*𝗻𝗼𝘁𝗵𝗶𝗻𝗴 𝘄𝗼𝗿𝘁𝗵 𝗵𝗮𝘃𝗶𝗻𝗴 𝗰𝗼𝗺𝗲𝘀 𝗲𝗮𝘀𝘆...*
(𝑌/𝑀- 𝑦𝑜𝑢𝑟 𝑚𝑜𝑚)
𝑌/𝑀: " y/n i have some news for you..."
𝑌/𝑁: " yeah whats up, what is it?"
𝑌/𝑀: " im sorry y/n please don't be upset it just for the best but...were moving."
💭𝚠𝚑𝚊𝚝 𝚝𝚑𝚎 𝚊𝚌𝚝𝚞𝚊𝚕 𝚖𝚘𝚗𝚔𝚎𝚢𝚋𝚊𝚕𝚕𝚜💭
𝑌/𝑁: " WHAT?!? Why, whats wrong with this place?!?"
Y/M: " im sorry but i found a job in New Jersey that pays pretty good and we could maybe start getting on track to were you could get more things."
Y/N: " mom i don't care about all that, i have enough and this place is my home what am i going to do with that, what about my friends?!"
Y/M: " y/n i am tired of struggling, i don't want you to grow up with not a lot. I love this place too i grew up here but i think it would be best for us.."
Y/N: "...I understand, can i go spend time with my friends before we move?"
Y/M: "of course sweetie, and...we leave next week"
Y/N: " WHAT only a week?! Ughhh whatever this is ridiculous!"
𝑌𝑜𝑢 𝑢𝑛𝑑𝑒𝑟𝑠𝑡𝑜𝑜𝑑 𝑤ℎ𝑦 𝑦𝑜𝑢𝑟 𝑚𝑜𝑚 𝑤𝑎𝑛𝑡𝑒𝑑 𝑡𝑜 𝑙𝑒𝑎𝑣𝑒 𝑎𝑛𝑑 𝑦𝑜𝑢 𝑑𝑜𝑛𝑡 𝑤𝑎𝑛𝑡 ℎ𝑒𝑟 𝑡𝑜 𝑓𝑒𝑒𝑙 𝑙𝑖𝑘𝑒 𝑠ℎ𝑒 𝑖𝑠 𝑡𝑟𝑎𝑝𝑝𝑒𝑑 ℎ𝑒𝑟𝑒 𝑠𝑜 𝑡ℎ𝑎𝑡𝑠 𝑤ℎ𝑦 𝑦𝑜𝑢 𝑑𝑖𝑑𝑛𝑡 𝑡ℎ𝑟𝑜𝑤 𝑎 ℎ𝑢𝑔𝑒 𝑓𝑖𝑡 𝑏𝑢𝑡 𝑦𝑜𝑢 𝑑𝑜𝑛𝑡 𝑤𝑎𝑛𝑡 𝑡𝑜 𝑙𝑒𝑎𝑣𝑒 𝑏𝑐 𝑡ℎ𝑖𝑠 𝑝𝑙𝑎𝑐𝑒 𝑖𝑠 𝑦𝑜𝑢𝑟 𝑓𝑎𝑚𝑖𝑙𝑦 𝑎𝑛𝑑 𝑒𝑣𝑒𝑛 𝑡ℎ𝑜𝑢𝑔ℎ 𝑛𝑜 𝑜𝑛𝑒 𝑖𝑛 𝐶𝑟𝑒𝑛𝑠ℎ𝑎𝑤 ℎ𝑎𝑑 𝑎 𝑙𝑜𝑡 𝑎𝑛𝑑 𝑤𝑒 𝑎𝑙𝑙 𝑤𝑒𝑟𝑒 𝑠𝑡𝑟𝑢𝑔𝑔𝑙𝑖𝑛𝑔 𝑤𝑒 𝑠𝑡𝑖𝑙𝑙 ℎ𝑎𝑑 𝑒𝑎𝑐ℎ 𝑜𝑡ℎ𝑒𝑟 𝑎𝑛𝑑 ℎ𝑒𝑙𝑝𝑒𝑑 𝑒𝑎𝑐ℎ 𝑜𝑡ℎ𝑒𝑟 𝑜𝑢𝑡.
𝑌𝑜𝑢 𝑤𝑒𝑛𝑡 𝑡𝑜 𝑦𝑜𝑢𝑟 𝑟𝑜𝑜𝑚 𝑎𝑛𝑑 𝑓𝑎𝑐𝑒𝑡𝑖𝑚𝑒 𝑦𝑜𝑢𝑟 𝑓𝑟𝑖𝑒𝑛𝑑𝑠 𝑎𝑛𝑑 𝑡𝑜𝑙𝑑 𝑡ℎ𝑒𝑚 𝑎𝑏𝑜𝑢𝑡 𝑡ℎ𝑒 𝑛𝑒𝑤𝑠. 𝑇ℎ𝑒𝑦 𝑤𝑒𝑟𝑒 𝑟𝑒𝑎𝑙𝑙𝑦 𝑠𝑎𝑑 𝑎𝑛𝑑 𝑑𝑖𝑑𝑛𝑡 𝑤𝑎𝑛𝑡 𝑦𝑜𝑢 𝑡𝑜 𝑙𝑒𝑎𝑣𝑒. 𝑆ℎ𝑎𝑙𝑖𝑒 𝑒𝑣𝑒𝑛 𝑠𝑎𝑖𝑑 𝑠ℎ𝑒 𝑤𝑜𝑢𝑙𝑑 𝑘𝑖𝑑𝑛𝑎𝑝 𝑦𝑜𝑢 𝑎𝑛𝑑 𝑛𝑜𝑡 𝑙𝑒𝑡 𝑦𝑜𝑢 𝑙𝑒𝑎𝑣𝑒. 𝑌𝑎𝑙𝑙 𝑤𝑒𝑟𝑒 𝑐𝑟𝑦𝑖𝑛𝑔 𝑒𝑣𝑒𝑛 𝑡ℎ𝑒 𝑏𝑜𝑦𝑠 𝑎𝑛𝑑 𝑡ℎ𝑒𝑦 𝑑𝑜𝑛𝑡 𝑟𝑒𝑎𝑙𝑙𝑦 𝑒𝑣𝑒𝑟 𝑐𝑟𝑦. 𝑇ℎ𝑒𝑦 𝑠𝑎𝑖𝑑 𝑦𝑎𝑙𝑙 𝑎𝑟𝑒 𝑔𝑜𝑛𝑛𝑎 𝑠𝑝𝑒𝑛𝑑 𝑒𝑣𝑒𝑟𝑦𝑑𝑎𝑦 𝑡𝑜𝑔𝑒𝑡ℎ𝑒𝑟 𝑢𝑛𝑡𝑖𝑙 𝑦𝑜𝑢 𝑙𝑒𝑎𝑣𝑒.
-𝙵𝚊𝚜𝚝𝚏𝚘𝚛𝚠𝚊𝚛𝚍 𝚝𝚘 𝚖𝚘𝚟𝚒𝚗𝚐 𝙳𝚊𝚢-
𝐼𝑡 𝑤𝑎𝑠 𝑚𝑜𝑣𝑖𝑛𝑔 𝑑𝑎𝑦. 𝑌𝑜𝑢 𝑎𝑛𝑑 𝑦𝑜𝑢𝑟 𝑓𝑟𝑖𝑒𝑛𝑑𝑠 𝑠𝑝𝑒𝑛𝑡 𝑒𝑣𝑒𝑟𝑦𝑑𝑎𝑦 𝑡𝑜𝑔𝑒𝑡ℎ𝑒𝑟 𝑎𝑛𝑑 𝑦𝑜𝑢 𝑡𝑜𝑙𝑑 𝑒𝑣𝑒𝑟𝑦𝑜𝑛𝑒 𝑖𝑛 𝑦𝑜𝑢𝑟 𝑛𝑒𝑖𝑔ℎ𝑏𝑜𝑟ℎ𝑜𝑜𝑑 𝑏𝑦𝑒 𝑎𝑛𝑑 𝑡ℎ𝑒𝑦 𝑎𝑙𝑙 𝑤𝑒𝑟𝑒 𝑟𝑒𝑎𝑙𝑙𝑦 𝑠𝑎𝑑 𝑦𝑜𝑢 𝑤𝑒𝑟𝑒 𝑙𝑒𝑎𝑣𝑖𝑛𝑔. 𝑈𝑛𝑐𝑙𝑒 𝐷 𝑠𝑎𝑖𝑑 "𝑎𝑛𝑦𝑡𝑖𝑚𝑒 𝑦𝑜𝑢 𝑛𝑒𝑒𝑑 𝑎 𝑛𝑒𝑤 𝑐𝑢𝑡 𝑗𝑢𝑠𝑡 𝑐𝑜𝑚𝑒 𝑑𝑜𝑤𝑛 ℎ𝑒𝑟𝑒 𝑎𝑛𝑑 𝑖𝑙𝑙 𝑔𝑖𝑣𝑒 𝑦𝑜𝑢 𝑖𝑡 𝑓𝑜𝑟 𝑓𝑟𝑒𝑒". 𝑌𝑜𝑢 𝑟𝑒𝑝𝑙𝑖𝑒𝑑 "𝑡ℎ𝑎𝑛𝑘 𝑦𝑜𝑢 𝑢𝑛𝑐𝑙𝑒 𝐷, 𝑖 𝑤𝑜𝑛𝑡 𝑓𝑜𝑟𝑔𝑒𝑡 𝑡ℎ𝑖𝑠 𝑝𝑙𝑎𝑐𝑒"
YOU ARE READING
𝐺ℎ𝑒𝑡𝑡𝑜 𝑙𝑜𝑣𝑒🥱🔫-𝑀.P
FanfictionI dont really have a description but just read it is really good 😌