100% 𝑇𝑂𝑂𝑇𝐻-𝑅𝑂𝑇𝑇𝐼𝑁𝐺, 𝐻𝐸𝐴𝑅𝑇-𝑊𝐴𝑅𝑀𝐼𝑁𝐺 𝐹𝐿𝑈𝐹𝐹
ʟɪᴛᴛʟᴇsᴘᴀᴄᴇ:ᴀ ᴍɪɴᴅsᴇᴛ ɪɴ ᴡʜɪᴄʜ ᴀ ᴘᴇʀsᴏɴ ᴛᴇᴍᴘᴏʀᴀʀɪʟʏ ɢᴏᴇs ɪɴᴛᴏ ᴛʜᴀᴛ ᴍᴀᴋᴇs ᴛʜᴇᴍ ᴀᴄᴛ ʟɪᴋᴇ ᴀ ᴄʜɪʟᴅ. ɪᴛ ɪs ᴀ ʜᴇᴀʟᴛʜʏ ғᴏʀᴍ ᴏғ ʀᴇʟɪᴇᴠɪɴɢ sᴛʀᴇss, ᴀɴᴅ ᴇᴠᴇʀʏ ʟɪᴛᴛʟᴇ ʙᴇʜᴀᴠᴇs ᴅɪғғᴇʀᴇɴᴛʟʏ ᴡʜᴇɴ ʟɪᴛᴛʟᴇ. ᴛʜᴇ ʟɪᴛᴛʟᴇ's ᴍɪɴᴅsᴇᴛ ᴄᴀɴ ᴠᴀʀʏ ᴡɪᴛʜ ᴛʜᴇ ᴀɢᴇ ᴛʜᴀᴛ ᴛʜᴇʏ ʀᴇɢʀᴇss ᴛᴏ, ᴀɴᴅ ʟɪᴛᴛʟᴇs ɴᴏʀᴍᴀʟʟʏ ʜᴀᴠᴇ ᴀ sᴘᴇᴄɪғɪᴄ ᴀɢᴇ ʀᴀɴɢᴇ ᴛʜᴀᴛ ᴛʜᴇʏ ᴜsᴜᴀʟʟʏ ʀᴇɢʀᴇss ᴛᴏ.
ᴘᴇᴏᴘʟᴇ ᴡʜᴏ ᴛᴀᴋᴇ ᴄᴀʀᴇ ᴏғ ʟɪᴛᴛʟᴇs, ᴀᴄᴛɪɴɢ ᴀs ᴛʜᴇ ᴀᴅᴜʟᴛ sᴜᴘᴘᴏʀᴛ ᴛʜᴀᴛ ᴛʜᴇʏ ʀᴇǫᴜɪʀᴇ (ᴍᴇɴᴛᴀʟʟʏ ᴀɴᴅ/ᴏʀ ᴘʜʏsɪᴄᴀʟʟʏ ᴅᴇᴘᴇɴᴅɪɴɢ ᴏɴ ᴛʜᴇ ᴀɢᴇ ᴛʜᴇʏ ʀᴇɢʀᴇss ᴛᴏ) ᴀʀᴇ ᴋɴᴏᴡɴ ᴀs "ᴄᴀʀᴇɢɪᴠᴇʀs". ᴛʜᴇʏ ᴅᴏ ɴᴏᴛ ʜᴀᴠᴇ ᴛᴏ ɴᴇᴄᴇssᴀʀɪʟʏ ʙᴇ/ᴀᴄᴛ ᴀs ᴘᴀʀᴇɴᴛᴀʟ ғɪɢᴜʀᴇs, ᴛʜᴏᴜɢʜ ᴛʜᴀᴛ ᴛᴇɴᴅs ᴛᴏ ʙᴇ ɪᴅᴇᴀʟ ғᴏʀ ᴍᴏsᴛ ʟɪᴛᴛʟᴇs.
ʟɪᴛᴛʟᴇsᴘᴀᴄᴇ ɪs ɴᴏᴛ sᴏᴍᴇᴛʜɪɴɢ ᴛᴏ sᴇxᴜᴀʟɪᴢᴇ, ᴛʜᴏᴜɢʜ sᴏᴍᴇ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ ᴍᴀʏ ʙᴇ ɪɴᴛᴇʀᴇsᴛᴇᴅ ɪɴ ᴀɢᴇᴘʟᴀʏ/sᴇxᴜᴀʟ ᴘʟᴀʏ ᴡʜɪʟᴇ ʟɪᴛᴛʟᴇ, ᴏʀ ᴍᴀʏ ɢᴏ ɪɴᴛᴏ ᴀ sᴜʙsᴘᴀᴄᴇ (sᴜʙᴍɪssɪᴠᴇ ʜᴇᴀᴅsᴘᴀᴄᴇ) ᴅᴜʀɪɴɢ ᴀ sᴇxᴜᴀʟ sᴄᴇɴᴇ ᴛʜᴀᴛ ɪs sɪᴍɪʟᴀʀ ᴛᴏ ʟɪᴛᴛʟᴇsᴘᴀᴄᴇ/ʜᴀs ᴛʜᴇ sᴀᴍᴇ ᴛɪᴛʟᴇs (ᴇ.ɢ. ᴅᴀᴅᴅʏ ᴋɪɴᴋ, ᴍᴏᴍᴍʏ ᴋɪɴᴋ).
seokjin has always been a bit of a scaredy cat, and that endearing trait of his is carried into his littlespace personality too. since it's a tiny bit more "severe" when he's little, he gets startled by virtually anything in littlespace; the door closing a little too loudly, you sneaking up on him even if it's the most obvious thing ever, jeongguk suddenly laughing while they're watching a movie, weird noises at night that are caused by ordinary things like the wind (you live in the penthouse of a 15-storey skyscraper in seoul), the creaking of wooden floorboards, you speaking up suddenly after a long moment of silent cuddling, even his own shadow sometimes. and those are just the basic, obvious "jumpscares" in seokjinnie's life.
YOU ARE READING
𝙁𝙀𝙈𝘿𝙊𝙈 ● 𝙆𝙋𝙊𝙋
Fanfiction𝐸𝑋𝐶𝐿𝑈𝑆𝐼𝑉𝐸𝐿𝑌 𝐵𝑂𝑌𝐺𝑅𝑂𝑈𝑃𝑆 ❦ ════ •⊰❂⊱• ════ ❦ ᴍʏ ʙʟᴏᴏᴅ, sᴡᴇᴀᴛ, ᴀɴᴅ ᴛᴇᴀʀs ᴍʏ ʙᴏᴅʏ, ᴍɪɴᴅ, ᴀɴᴅ sᴏᴜʟ ɪ ᴋɴᴏᴡ ᴡᴇʟʟ ᴛʜᴇʏ'ʀᴇ ᴀʟʟ ʏᴏᴜʀs ᴛʜɪs ɪs ᴀ sᴘᴇʟʟ ᴛʜᴀᴛ ᴡɪʟʟ ᴘᴜɴɪsʜ ᴍᴇ ❦ ════ •...