Melody
Zatím co Felicity zabavovala Lily mi jí chystali oslavu jejich osumnáctin .,,Neboj jsme tady ",,Všechno nejlepší Lily ",, Děkuju"Kluci donesli ohnivou whiskey a "trochu" jsme pily.,,Víš co Siriusi, myslím že jsme už pokročili co myslíš.",,No já ti nevím ale jak si přeješ"Políbil mě a líbali jsem se do doby než přišel James.,,Ségra dancem si?",,No jasně ty jelene jeden"Tak jsme si zatrsali a já se vrátila k Siriovi.,,Tak kde jsme byli.Myslím že tady."Řekla jsem začla ho líbat.On se od mě odtrhl a já se na něj podívala nechápavým pohledem.,,Copak tobě s to nelíbilo?",,Ale líbilo ale co jít na vyšší level.
Ráno
Vzbudila jsem se na něčí hrudi.Byl to Sirius a já se lekla, bylo by to v poho kdyby nebylo naše obleční na zemi.Po chvíli se vzbudil i on a usmíval se na mě jak na sluníčko.,, Dobré",,Dobré.Pamatuješ si na včerejšek",,Ano na to nelze zapomenout"Najednou z koupelny vyšel Rem a nějaká fialovláska, ona je to Nymfadora .,,Tady si někdo ten včerejšek užil "Rem se otočil naprosto zrudl ,hned na to se vzbudil James a Lily. ,,Tichošlápku, ty zrádce říkal si že se s ní nevyspíš.Jestli ji tedˇ odkopneš tak ti slibuju že tě zabiju",,To bych si nedovolil ,víš jak sem ti už říkal miluju ji nevzdám se jí,nechci jí ublížit.",,Siriusi"Řekla jsem a objala ho.Kluci se převlíkli a šli se prát ven ,Nymf nebylo dobře tak si šla lehnout.A já začla zvracet ,znovu ale lektvar proti kocovině už jsem měla.,,Sakra pokolikáté už zvracíš",,No já ti nevím.Lily myslíš,že ",,Že jsi těhotná,tak to nevím.",,Asi si lehnu,zbytek dne jsem prospala.
ahoj co myslíte má být těhotná nebo ne napište mi to do komentu nebo dejte like
ČTEŠ
Pobertova Sestra
FanfictionMelody Potter je dvojče Jamese Pottera a Pobertka. V Bradavicích na nic čeká spousta dobrodružství a možná i láska... Upozornění : Knížka už je docela stará a je ještě z dob kdy mé psaní nebylo zdaleka tak dobré,takže něco tu může být trochu cringe.