Věštba

24 1 0
                                    

Pohled Melody

Tenhle den začal poměrně normálně. Já a Sirius jsme hlídali Harryho aby si Lily a James mohli aspoň trochu odpočinout. Zatímco jsem vařila, Sirius běhal s Nikol a Harrym po zahradě. Musela jsem se usmát. Vrátím se k vaření. Po chvilce mě však vyruší zaklepání na dveře. Když je otevřu spatřím Remuse.,, Děje se něco, Reme?" Zeptám se ho vyděšeně. Vypadal velmi vážně. Přikývl. Pustím ho dál.,, Remusi, opravdu mě děsíš." Poznamenám.,, Jde o Harryho." Málem se mi zastaví srdce.,, Kde je?",, Se Siriusem a Nikol na zahradě. Dojdu pro ně." Nečekám na Remusovu reakci.,, Děje se něco Mel?" Zeptá se mě Sirius když si všimne mého ustaraného výrazu. Přikývnu. Sirius zvedne Harryho, zatímco já chytím Nikol.,, Je to vážné?" Znovu přikývnu.,, Jde o Harryho." Řeknu jen.
~
Harry a Nikol si hrají kousek od nás.,, Nemyslíš to vážně, že ne Námesíčníku?" Zeptá se ho Sirius po té co nám vše řekne. Remus zavrtí hlavou.,, To nemůže být možné, je to ještě dítě. Nemůže mít něco společného s věštbou o konci pána zla.",, Melody, vím, že je těžké tomu uvěřit ale je to tak." Setřu jednu neposednou slzu, která mi uteče.,, Nedovolím aby mu nebo Jamesovi a Lily nikdo ublížil." Ujistím Remuse.,, Proto mě vlastně, Brumbál pro vás poslal. Budou potřebovat vaši pomoc." Já a Sirius se po sobě podíváme.,, Jdeme do toho." Řekne Sirius. Remus přikývne.,, Čekal jsem že budete souhlasit, čekají na vás v Prasinkách." Dodá.,, Zůstaneš tu s nimi?" Zeptám se ho. Remus se usměje.,, Nemusíte se bát postarám se o ně." Ujistí nás.
~
A tak jsme se tedy vydali do Prasinek. Čekali na nás v hostinci U Prasečí hlavy. Brumbál nám všechno vysvětlil, nabídl nám možnost jak zachránit Jamese, Lily i Harryho.,, Měl bych to být já. Nechci riskovat, že by to mohlo Melody ohrozit." Řekne Sirius potom co Brumbál domluví.,, A ty v nebezpečí být můžeš?" Vyjedu na něj.,, Mel." Snaží se mě uklidnit.,, Obávám se že tohle si bude muset rozhodnout James a Lily. Dám vám trochu prostoru aby jste si mohli promluvit." Řekne Brumbál a odejde ven z místnosti.,, Jamesi, nemůžu vystavit Mel nebezpečí." Otočím se na mého bratra.,, Neříkej mi že s ním souhlasíš!" Vyjedu na něj.,, Melody, jsi má malá sestra. Nechci aby se ti něco stalo." Potlačím touhu protočit oči.,, Jamesi..",, Ne Melody, prosím pochop to." Přeruší mě.,, Fajn." Svolím.
~
,, Pořád se zlobíš?" Zeptá se mě Sirius. Nepromluvila jsem na něj od té doby co si James a Lily vyzvedli Harryho.,, Takže ano." Uklidím poslední kousky nádobí.,, Jednou se mnou promluvit musíš." Povzdechnu si.,, Jsi nehorázně otravný Siriusi, víš to?" Řeknu.,, Výborně konečně jsi promluvila, to beru jako úspěch." Protočím očima.,, Proč se musíš neustále vystavovat nebezpečí Siriusi?",, Radši abych byl v nebezpečí já než ty." Odpoví mi prostě.,, Jsi idiot Siriusi, nemusíš mě pořád chránit. Nejsem dítě. Ty a James jste  oba stejní." Řeknu a obrátím se k němu zády. Cítí jak mě jeho ruce obejmou okolo pasu.,, Moc tě miluju, Melody a udělám cokoliv abych ti zajistil bezpečí." Povzdechnu si.,, Jen mi prosím slib, že neuděláš nic co by ti mohlo ublížit." Otočím se k němu čelem.,, Slibuji." A to byl první slib, který mi  Sirius dal a porušil ho...

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: May 22, 2023 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Pobertova SestraKde žijí příběhy. Začni objevovat