58. NEWS 2

1K 11 0
                                    

Oto pierwsze wydanie NEWS 2! Tak, jest to konkurencja dla firmy NEWS. To jest zemsta za to, że nie dostaliśmy premii.

1. Każdy z nas słyszał o zdarzeniu, które miało miejsce jeszcze jakiś czas temu. Mianowicie Cho Chang i Terence Higgs zostali kontrolowani za pomocą magii. Aurorzy prowadzą dochodzenie w tej sprawie, jednak jeszcze nic nie jest pewne.

2. Czy Emily Krum, bo tak właśnie nazywała się dziewczyna, która pojawiła się w życiu Olivera Wooda i Alicji Spinnet; ustawiła wypadek wcześniej wspomnianej dziewczyny? Zapewne każdy pamięta, że z miotłą dziewczyny zaczęło dziać się coś niepokojącego. Czy to siostra Wiktora Kruma upozorowała wypadek, aby zbliżyć się do Wooda? Z wcześniejszych jej wpisów można wywnioskować, że dziewczyna nieszczęśliwie się zakochała, lecz czy była zdolna do próby morderstwa. Po przebudzeniu panny Spinnet, panienka Krum zapadła się pod ziemię. 

3

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

3. (zdj. powyżej) Czyżby rozwód tej pary był błędem? Na ostatniej imprezie nie odchodzili od siebie na krok. Znaczy to, że do siebie wrócili? Sygnały są jednoznaczne, jednak ani jedno nie wyraziło się jasno, co do tego zdjęcia. Wspominając, mają także synka (1l.); czy to wystarczy do ponownej bliskiej relacji? Razem zapewne spędzają dużo czasu.

4. Luna Lovegood straciła dziecko? Oficjalnie sama to potwierdziła. Jest to wielka strata dla każdego, kto to przeżył. Szybkiego powrotu do zdrowia psychicznego!

5. Tajemniczy wypadek Draco Malfoy'a. Nikt nie wie jak doszło do wypadku, jednak nasze źródła dowiedziały się, kto za tym stoi. Nie był to zwykły wypadek, ponieważ ktoś zepsuł hamulec w aucie byłego ślizgona. Zrobił to sam Wiktor Krum, wspomniany wcześniej mężczyzna. Krum dotychczas był chłopakiem Hermiony Granger. Właśnie, był. Jeszcze pani Malfoy nie złożyła pozwu o rozwód. Czy ma taki zamiar? Niestety tego nie wiemy, lecz często spędzała czas w szpitalu, gdzie leżał jej mąż. Para także ma ze sobą dziecko. Odkryta intryga Krum'ów, może ich tylko do siebie zbliżyć. Trzymamy kciuki.

6. Astoria Greengrass wróci do Ronalda Weasley'a? Dziewczyna zerwała z chłopakiem pod pretekstem zazdrości i bólu, jaki sprawiał jej widok jego wraz z inną dziewczyną. Czy jeśliby go kochała, to kazałaby mu wybierać?

7. Czy Neville Longbottom nadal spotyka się z Parvati Patil? Czy młody, były gryfon ukrywa przed wszystkimi swój związek, który rozpadł się jakiś czas temu? Jak się dowiedzieliśmy, para spotyka się regularnie od czasu zerwania. Może to nie jest tylko przyjaźń. Ponadto, są o siebie cały czas zazdrośni.

8. Druga z sióstr Greengrass po powrocie z Los Angeles ponownie związała się z Deanem Thomasem. Chłopak był kompanem Malfoy'a w piciu. Czy się uzależnił i potrzebuje pomocy? Tego jeszcze nie wiemy, jednak znajdzie się to w następnym wydaniu.

9. Terence Higgs i Cho Chang zostali parą po wspólnej terapii, na którą razem uczęszczali; ogłosili swój związek. Publicznie przeprosili, jednak czy naprawdę się zmienili? Jak na razie nie spotykają się publicznie z osobami, które skrzywdziły nieumyślnie. Czy im wybaczą?

Czekajcie na kolejne wydanie! 
Teraz NEWS może pocałować nas w dupę!

  

Harry Potter Instagram 2Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz