𝙄 𝙙𝙤𝙣'𝙩 𝙠𝙣𝙤𝙬 𝙖𝙗𝙤𝙪𝙩 𝙮𝙖𝙡𝙡 𝙗𝙪𝙩 𝙢𝙖𝙣𝙣𝙣 𝙩𝙝𝙖𝙩 𝙜𝙪𝙮 𝙞𝙨 𝙛𝙞𝙣𝙚^🥵
~Friday~
BEEP BEEP BEEP BEEP BEEP BEEP BEEP BEEP
"𝑢𝑔ℎℎℎ" 𝑦𝑜𝑢 𝑠𝑎𝑦 𝑎𝑠 𝑦𝑜𝑢 𝑡𝑢𝑟𝑛 𝑜𝑓𝑓 𝑦𝑜𝑢𝑟 𝑎𝑙𝑎𝑟𝑚 𝑡𝑜 𝑔𝑒𝑡 𝑟𝑒𝑎𝑑𝑦 𝑓𝑜𝑟 𝑠𝑐ℎ𝑜𝑜𝑙. 𝑌𝑜𝑢 𝑘𝑖𝑛𝑑𝑎 𝑙𝑖𝑘𝑒𝑑 𝑠𝑐ℎ𝑜𝑜𝑙 𝑏𝑢𝑡 𝑗𝑢𝑠𝑡 ℎ𝑎𝑡𝑒𝑑 𝑤𝑎𝑘𝑖𝑛𝑔 𝑢𝑝 𝑖𝑛 𝑡ℎ𝑒 𝑚𝑜𝑟𝑖𝑛𝑔𝑠 𝑎𝑛𝑑 𝑡ℎ𝑒 𝑘𝑎𝑟𝑒𝑛 𝑜𝑓 𝑎𝑛 𝑎𝑠𝑠 𝑡𝑒𝑎𝑐ℎ𝑒𝑟𝑠.𝑌𝑜𝑢 𝑔𝑜𝑡 𝑢𝑝 𝑎𝑛𝑑 𝑡𝑜𝑜𝑘 𝑎 𝑠ℎ𝑜𝑤𝑒𝑟, 𝑎𝑛𝑑 𝑗𝑢𝑠𝑡 𝑑𝑖𝑑 𝑎𝑙𝑙 𝑦𝑜𝑢𝑟 𝑓𝑒𝑚𝑖𝑛𝑖𝑛𝑒 𝑎𝑛𝑑 ℎ𝑦𝑔𝑒𝑛𝑒 𝑡ℎ𝑖𝑛𝑔𝑠 𝑦𝑜𝑢 𝑛𝑒𝑒𝑑 𝑡𝑜 𝑑𝑜, 𝑡ℎ𝑒𝑛 𝑗𝑢𝑠𝑡 𝑝𝑢𝑡 𝑜𝑛 𝑎 𝑠𝑖𝑚𝑝𝑙𝑒 𝑏𝑢𝑡 𝑐𝑢𝑡𝑒 𝑓𝑖𝑡 𝑤ℎ𝑖𝑐ℎ 𝑤𝑎𝑠 𝑗𝑢𝑠𝑡 𝑎 𝑛𝑖𝑘𝑒 𝑡𝑜𝑝 𝑎𝑛𝑑 𝑠𝑘𝑖𝑛𝑛𝑦 𝑗𝑒𝑎𝑛𝑠 𝑤𝑖𝑡ℎ 𝑦𝑜𝑢𝑟 𝑜𝑙𝑑 𝑠𝑐ℎ𝑜𝑜𝑙 𝑣𝑎𝑛𝑠. 𝑌𝑜𝑢 𝑎𝑛𝑑 𝑦𝑜𝑢𝑟 𝑚𝑜𝑚 ℎ𝑎𝑑 𝑚𝑜𝑛𝑒𝑦 𝑏𝑢𝑡 𝑎𝑡 𝑡ℎ𝑒 𝑠𝑎𝑚𝑒 𝑡𝑖𝑚𝑒 𝑦𝑎𝑙𝑙 𝑠𝑡𝑢𝑔𝑔𝑙𝑒 𝑎 𝑙𝑜𝑡 𝑎𝑛𝑑 𝑑𝑜𝑛𝑡 ℎ𝑎𝑣𝑒 𝑎 𝑛𝑖𝑐𝑒 𝑙𝑜𝑜𝑘𝑖𝑛𝑔 ℎ𝑜𝑢𝑠𝑒, 𝑏𝑢𝑡 𝑦𝑜𝑢 𝑠𝑡𝑖𝑙𝑙 𝑚𝑎𝑛𝑎𝑔𝑒 𝑡𝑜 𝑔𝑒𝑡 𝑛𝑖𝑐𝑒 𝑐𝑙𝑜𝑡ℎ𝑒𝑠 𝑎𝑛𝑑 𝑠𝑡𝑢𝑓𝑓.
𝑌𝑜𝑢 𝑗𝑢𝑠𝑡 𝑠𝑖𝑡 𝑜𝑛 𝑦𝑜𝑢𝑟 𝑐𝑜𝑢𝑐ℎ 𝑎𝑛𝑑 𝑤𝑎𝑖𝑡 𝑓𝑜𝑟 𝑆ℎ𝑎𝑙𝑖𝑒 𝑎𝑛𝑑 𝑡ℎ𝑒 𝑏𝑜𝑦𝑠 𝑡𝑜 𝑐𝑜𝑚𝑒 𝑠𝑜 𝑦𝑎𝑙𝑙 𝑐𝑎𝑛 𝑤𝑎𝑙𝑘 𝑡𝑜 𝑠𝑐ℎ𝑜𝑜𝑙. 𝑊ℎ𝑒𝑛 𝑡ℎ𝑒𝑦 𝑔𝑒𝑡 𝑡ℎ𝑒𝑟𝑒 𝑦𝑜𝑢 𝑡𝑒𝑙𝑙 𝑦𝑜𝑢𝑟 𝑚𝑜𝑚 "𝑏𝑦𝑒 𝑚𝑜𝑚 𝑙𝑜𝑣𝑒 𝑦𝑜𝑢" 𝑎𝑛𝑑 𝑦𝑜𝑢 𝑙𝑒𝑎𝑣𝑒 𝑓𝑜𝑟 𝑠𝑐ℎ𝑜𝑜𝑙. 𝑌𝑜𝑢 𝑎𝑛𝑑 𝑦𝑜𝑢𝑟 𝑓𝑟𝑖𝑒𝑛𝑑𝑠 𝑤𝑒𝑟𝑒 𝑎𝑙𝑙 𝑤𝑎𝑙𝑘𝑖𝑛𝑔 𝑡𝑜 𝑠𝑐ℎ𝑜𝑜𝑙 𝑎𝑛𝑑 𝑗𝑢𝑠𝑡 𝑡𝑎𝑙𝑘𝑖𝑛𝑔 𝑎𝑏𝑜𝑢𝑡 𝑡ℎ𝑖𝑛𝑔𝑠.
𝐷𝑎𝑚𝑖𝑜𝑛: " aye sis (𝚝𝚑𝚎 𝚋𝚘𝚢𝚜 𝚌𝚊𝚕𝚕 𝚢𝚘𝚞 𝚊𝚗𝚍 𝚂𝚑𝚊𝚕𝚒𝚎 𝚜𝚒𝚜 𝚋𝚌 𝚢𝚊𝚕𝚕 𝚊𝚛𝚎 𝚕𝚒𝚔𝚎 𝚜𝚒𝚜𝚝𝚎𝚛𝚜 𝚝𝚘 𝚝𝚑𝚎𝚖 𝚜𝚒𝚗𝚌𝚎 𝚢𝚊𝚕𝚕 𝚐𝚛𝚎𝚠 𝚞𝚙 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚎𝚊𝚌𝚑 𝚘𝚝𝚑𝚎𝚛) i see you with the drip today."
𝑌/𝑁: " why thank you bubs, you don't look too shabby yourself😌"
𝐽𝑜𝑛𝑎𝑡ℎ𝑎𝑛: " aye look theres uncle D" (𝚞𝚗𝚌𝚕𝚎 𝙳 𝚒𝚜 𝚝𝚑𝚎 𝚋𝚊𝚋𝚎𝚛 𝚎𝚟𝚎𝚛𝚢𝚘𝚗𝚎 𝚔𝚗𝚘𝚠𝚜 𝚊𝚗𝚍 𝚕𝚘𝚟𝚎𝚜, 𝚒𝚏 𝚢𝚘𝚞 𝚍𝚘𝚗'𝚝 𝚔𝚗𝚘𝚠 𝚞𝚗𝚌𝚕𝚎 𝙳 𝚝𝚑𝚎𝚗 𝚍𝚘 𝚢𝚘𝚞 𝚎𝚟𝚎𝚗 𝚕𝚒𝚟𝚎 𝚒𝚗 𝙲𝚘𝚖𝚙𝚝𝚘𝚗?)
𝑆ℎ𝑎𝑙𝑖𝑒: " lets go say whats up to him"
𝐷𝑎𝑟𝑖𝑢𝑠: " yeah lets go"
𝑌/𝑁: " wassup uncle D"
𝑈𝑛𝑐𝑙𝑒 𝐷: " oh hey kids, how are y'all today, y'all still being little hoodlims"
𝑆ℎ𝑎𝑙𝑖𝑒: " you know us too well uncle D😁"
𝑈𝑛𝑐𝑙𝑒 𝐷: " haha well are y'all boys gonna come for a cut anytime soon"
𝐷𝑎𝑚𝑖𝑜𝑛: " nahh I'm good for now my hair lookin' fire right now"
𝐽𝑜𝑛𝑎𝑡ℎ𝑎𝑛: " the only thing your hair looks like right now is nappy my nigga"
𝐷𝑎𝑚𝑖𝑜𝑛: " mannn shut up you ain't got no room to talk with yo nappy ass head"
𝐷𝑎𝑟𝑖𝑢𝑠: " yall play too much but we gotta go before were late. And uncle D i might come some time this week for a fresh cut"
𝑈𝑛𝑐𝑙𝑒 𝐷: " alright its on the house and y'all best get goin' before y'all late and y'all's mama woops y'all's behind"
𝐴𝑙𝑙 𝑜𝑓 𝑦𝑎𝑙𝑙: " haha okay see you later uncle D"
𝑌𝑜𝑢 𝑎𝑛𝑑 𝑦𝑜𝑢𝑟 𝑓𝑟𝑖𝑒𝑛𝑑𝑠 𝑐𝑜𝑛𝑡𝑖𝑛𝑢𝑒 𝑡𝑜 𝑤𝑎𝑙𝑘 𝑡𝑜 𝑠𝑐ℎ𝑜𝑜𝑙 𝑎𝑛𝑑 𝑜𝑛𝑐𝑒 𝑦𝑎𝑙𝑙 𝑎𝑟𝑟𝑖𝑣𝑒 𝑦𝑎𝑙𝑙 𝑎𝑟𝑒 𝑔𝑟𝑒𝑒𝑡𝑒𝑑 𝑏𝑦 𝑒𝑣𝑒𝑟𝑦𝑜𝑛𝑒 𝑡ℎ𝑒𝑟𝑒.
~ 𝚜𝚔𝚒𝚙 𝚝𝚘 𝚝𝚑𝚎 𝚎𝚗𝚍 𝚘𝚏 𝚝𝚑𝚎 𝚍𝚊𝚢 𝚋𝚌 𝚒𝚖 𝚕𝚊𝚣𝚢~
𝑂𝑛𝑐𝑒 𝑦𝑜𝑢 𝑔𝑒𝑡 ℎ𝑜𝑚𝑒 𝑦𝑜𝑢 𝑐ℎ𝑎𝑛𝑔𝑒 𝑖𝑛𝑡𝑜 𝑠𝑜𝑚𝑒 𝑐𝑜𝑚𝑓𝑦 𝑐𝑙𝑜𝑡ℎ𝑒𝑠 𝑎𝑛𝑑 𝑦𝑜𝑢 𝑔𝑜𝑡 𝑐𝑎𝑙𝑙𝑒𝑑 𝑑𝑜𝑤𝑛 𝑏𝑦 𝑦𝑜𝑢𝑟 𝑚𝑜𝑡ℎ𝑒𝑟. 𝑆ℎ𝑒 𝑠𝑎𝑖𝑑 𝑡ℎ𝑎𝑡 𝑠ℎ𝑒 ℎ𝑎𝑑 𝑠𝑜𝑚𝑒 𝑛𝑒𝑤𝑠 𝑓𝑜𝑟 𝑦𝑜𝑢...
𝐴/𝑛: i know this was pretty short but ill update tomorrow bc I'm tired and want to sleep😙
YOU ARE READING
𝐺ℎ𝑒𝑡𝑡𝑜 𝑙𝑜𝑣𝑒🥱🔫-𝑀.P
FanfictionI dont really have a description but just read it is really good 😌