7

746 41 12
                                    

Burayı boş bıragmam şdödşxğşs

'Ne mi yaptınız?'
Odaya aniden birinin dalmasıyla Evrim ile bakışlarımız kapıya doğru yöneldi.

Gördüğüm Gizem ve Gizem in kötü suratıyla içimi telaş kaplamıştı.

Yarım saattir Evrim ile odamda konuşuyorduk veee Cemal ve haşmetli öpücük hakkında, umarım Gizem duymamıştır. Bir yanım Cemalden hoşlanıp Gizemden soğusada: ben gizem gibi yapmamalıyım.

'Hiç bir şey.' Diyerek gülümsedim.

Ah bok gibi yalan söylüyordum!

'Buna inanmamı mı bekliyorsun?' Diyerek göz devirdi.

Bu hareketine çok sinirlenmiştim. Cidden son zamanlarda bana çok kötü davranıyordu hemde bir erkek için!

'Ya yeter be! Sen kendini ne sanıyorsun? Gel benim ağzıma sıç bende eyvallah mı diyeyim?' Diye aniden yükselmiştim. Bu bana bile şok geçirmişti.

'Kızlar tamam sakin.' Diyen Evrim elini omzuma yerleştirdi.

'Ha Evrim sende Nisa ilesin?'

'Cidden size yazıklar olsun! Sevdiğim adamla nasıl öpüşürsün sen orospusun başka bir şey değilsin!' Gizem öyle bir bağırmıştıki kelimeleri içimde hissetmiştim.

Bana bağırıp hakaret etmesinden ötürü ister istemez gözlerim dolmaya başlamıştı.

'Ya sen ne diyorsun! Siktir git!' Diyerek Evrim Gizem i kovmuştu. Kapıyı üstüne kapatıp hemen yanıma geldi.

'Ah güzelim iyi misin? Bak o nu sakın takma.'

'Ya Evrim bana orospu dedi! Herkes duymuştur şimdi o değil Cemal e , erkeklerede rezil oldum!'

Gözlerimden düşen yaşları serbest bırakarak gövdemi yatağa attım.

'Neden böyle yapıyor ya!'

'Niso'm, biliyorsun biz senle daha uzun süreden beri arkadaşız. Bu konuda da sen haklısın. Belli yani Cemal senden hoşlanmış ama Gizem bunu kâbul etmedi ve senden vazgeçti. Bak istersen taşınırız?' Diyerek ellerini ellerime geçirdi.

'Bilmiyorum Evrim, ben bu evde daha rahat duramıyorum. Baksana rahat mı bırakıyor.'

Evrim tam bir şey diyecekken kapı açıldı ve içeriye giren kişilerin Cemal ve Berkan olduğunu gördüm.

Hemen doğrulup yaşlarımı silmeye başladım.

Cemal kapıyı kapatmıştı ve hemen yanıma gelmişlerdi. Endişeli ve meraklı gözlerle bana bakıyorlardı.

'Ne oldu burda? Gizem neden öyle hakaret edip bağırdı?' Diye sordu Berkan Evrim e dönüp.

'Al işte herkes duydu.' Dedim ve gözlerimi aşağıya indirdim.

'Ay valla daha fazla sakin kalamayacağım ve içimde tutamam. Gizem Cemalden hoşlaşmış işte.. Cemalle Nisa nın arasında bir şey var sanmış.' Dedi Evrim

'Aa neden bize söylemedi ki bu kızın suçu günahı ne?' Dedi berkan ve yanıma oturdu.

Gözlerim Cemal i aradığında, Cemal şaşkın bir şekilde beni izliyordu. Bir şey söylemem gerektiğini hissetmiştim;

'Cemal, sendende özür dilerim. Yani-'

'Özüre gerek yok, Gizem her ne sandıysa doğru sanmış.' Sözümü kesip böyle bir şey demesiyle tüm bakışlar o na dönmüştü.

Fall in love Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin