem in demesiyle bakışlarımızı o na yönelttik.

'E yani?' Dedim ve koltukta doğruldum.

Boğazını temizledi ve konuşmaya başladı.
'Şey..
Bir kaç günlüğüne bizde kalabilirler mi?' Diyerek mahçup bir ifadeyle Evrim ve bana bakıyordu.

'Üç erkek... kanka bilmiyorum yani bu ev üçümüzün . Abin sorun değil ama diğerleri biraz fazla gibi geldi.' Dememle Evrim in ağzıma çakması bir oldu.

'Sus kız,'

'Evrim ağzına sıçmamam için bir neden söyle.' Dedim ve gözlerimi öfkeyle kısıp o nu süzdüm.

' kızım, belki gelecekteki kocam bunlardan olucak? Hele senin bile! Bu güzelliğe düşerler değil mi?' Dedi ve eliyle yanaklarımı sıktı.

'Evrim o elini pussy boruna sokarım bir dahakine haberin olsun.'

'Birde ingilizce diyorsun, sıkıysa türkçe de.'

'Çok farkediyordu ya!' Dedim ve gözlerimi devirmeme engel olamadım.

'Ee kızlar ne yapacağız?' Diyince Gizem. O na döndük.

'Kanka, yani bir kaç gün olabilir. Zaten eve sığmamız zor ...'

Gizem in mahçup suratını görünce ,

'Tamam tamam, bana öyle bakma...'

'Anlaya-'

'Ya yine o şarkıya girmeyin lütfen.' Dedi Evrim ve elindeki çayı tek yudumda bitirdi.

'Bu alfalık skillerinden sayılıyor bence evrim hanım.' Dedim ve numaradan hayran kalmış taklidi yaptım.

'Ne sandın oğlum, sen Çekya'da süt içerken bizi anamız çayla emziriyordu.'

Gizem 'He he öyledir.' Dedi ve eline telefonunu aldı.

'E o zaman abime diyeceğim?' Diye ekledi.

'De bari.' Dedim ve üç erkeğe nasıl dayanacağımı kara kara düşünmeye başladım.

Eğlence amaçlı yazıyorum hadi hayırlısı lmao

Fall in love Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin