Deniz kızı , en dibindeki mavilikten almış nasibini,
En derinde bir mavi barındırmış onu gizlemiş yıllarca .
Yüreğinden geçen sesinin adıymış meğer ,
Aşkın rengi kırmızı ama ona içinde yaşadığı mavi idi....
@deray_04
İNŞ BEĞENİRSİN KNK
Hayatıma kısa zaman önce katıldın, çok tatlı sıcakkanlı ayrıca deli gibi aşık birini tanıdım..
Tanımaktan da mutluluk duydum.
Maviden yoğun olarak bahsettim çünkü senin hayatında olan hayatını , düşlerini paylaştığın tek renk olsun o da mavi olsun dediğin kalbin var sevgilin veya enişte demiyicem çünkü az kalır bana göre tek kelime karşılar o da kalbiniz siz iki ayrı kalpten tek kalp olmayı çok güzel başarıyorsunuz ...
Aslında aşk analtılmaz en azından bana göre anlatsan ya eksik olan yada artan kelimeler olur.
Aşk deyince sevdiğin kişiyi göstermek olur onu yaşamak olur daha önce yaptığın şeyleri bile yaparken sanki daha önce hiç yapmamış olmak ...hatta ilk gördüğündeki sima ile aşık olduktan sonraki sima bile değişir...
NOT. KANKA SINAV SÜREM ÇOK AZ KALDI BUGÜNDEN İTİBAREN BURAYA HİÇ GİRMEYECEM AYRICA HAFTANIN 6-7 GÜN ARASI DENEME YAPILACAK DİYE PLANLANIYOR BU YÜZDEN SENİN İÇİN BU BÖLÜMÜ YAZDIM ..KİTAPLARIM SANA EMANET İÇİMDEKİ SEN 11 BÖLÜMLÜK OLAN KİTABIMA HERKESİ VE SENİ BOL YORUMLARLA BEKLERİM..
SANA SORDUĞUM BİZ KELİMESİNE YAZDIĞIN CEVABA HALEN GÜLÜMSEME NEDENİM OLUYOR..TEŞEKÜRLER KNKM
· HAYATIN ,HAYATINIZ BOYUNCA MUTLU OLUN İNŞ..
ARANIZDA AŞIK OLAN VARSA BURAYA ALAYIM..
ARANIZDA AŞTAN KORKANLAR...
AŞKA İNANMAYANLAR..
VE AŞKA İNANIP O MUCİZE AŞKI YAŞAYANLAR...
ARKADAŞLAR LÜTFEN BU KISIMLARI DOLDURALIM..
VOTE VE YORUMLARI DA UNUTMAYALIM..
UZUN BİR SÜRE YOKUM VE BÖLÜM ATAMAYACAĞIM BU BÖLÜMÜDE 05.40 YAZDIM .,,