'Abi tabiki eve sığıyoruz kalabilirsiniz daha fazla ama kızlar, özellikle Nisa ya bir kaç gün demiştim.'
Sabah kalktığımda Gizem i uyandırmak için odasına gitmiştim ama içerden ses gelince kapıda beklemeye karar verdim ve ister istemez kulak misafiri oluyordum.'Kardeşim ne yapalım ama sokakta mı kalacağız?' Diyince Yasin, içimdeki bir hızla odaya direkt girdim ve kapıyı ardımda bıraktım.
Şaşkın şaşkın bana bakıyorlardı. Gizem kulak misafiri olmuş olmamı sorun etmezdi ama Yasin i bilmiyordum.
'Ah bakın, Evrim ve beni sorun etmeyin lütfen. Hem berkanda benim abim sayılır. Yani burda kalabilirsiniz.' Dedim ve olayı anlamışcasına bana bakmaya devam ettiler.
'Saol Niso.' Dedi Yasin ve odadan ayrıldı.
Gizem e döndüğümde bana 'hayırdır' der gibi bakıyordu.
'Şey .. seni uyandırmaya gelmiştim.'
'Bende bir şey oldu sandım Nisa.' Dedi ve hızlıca odadan çıktı.
Ne olmuştu şimdi? Yanlış bir hareketim mi vardı? Gizem bana hiç böyle davranmazdı.
İçimi yoğun bir telaş kapladı ve bende daha fazla durmayıp odadan çıktım....
'Bilmiyorum Evrim, işte sabahki olaydan sonra görmedim o nu . Evden çıkmıştı yani.'
Evrim ve ben biraz ev ortamından uzaklaşmak için sahile gelmiştik. Gizem de ortalıklarda yoktu.
'Belki konuşmayı duymanı istemiyordu?' Dedi ve çayından bir yudum aldı.
'Evrim biliyorsun Gizem böyle şeyleri sorun etmez, yani etmezdi...'
Evrim sürekli gözlerini kaçırıyordu.Aklıma gelenle konuşmaya devam ettim,
'Evrim dökül.'
'Ne döküleceğim Nisa?'
'Evrim bir şey saklıyorsun, sanki farketmedim?'
Gözlerini devirdi ve bana biraz daha yaklaştı.
'Bazen keşke beni bu kadar iyi tanımasan diyorum.'
'Keşke ama işte tanıyorum mecbur.
Neyse anlat .' Dedim ve elimi çeneme koyup Evrim i dinlemeye başladım.'Ya aslında bende işin içinde çok değilim ve cidden çok saçma bir konu ama ...
Gizem sana bir nedenden ötürü darılmış.''Ne?! Ne yaptım ben?'
Neyime darılmıştı ki? Hiç bir sorunumuz yoktu.'Ya işte geçen Cemal ile seni mutfağın orda biraz yakın görmüş. Birde siz atışınca aranızda bir elektrik var sanmış.' Dedi ve ağzını büzerek ellerimi tuttu.
'Ya ama o na ne? Yoksa Cemal den mi hoşlanmış?'
'Sanırım öyle ama bu konuda sen haklısın yani sonuçta ortada bir şey yok ve bir adam için arkadaşına trip atması çok saçma.'
Cemalle aramda bir şey yoktu. Hele o na tilt oluyordum.
'Sence Gizem e ne demeliyim?'
'Bence bir süre sessiz kal. Benle bu durumu konuştuğunda 'Nisa ya öyle davranma, ortada bir şey yok.' Demiştim ama o çok takmamış demek dediklerimi.'
'Hatasını anlasın.' Diye ekledi.
Cidden çok şaşırmıştım. Nasıl hemen hoşlanmıştı veya nasıl benim cemalle aramda bir şey olacağını düşünmüştüki...