~𝑖𝑛𝑓𝑜𝑟𝑚𝑎𝑡𝑖𝑜𝑛~

854 10 1
                                    

𝑌/𝑁: 𝚈𝚘𝚞 𝚊𝚛𝚎 𝚊 𝚐𝚒𝚛𝚕 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚠𝚊𝚜 𝚋𝚘𝚛𝚗 𝚊𝚗𝚍 𝚛𝚊𝚒𝚜𝚎𝚍 𝚒𝚗 𝙲𝚛𝚎𝚗𝚜𝚑𝚊𝚠 𝙲𝚘𝚖𝚙𝚝𝚘𝚗. 𝚈𝚘𝚞 𝚑𝚊𝚍 𝚊 𝚙𝚛𝚎𝚝𝚝𝚢 𝚑𝚊𝚛𝚍 𝚕𝚒𝚏𝚎 𝚐𝚛𝚘𝚠𝚒𝚗𝚐 𝚞𝚙 𝚊𝚗𝚍 𝚢𝚘𝚞 𝚗𝚎𝚟𝚎𝚛 𝚑𝚊𝚍 𝚊 𝚍𝚊𝚍, 𝚒𝚝 𝚠𝚊𝚜𝚗𝚝 𝚋𝚎𝚌𝚊𝚞𝚜𝚎 𝚑𝚎 𝚕𝚎𝚏𝚝 𝚢𝚊𝚕𝚕 𝚒𝚝 𝚠𝚊𝚜 𝚋𝚎𝚌𝚞𝚊𝚜𝚎 𝚑𝚎 𝚠𝚊𝚜 𝚔𝚒𝚕𝚕𝚎𝚍 𝚒𝚗 𝚊 𝚜𝚑𝚘𝚘𝚝𝚒𝚗𝚐 𝚠𝚑𝚎𝚗 𝚢𝚘𝚞 𝚠𝚎𝚛𝚎 𝚘𝚗𝚕𝚢 𝟹 𝚜𝚘 𝚢𝚘𝚞 𝚗𝚎𝚟𝚎𝚛 𝚛𝚎𝚊𝚕𝚕𝚢 𝚔𝚗𝚎𝚠 𝚑𝚒𝚖 𝚋𝚎𝚏𝚘𝚛𝚎 𝚑𝚎 𝚍𝚒𝚎𝚍. 𝙸𝚝'𝚜 𝚓𝚞𝚜𝚝 𝚢𝚘𝚞 𝚊𝚗𝚍 𝚢𝚘𝚞𝚛 𝚖𝚘𝚖, 𝚊𝚗𝚍 𝚢𝚘𝚞𝚛 𝚖𝚘𝚖 𝚠𝚘𝚛𝚔𝚜 𝚊𝚝 𝟸 𝚍𝚒𝚏𝚏𝚎𝚛𝚎𝚗𝚝 𝚓𝚘𝚋𝚜 𝚜𝚘 𝚢𝚘𝚞 𝚍𝚘𝚗𝚝 𝚛𝚎𝚊𝚕𝚕𝚢 𝚜𝚎𝚎 𝚑𝚎𝚛. 𝚈𝚘𝚞 𝚝𝚛𝚢 𝚝𝚘 𝚑𝚎𝚕𝚙 𝚊𝚜 𝚖𝚞𝚌𝚑 𝚊𝚜 𝚢𝚘𝚞 𝚌𝚊𝚗 𝚝𝚑𝚘𝚞𝚐𝚑. 𝚈𝚘𝚞 𝚑𝚊𝚟𝚎 𝟹 𝚐𝚞𝚢 𝚋𝚎𝚜𝚝𝚏𝚛𝚒𝚎𝚗𝚍𝚜 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚊𝚛𝚎 𝚕𝚒𝚔𝚎 𝚋𝚛𝚘𝚝𝚑𝚎𝚛𝚜 𝚝𝚘 𝚢𝚘𝚞, 𝚝𝚑𝚎𝚒𝚛 𝚗𝚊𝚖𝚎𝚜 𝚊𝚛𝚎 𝙳𝚊𝚖𝚒𝚘𝚗, 𝙹𝚘𝚗𝚊𝚝𝚑𝚊𝚗, 𝚊𝚗𝚍 𝙳𝚊𝚛𝚒𝚞𝚜 (𝙳𝚊𝚖𝚒𝚘𝚗 𝚊𝚗𝚍 𝙳𝚊𝚛𝚒𝚞𝚜 𝚊𝚛𝚎 𝚋𝚕𝚊𝚌𝚔 𝚔𝚒𝚗𝚍𝚊 𝚕𝚒𝚐𝚑𝚝𝚜𝚔𝚒𝚗 𝚊𝚗𝚍 𝙹𝚘𝚗𝚊𝚝𝚑𝚊𝚗 𝚒𝚜 𝚖𝚎𝚡𝚒𝚌𝚊𝚗 𝚖𝚒𝚡𝚎𝚍 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚋𝚕𝚊𝚌𝚔). 𝚈𝚘𝚞 𝚊𝚕𝚜𝚘 𝚑𝚊𝚟𝚎 𝟷 𝚐𝚒𝚛𝚕 𝚋𝚎𝚜𝚝𝚏𝚛𝚒𝚎𝚗𝚍 𝚗𝚊𝚖𝚎𝚍 𝚂𝚑𝚊𝚕𝚒𝚎 (𝚜𝚑𝚎 𝚒𝚜 𝚊 𝚕𝚒𝚐𝚑𝚝𝚜𝚔𝚒𝚗). 𝚈𝚊𝚕𝚕 𝚊𝚛𝚎 𝚟𝚎𝚛𝚢 𝚔𝚗𝚘𝚠𝚗 𝚒𝚗 𝙲𝚛𝚎𝚗𝚜𝚑𝚊𝚠, 𝚎𝚟𝚎𝚛y𝚋𝚘𝚍𝚢 𝚕𝚒𝚔𝚎𝚜 𝚢𝚊𝚕𝚕, 𝚜𝚊𝚖𝚎 𝚊𝚝 𝚜𝚌𝚑𝚘𝚘𝚕. 𝚈𝚊𝚕𝚕 𝚊𝚛𝚎 𝚋𝚊𝚍 𝚔𝚒𝚍𝚜 𝚋𝚞𝚝 𝚗𝚘𝚝 𝚋𝚊𝚍 𝚠𝚎𝚛𝚎 𝚢𝚊𝚕𝚕 𝚊𝚛𝚎 𝚒𝚗 𝚐𝚊𝚗𝚐𝚜 𝚋𝚎𝚌𝚊𝚞𝚜𝚎 𝚢𝚊𝚕𝚕 𝚍𝚘𝚗'𝚝 𝚖𝚎𝚜𝚜 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚜𝚝𝚞𝚏𝚏.

𝔸ℕ𝕐𝕎𝔸𝕐𝕐𝕊𝕊 𝕚 𝕗𝕖𝕖𝕝 𝕝𝕚𝕜𝕖 𝕥𝕙𝕒𝕥'𝕤 𝕒 𝕝𝕠𝕥 𝕠𝕗 𝕚𝕟𝕗𝕠𝕣𝕞𝕒𝕥𝕚𝕠𝕟 𝕓𝕦𝕥 𝕠'𝕨𝕖𝕝𝕝🤷🏽‍♀️😚
-𝚘𝚝𝚑𝚎𝚛 𝚌𝚑𝚊𝚛𝚊𝚌𝚝𝚎𝚛𝚜-
•𝙽𝚎𝚠 𝙹𝚎𝚛𝚜𝚎𝚢 𝙱𝚘𝚢𝚜
•𝙼𝚊𝚛𝚒𝚊𝚗𝚘
•𝙲𝚢𝚗𝚝𝚑𝚒𝚊
•𝙹𝚎𝚗𝚗𝚊
•𝙺𝚊𝚝𝚒𝚎
•Derek
•Valky
•K-Breezo
(ᴍᴀʏ ᴀᴅᴅ ᴍᴏʀᴇ)

~im not going to show any pictures of your "Crenshaw friends" because i want yall to imagine them however. Also i wont make yall look like anyone else because i want it to seem as real as it can get for you and make it feel like its actually you in the story. Also the other characters yall should know what they look like if not just look them up because im to lazy to put a lot of pictures in😁.~

𝐺ℎ𝑒𝑡𝑡𝑜 𝑙𝑜𝑣𝑒🥱🔫-𝑀.PWhere stories live. Discover now