Pohled Melody
,,Hej Melody vztávej nebo prospíš svou svadtbu." Křičela na mě Lily.,,, U Merlinových vousů, úplně jsem zapomněla že mám svadtbu!" Zasmála jsem se.,, Felicity a Jessica už jsou tady?" Zeptala jsem se nervózně. Lily přikývla. Já jsem tady vstala a šla do koupelny. Když jsem už byla hotová šla jsem za holkama do kuchyně. Felicity o něčem debatovala s Lily a Jessica si četla denního věštce.,,Tak co?"Zasměju se a Jessica se ušklíbne.,,Naše šípková Růženka se konečně probudila co?"Neodpustila si rýpnutí. Na to jsem se zasmála. Felicity rychle vstala a šla do koupelny pro družičkovské šaty.
Lily nám zatím vaří kafe.,,Na tady máš budeš ho potřebovat."Zasměje se Lily a podá mi kafe.,,Díky." Řeknu a napiju se.,,Hele Melody,kde máš ty šaty?"Zeptá se Felicity.,,V pokoji pro hosty."Řeknu a zvedám se.,,Teď si půjdu dát sprchu."Holky přikývnou a já si jdu do koupelny napustit vanu. Za půl hodiny vyjdu z koupelny v kraťasech a černém tričku. Podívám se na hodiny a zjistím že mi zbývájí už jen 3 hodiny.Holky jsou už nalíčené a tak se jdu nalíčit i já. Zasněně se podívám na moje šaty. Obleču si je a podívám se do zrcadla.,,Wau Melody,tobě to sekne.",,Díky vám taky."
Já
Holky

,,Je čas."Oznámí nám Lily. S hlasitým prásk! se přemístíme.,, Co když se něco pokazí? Co když se tu objeví smrtijedi?",,Neboj Melody,všechno bude v pořádku."Uklidňuje mě Felicity.
,,Díky." Řeknu a jdu rychle(tak jak na podpatcích můžu) k tátovi.,,Moc ti to sluší Melody. Jsme na tebe s maminkou moc pyšní.",,Děkuji." Otevřou se dveře a holky vejdou dovnitř kostela. Za nimi jdu samozřejmě já a táta.,, Hodně štěstí." Usměje se táta a sedne si vedle mamky. Postavím se naproti Siriusovi a ten se usměje.,,Melody Rebecco Potterová berete si zde přítomného Siriuse Oriona Blacka za svého právoplatného manžela ve zdraví i nemoci?",,Ano.",,Táži se tedy vás Siriusi Orione Blacku berete si Melody Rebeccu Potterovou za svou právoplatnou manželku v nemoci i ve zdraví?",,Ano.",,V tomto případě vás prohlašuji za muže a ženu. Můžete políbit nevěstu."Sirius se usměje a vtiskne mi náš první manželský polibek. Ozve se potlesk a mi se od sebe odtrhneme.,,Smím prosit,paní Blacková?"Řekne Sirius jakmile se ozve píseň thousand years.,,To tedy smíte pane Blacku."Jakmile to odpovím Sirius už mě táhne na parket. Když dotančíme jdeme si sednout ke stolu a povídáme si.,,Co takhle si jít zatancovat, ségra?" Otočím se a spatřím Jamese.,, S tebou vždycky ,bráško." Vstanu a jdu si zatancovat s Jamesem. Pak si ještě zatancuju s tatou a vracím se k Siriusovi.,, Siriusi,proč tu není nikdo z tvé rodiny?"Zeptám se. Sirius se na mě podívá.,,Tím chci říct jestli si pozval aspoň Andromedu?"Sirius si viditelně oddechl.,, Meda tančí někde s Tedem. Divím se ,že jsem přijela i Minie a Brumbál.",, No jo prostě oblíbení studenti. Jsem ráda ,že to sem zvládl i Hagrid."Zasměju se. Sirius mi úsmév oplatí.,,Dívej! Náměsíčník tančí s Mckinnonovou." Otočím se a vidím,že se Sirius nespletl. Marlen si všimne ,že na ni koukám a zamává nám.,,Na novomanžele Blackovi!"Usměje se James když jsme už všichni v sálu kde se koná svatební hostině.,,Na novomanžele Blackovi!"Ozve se sálem. Když hostina končí všichni se přemistí pryč.,, Jdeme zlato?" Zeptá se mě Sirius.,,Ano." Odvětím a přemístíme se k nám domů.,,Jen počkej kam jsem naplánoval svatební cestu.",,No to mě teda zajímá." Zasměju se a vezmu si ze skříně džíny a černé tílko. Zajdu do kuchyně nám něco uvařit.,,Tady hezky voní." Zasměje se Sirius.,,Děkuju." Usměv mu oplatím a sednu si naproti němu., Půjdu si už lehnout." Řeknu a vyjde nahoru do koupelny. Když z ní vyjdu Sirius už leží na posteli.,, Miluju tě,Siriusi."Položím si hlavu na jeho hrudník.,, Já tebe taky Melody." S pocitem štěstí,že mám tak skvělého manžela usnu.
Ahoj lidi chci se vám moc moc omluvit, že nevyšla dlouho žádná kapitola. Nevěděla jsem o čem mám psát teď se mi však inspirace vrátila a můžete něco čekat. Zároveň vám chci moc moc moc poděkovat za 6k👀 a 200 votes. Jste prostě neuvěřitelní. Děkuju. Moc vám děkuju. Jste moje💜
ČTEŠ
Pobertova Sestra
FanfictionMelody Potter je dvojče Jamese Pottera a Pobertka. V Bradavicích na nic čeká spousta dobrodružství a možná i láska... Upozornění : Knížka už je docela stará a je ještě z dob kdy mé psaní nebylo zdaleka tak dobré,takže něco tu může být trochu cringe.