Salıncak hırsızı ile son görüşmelerinin üstünden tam bir hafta geçmiş ve nihayet hafta sonu yeniden gelmişti.
Kenma ve Shoyo, Kenmaların evinde bilgisayar oyunu oynuyorlardı. Gerçi Shoyo boş boş ekrana bakıyordu. Geçen hafta olan olaylar yüzünden hala suçlu hissediyordu. Bu yüzden parka gitmemek için kendisini şartlamıştı. Yine o çocuklarla karşılaşabilirlerdi...
Arkadaşı, poposunun üstüne düşmüştü ama ya daha kötüsü olsaydı? Ya Kenma kafasını yere çarpıp beyin kanaması geçirseydi? Kolunu da kırabilirdi? Ya da poposunu? Sahi popolar kırılır mıydı?
Ah... Kim bilir biricik salıncağına şu an kimler biniyordu?
"Shoyo!"
Arkadaşının adını seslenmesi ile saçma düşüncelerinden ayrıldı ve hemen cevap verdi.
"P-pardon, Ken. Ne demiştin? Duymadım."
Kenma, sesini çok nadir durumlarda yükseltirdi. Shoyo'nun kafasının parkta olduğunu biliyordu. Ona zorla oyun oynatıyormuş gibi hissediyordu. Elindeki konsolu yere bıraktı ve tamamen arkadaşına doğru döndü.
"Shoyo, iyi misin? Normalde, kazanmak için çabalardın. Ama bugün seni yirmi yedi kez yendim! Hem de hiç zorlanmadan! Aklın salıncaktaysa parka gidebiliriz..."
Shoyo'nun gözleri doldu ve arkadaşına sımsıkı sarıldı. Onu bu kadar iyi tanıması çok iyi hissettirmişti.
Kenma, gözlerinin dolduğunu görmedi. Sarılmasına karşılık verip kollarını arkadaşının ince beline sardı.
Shoyo, titrek bir sesle konuşmaya başladı. "Ken, özür dilerim..." Buraya arkadaşıyla oyun oynamak için gelmişti ama kafasını veremiyordu.
Kenma hemen arkadaşından ayrıldı ve omuzlarından tutup onu kendinden uzaklaştırdığı gibi sarsmaya başladı. Shoyo'nun kafası ileri geri gidiyordu.
"Eğer ağlarsan annem seni zorla yanımda tuttuğumu, hatta zorla bilgisayar oyunu oynattığımı düşünür!"
Birden ayağa kalktı ve Shoyo'yu da kaldırdı. Shoyo hala o sarsmanın etkisindeydi ve saf saf arkadaşına bakıyordu. Kenma tekrar arkadaşının omuzlarından tuttu. Keyfini acilen yerine getirmeliydi!
"Hadi Shoyo, salıncağına gidelim!"
***
İki arkadaş parka gitmeden önce Shoyoların evine uğradılar. Shoyo, süt hırsızının ona verdiği sütü buzdolabından çıkardı ve paketi tekrar inceledi. Onun laktoza alerjisi vardı! Bu lanetli süt sahibine geri dönmeliydi. Yüzünü ekşitip sütü cebine koydu.
Oturma odasında evlendirme programı izleyen annesine seslendi.
"Anne, ben parka gidiyorum!"
Annesi bi yandan patates soyuyor bir yandan televizyonda olanlara saydırıyordu. Gözlerini ekrandan ayırmadan küçük havuçuna cevap verdi.
"Tatlım, akşam geç kalayım deme. En sevdiğin yemeği yapıyorum."
Shoyo, annesi görmese de kafasını salladı ve Kenma'nın elinden tuttuğu gibi kapıya doğru koşturmaya başladı.
Kenma son anda "Görüşürüz Hinata-san!" dedi ve evden çıktılar.
***
Shoyo bütün yol boyunca Kenma'yı çekiştirmiş, her fırsatta ona tesekkür etmişti.
"Ken, teşekkür ederim. Teşekkür ederim. Teşek-"
Kenma en sonunda dayanamadı ve arkadaşının sözünü kesti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
salıncak hırsızı, kagehina
FanfictionKageyama Tobio, parktaki aptal bir salıncak sayesinde hayatının aşkıyla karşılacağını hiç tahmin etmezdi. (Kageyama×Hinata) + (DaichixSugawara)