Bu gece pusluyum, bu gece yorgunum, bu gece yalnizligin somut hali. Her zamanki tiklim tiklim yalnizlikta yok bu gece. Sahi nerde o "cok seven"lerim ... Yalnizligin bugusu kalmis gozlerimde kirginliklarin parcalari, gulmelerin gozyaslari. Cok gulerim ben gulmek guclu gosterir gel gor ki su gecelerde ben degilim sanki baska biri. Kalbimin derinliklerinde sakladigin o acilar tek tek yuzume carpiyor. Ben aski unutmusum ask nedir bilmez olmusum uzun zaman gec kalinca insan aska, guvendigi dallari kirilinca filmin en guzel yerinde reklam arasi girince anliyor insan cayin demini. Aska inancim kalmadi benim. Uzulucegini bile bile mutlu oluyorsun, olucegini bilerek yasamak gibi. Zaman gecsin diye yasiyorum, olumu bekliyorum. İnsanlarin hayatinda bi anlamim yok, olsam da olur olmasam da 1.99 kurus para ustu gibiyim var ama gerek duyulmuyacak kadar degersiz goruluyor. Simdi ben kucuk bir cocugun eskiyen oyuncagiyim . Caysiz kahvaltiyim ben simdi kahvesiz sohbet. Hayatimin figuran oyuncusuyum annemin Duru'su babamin gidigiyim. Ask filmleri izleyince depresyona giren, gulerken birden aglama krizlerine giren gereksiz bir canliyim diye tanimlardi Duru kendini. İnsanlar ne garipti ask gibi, hayat gibi, profesor gibi...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tursu
RomanceProfosor dukkandan iceri girdi. Tursularin bulundugu rafa kostu, nefes nefese kalmisti. iste orda dedi biber tursusu tam karsisinda duruyordu. Duru tursu severdi ,tursu sakaya gelmezdi.