4

802 147 400
                                    

Shoyo, üç gündür evdeydi ve tek yaptığı bilgisayardan Kenma ile oyun oynamaktı. Tabii bu Kenma'nın işine geliyordu ama Shoyo çok sıkılmıştı.

Bileğindeki yarım alçıya bakıp ofladı. O düşüşten sonra bileği burkulmuştu. Doktorlar tedbir amaçlı yarım alçıya almışlar ve bir hafta üzerine basmaması gerektiğini söylemişlerdi.

O gün diğerleri Shoyo'yu öyle görünce, çok korkmuştu. Kenma hemen Shoyo'nun abisini ve annesini aramış, olanları anlatmıştı. Daichi ve annesi gelene kadar Shoyo Kageyama'nın sırtında kalmaya devam etmişti. Arada sırtından inmeyi teklif etse de Kageyama onu kibarca reddetmiş ve sırtında taşımaya devam etmişti. Bu vesileyle Daichi ve Hinata-san, Shoyo'nun yeni arkadaşlarıyla tanışmış oldu.

Shoyo, oyundaki mesajlaşma bölümüne girdi ve Kenma'ya yazdı.

Shoyorange: Ken neredesiiin? Oyunumuza devam edeliimmm

Kenma_cat: Bana Ken demekten vazgeç. Parktayım.

Shoyo "bana Ken demekten vazgeç" cümlesini takmadı bile.

Shoyorange: Parkta mısın?! Ne?! SALINCAĞIM BOŞ MU???

Kenma gelen bildirime baktı ve kafasını kaldırdı. Salıncak boş değildi ama bunu Shoyo'ya söylerse arkadaşının kalkıp buraya geleceğini biliyordu.

Kenma_cat: Oyunumuza devam edelim mi?

Shoyo'nun canı o kadar sıkılmıştı ki Kenma oyun dediği an salıncağını unuttu ve soru sormayı kesti.

Shoyorange: HADİ OYNAYALIM

Kenma arkadaşının salaklığına üzüldü ve kafasını iki yana sallayarak oyuna girdi.

***

Shoyo, on dokuzuncu kez kaybedince sinirden delirdi ve Kenma'ya yazmaya başladı.

Shoyorange: BU. ADİL. DEĞİL. SEN SÜREKLİ OYUN OYNUYORSUN! BİRAZCIK BANA ACIMAN LAZIM!!

Kenma_cat: Sen de sürekli oyun oyna.

Kenma, arkadaşına cevap yazarken parkın çıkışına doğru ilerliyordu.

Shoyo ile oyun oynamak zevkliydi çünkü sürekli kazanıyordu ve arkadaşının sinirlenmesini izlemek çok eğlenceliydi.

Shoyorange: OF
Shoyorange: BİR DAHA OYNAYALIM
Shoyorange: BU SEFER KESİN KAZANICAM
Shoyorange: İNTİKAM ALMAM LAZIM

Kenma, gelen mesajlara bakarken biriyle çarpıştı. Kafasını kaldırdı ve onu gördü.

Shoyo'nun Salıncak Hırsızı'nı...

"Özür dilerim Kageyama-kun."

Kageyama, karşısında Kenma'yı görünce gözleri parladı. Hemen etrafına bakındı ve portakalını aradı ama aklına gelen şeyle suratı düştü.

Doğru ya... Hala evdeydi...

Kenma, Kageyama ve abisine baktı. Hala bir cevap bekliyordu. Sugawara, Kageyama'ya baktı ama kardeşinin bir şeyler düşündüğünü anlayınca hemen cevap verdi.

"Ah! Biz özür dileriz. Sen Kenma-kun olmalısın? Ben Sugawara." dedi kocaman gülümsemesi ile. "Kageyama geçen gün olanlardan bahsetmişti... Hinata iyi mi acaba?"

Kenma aklına gelen fikirle sırıttı ve Kageyama'ya döndü.

"Benimle Shoyoların evine gelmek ister misiniz?"

***

Shoyo, bilgisayar başında Kenma'dan cevap bekliyordu. Birden nereye kaybolmuştu! Onu böyle bırakmamalıydı. Geri döndüğünde onunla birazcık küs kalacaktı.

salıncak hırsızı, kagehinaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin