Pohled Melody
,,Nevěděla jsem že je Eiffelova věž tak krásná." Poznamenám. Sirius se usmál a objal mě.,,Copak asi dělají ostatní?" Zamyslím se.,, Neboj se Melody. Zítra už poletíme domů."Nikol se zasměje.Je tak roztomilá.,,Melody? Siriusi?"Otočím se za známým hlasem. A světe div se přede mnou stála Nymfadora s malou holčičkou v kočárku.(A/N ano vím, že Nymfadora ještě nexistovala ale v tomhle příběhu není Andromedina dcera, ale její sestřenice a.k.a dcera Alpharda Blacka,jo?Ok, fajn),,Nymf! Tebe bych tu vážně nečekala!" Nadšeně ji obejmu. Nymfadora se usmála.,, To samé jsem chtěla říct já. Jste tu na rodinné dovolené?" Pozvedne obočí a koukne se na Nikol. Já a Sirius se zasmějeme.,, Něco takového." Odpoví Sirius.,,A copak je tohle za princeznu?" Zeptám se a ukážu na kočárek.,, Co kdybych vás pozvala k sobě do bytu a všechno vám vysvětlila?" Její nabídku jsme přijali a tak jsme se za pár minut cesty ocitli u Dory doma. Nikol a ta druhá malá holčička si spolu hrály.,, Všechno to začalo na konci sedmého ročníku, když jsem zjistila, že jsem těhotná." Začne Dora. Já a Sirius jsme byli v naprostém šoku.,, Remus?" Zeptám se opatrně. Dora přikývne a položí si obličej do dlaní.,, Když jsem zjistila, že je Remus vlkodlak, začal se chovat odtažitě. Až se se mnou pak rozešel. Řekl, že je to pro moje dobro, ale já to tak neviděla. Potřebovala jsem nový začátek a tak mi otec nabídl, že mi sežene byt ve Francii, ten co vlastní tenhle byt je jeho dlouholetý známí. No a po pár dní jsem se dozvěděla, že jsem těhotná. Byl to pro mě hodně velký šok. Věděla jsem, že Remus dítě nechtěl a tak jsem mu to neřekla. No a po 9 měsíců později se narodila moje malá Violett." Dora se nadšeně koukne na svou dcerku.,, Je moje všechno." Já a Sirius se na sebe překvapeně koukneme.,, Proč jsi nám nenapsala? Dokážu ještě pochopit , proč si to neřekla Náměsičníkovi , ale nám? Doro, jsme přece rodina." Sirius zněl i trochu vyčítavě. ,, Je mi moc líto, že jsem vám to neřekla, ale bylo toho na mě moc." Usměju se a obejmu Doru okolo ramen. ,, Neboj se, je to v pořádku." Uklidním ji. Kouknu se na Siriuse, ten přikývne.,, Děkuju, že to tak berete. Nedávno jsem začala přemýšlet, že se vrátím domů a pokusím se Removi, všechno vysvětlit." Já se usměji.,, To by bylo úžasné!" Prohlásím nadšeně. Dora se usměje.,, A co kdyby jsi se tam vrátila s námi? Odlétáme zítra." Navrhnu jí.,, Já ti nevím Melody, budu si to muset promyslet." Přikývnu.,, Jasně, chápu to." Nymf se na mě chápavě usměje.,, Jestli chcete můžete tu zůstat na večeři. Udělám vám francouzskou specialitu." Láká nás. Já se kouknu na Siriuse.,, No možná se tu můžeme chvilku zdržet." Oba jsme se posadili ke stolu. Povídali jsme si různé příběhy zatímco Nymfadora vařila. Taky jsem nezapomněla zmínit co se stalo Marlen.,, To je mi moc líto." Prohlásila. Bylo vidět, že ji to zasáhlo. Moc dobře si pamatuju jak moc to zasáhlo mě a Lily když jsme se to dozvěděly. Bohužel, teď je zlá doba. Lidé umírají, Voldemort získává více a více sil. Spousta lidí se k němu přidala, jako třeba Bellatrix a nebo Regulus. Nerada nad tím ale přemýšlím.,, Díky za jídlo Doro, bylo úžasné, ale už budeme muset." Rozloučím se. Vezmu si Nikol do náruče.,, Kdyby jsi si to rozmyslela, dej nám vědět." Nymfadora přikývne.,, Mějte se." Rozloučí se. My tři jsme se tedy vydali zpátky do našeho hotelu. Než jsme se nadáli byl druhý den ráno, čas našeho odletu.,, Škoda, že si to Dora nerozmyslela." Postěžuji si a kouknu se z okýnka.,, Neboj se, vrátí se. Tím jsem si jist." A v tom měl Sirius pravdu, ale o tom až později.
ČTEŠ
Pobertova Sestra
Hayran KurguMelody Potter je dvojče Jamese Pottera a Pobertka. V Bradavicích na nic čeká spousta dobrodružství a možná i láska... Upozornění : Knížka už je docela stará a je ještě z dob kdy mé psaní nebylo zdaleka tak dobré,takže něco tu může být trochu cringe.