Un miracol de Craciun!

359 16 2
                                    

Marinette pov:

Au trecut deja 7 luni de cand am aflat ca sunt insarcinata...Adrien a devenit din ce in ce mai protector cu mine! Peste 2 luni voi naste! Si chestia ironica este cs peste 2 luni este Craciunul! (Da stiu...trebuie in august dar......Vreu sa fie craciunul! :)

Ad: Mari? Ai nevoie de ceva?

M: Mersi Adrien  dar sunt bine , serios! Nu iti face griji!

Afara parca deja se anunta sarbatorile chiar daca mai sunt 2 luni!
   Astazi vom merge la medic sa aflam ce e. Fata sau baiat?!
    Ne urcam in limuzina si pornim. Dupa un timp ajungem la spital. Intram in salon si incep testele....

Dd: Da...se pare ca veti avea un baietel!

M: Wow! Va multumim!Ai auzit Adrien?

Adrien era in spatele meu . Mai avea lutin si tipe de bucurie.....Il simt...

Ad: E baietel! Yey! Adica! Multumim doctore! La revedere!

Iesim din spital si ne urcam inapoi in limuzina.

Ad: Vrei sa fi cu mine undeva?

M: Sigur!

Limuzina porneste si vad ca ne indreptam spre o padurice aproape de iesirea din Paris...

M: Unde mergem?

Ad: Vei vedea!

Intr-un final ajungem langa o masa cu 2 scaune..Cum doamne exista doua scaune si o masa intr-o padure?!

Ad: Inchide ochii!

Inchid ochii iar Adrien se pune in fata mea.....Imi spune sa deschid ochii....Cand ii deschid....il vad pe A..Adrien in genunchi cu un inel!

Ad: Marinette....de cand te-am cunoscut stiam ca tu vei vi iubirea vietii mele! Marinette Dupain-Cheng....vrei sa fi sotia mea?

Eu nu stiu ce sa zic incep sa plang de fericire...

M: Da da ! De o mie de ori da!

Cand aude cele spuse ma i-a  in brate si ma sarut!

Adrien pov:

Ma bucur ca a acceptat! O iubesc asa de mult! Mai ales ca urmeaza sa fie mama copilului meu!
    I-am pregatit si o seara romantica ......

Peste 5 ore:

Ajungem si noi acasa, este 22.......Ne bagam in pat si adormim imediat....

Peste 2 luni Ajunul Craciunului:

Astazi e ajunul Craciunului!Mari ar trebuii sa nasca din clipa in clipa asa ca trebuie sa fiu foarte atent cu ea!

Ad: Iubire! Craciun fericit!

M: Craciun fericit!.....

Ad: Astazi trebuie sa merge la Alya si Nino de Craciun! Daca nu poti nu mergem!

M: Nu nu...sigur ca mergem! Mai vazut pe mine vreodata renuntand la ceva? :)

Ad: Asta e my lady a mea!

Luam cadourile pentru Alya si Nino si plecam....Ajungem in fata usii  . Sunam la sonerie iar Nino ne deschide!

N: Oh! Salut ! Craciun fericit! Ati ajuns la fix!

Ad: Craciun fericit!

Intram in casa si in cenrtul casei era o masa mare! Alya era la masa cu Lukas in brate incercand sa ii dea de mancare!

M: Buna Alya!

Al: Ah! Bun venit! Scuze...trebuie sa am grija de Lukas!

M: Alya? Pot vorbii cu tine in privat?

Al: Sigur scumpo! Hai in camera!

Cat fetele se duc in camera eu raman cu Nino povestind!

Marinette pov:

M: Alya? E normal sa ma simt rau? Adica tu ai trecut prin asta!

Al: Draga mea! Singurul lucru ce trebuie sa il faci e sa ramai calma! Imi aduc amint si acum...Eram la spital cu Nino. El incerca sa ma linisteasca dar eu eram plina de nervi....Heh.....Atunci am inteles ca trebuie sa raman calma!

M: Mersi Alya!

Al: Mereu!

Revenim in sufragerie si ne ajezam la masa. Dupa o ora de mancat si discutat...simt cum ceva se imbinge in mine..o nu...

M: Adrien!

Ad: Acum! Multumim oi yrebuie sa plecam!Nino! Poti sa ne conduci repede spre spital?!

N: Acum!

Al: Vin si eu! Vei avea nevoie!

Ne urcam in masina iar Nino inceapa sa conduca cat de repede poate el!
   Ajungem la spital.

Ad: Va rog! Ajutor! Sotia mea naste!

Al/N: Sotia?

Ad: Va explic mai tarziu!

Adrien pov:

O iau pe mair pe o tarca si o duc spre un cabinet...noi asteptand afara..

Ad: Acum..sa va explic...Bla bla bla..

Al: Ce frumos!

N: Adrien! Uite este aproape 12 noaptea! Copilul tau se va naste fix de craciun!

Ad: Cel mai frumos miracol de Craciun!

Peste 2 ore:

Doctorul iese din cabinet...

Ad: Este bine?! Copilul!

D: Felicitari! Aveti un baiete frumos si sanatos!

Ad: Pot sa il vad ?!

D: Va rog!

Intru in cabinet...o vad pe Marinette cu un mic bebelusi in brate...

M: Adrien..ti-l prezint pe Simon...

Ad: Buna Simon! Of Mari........te iubesc asa...de mult!

M: Si eu!

Ad: Sti in ce zi suntem?

M: Cand?

Ad: 25 Decembrie! Craciun fericit Marinette!

M: ....Craciun fericit Adrien!

Ne sarutam si ne despartim . Fix atunci se aud artificiile! Toti pe hol se veselesc si striga toti:

CRACIUN FERICIT!

Marinette pov:

Este cea mai buna zi! Se pare ca viata nu este asa de trista cum stiam eu...Viata poate fi traita asa cum vrei tu!



..............................

Yo ho!!!!!!

Am terminat si acest capitol!

Cel mai lung capitok de pana acum.....wow....Va anunt de pe acum ca mai sunt cred....bu stiu......2 sau 3 cap. Pana la final!

Bye!

Iubirea invinge mereu!○ Miraculous ○Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum