Hoofdstuk 1

2.2K 15 6
                                    

Hey allemaal! Dit is mijn eerste verhaal die ik schrijf, ik hoop dat jullie 'm leuk vinden! Comment feedback, vote, fan? :) In iedergeval ik hou van alle lezers die dit lezen haha! Dit is dus een Nederlandse fanfictie maar ze spreken dus gewoon Engels hihi. Veel plezier met lezen!

*** Liv's POV ***  

Ik werp nog een laatste blik naar het huis. Na mijn hele leven lang hier gewoond te hebben, ga ik verhuizen. Ik kijk naar mijn vader die een sein geeft dat we vertrekken. Ik zucht en loop naar de auto toe. Wat ga ik het hier missen zeg..  

Ik ben Olivia Bell, beter bekend als Liv. Ik ben 16 jaar en woon nu alleen nog maar met mijn vader. Mijn moeder is net een halfjaar geleden overleden aan een hersenbloeding. Ik ben enigskind dus woon alleen nog maar met mijn vader, Christopher. Mijn vader en ik hebben besloten te gaan verhuizen want dit huis, waar mijn moeder is overleden, brengt teveel herinneringen naar boven. We gaan verhuizen naar Holmes Chapel, never heard of. Maar mijn vader heeft daar werk gevonden als baas van een makelaarsbedrijkf, waar hij best veel verdiend. Dus daarom verhuizen we daarnaartoe.  

Na 2 uur in de auto gezeten, zijn we er eindelijk. Ik stap uit en kijk om me heen. Het is een mooie rustige straat met een brede autoweg met bomen langs de kant. Er zijn allemaal mooie vrijstaande huizen, niet super groot maar wel heel mooi met een tuin eromheen. Ik kijk papa aan en die wijst ons huis aan. Ik ben er zelf nog nooit geweest, mijn vader heeft het huis gelijk gekocht toen hij hem zag. Het is een mooi wit huis met rietendak. Hij loopt naar de deur en steekt de sleutel in het slot. Hij draait de sleutel 2 keer en de deur gaat open. Het huis is al helemaal mooi ingericht, dat hebben allemaal meubelzaken voor ons ingericht.

Als ik klaar ben met helpen de auto opruimen loop ik de trap op en ga opzoek naar mijn kamer. Als ik hem gevonden heb, kijk ik mijn ogen uit. Een ruime kamer met een tweepersoonsbed, een grote spiegelkast, een mooi bureau en een balkon. Het balkon heeft uitzicht op het huis van de buren. Ik ga even op mijn bed liggen en voordat ik het weet, val ik in slaap.  

Een uur of 2 later schrik ik wakker van mijn mobiel. Ik pak mijn iPhone en zie dat ik een WhatsApp van mijn beste vriendin, Chelsea, heb gekregen;   -- Hey lieve Liv! Oh het is nu al saai hier zonder jou! Hoe is het daar? Al leuke jongens gespot? ;) Ik mis je xxx Chels --   -- Haha ik ben er pas 2 uur ofzo en ben nog niet buiten geweest! Het is hier wel leuk hoor, ik ga morgen de buurt verkennen! Ja ik mis jou ook lieve Chels.. xxx --   Op dat moment roept papa mij om te eten. 'Liv, kom je? Het eten wordt koud!', roept papa onderaan de trap. Met een zucht sta ik op van mijn bed en loop naar beneden. 'Wat eten we?', vraag ik. 'Ik heb Chinees besteld, het is net 2 minuten geleden bezorgd.', zegt papa. Ik ga op een stoel zitten en begin op te scheppen. Opdat moment wordt er aan de deur gebeld. Ik sta op en doe de deur open.    

En hoe vonden jullie het eerste hoofdstuk? Er is nog niet veel gebeurd maar dat komt nog haha! Comment feedback? Bedankt allemaal! <3    

Kiss You (Dutch Harry Styles fanfic)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu