S-au incercat toate chestiile posibile sa nu mor si nu am facut-o. Stateam in sala alba cu capul spre tavan. Cu ochii inchisi si cu un tub de respiat pe gura mea. Doctorul intra pe usa si atunci ma trezesc din somn.
D:-buna ziua domnule Jeon! Cum va simțiți?
Eu:-unde sunt parintii mei? Cum se simt?
D:-imi pare rau dar au murit...
Eu:-ce? Nu, nu e posibil! Ii vreau inapoi! Trebuie sa ma duc la ei. Sunt sigur ca e doar o neînțelegere! Incercam sa ma dau jos dar doctorul ma tinea.
D:-domnule calmativa! Asistente!
Eu:-lasatima!
D:-doamna datii un somnifer
Eu:-nu nu am nevoie. S-sunt bine! Si apoi am cazut intr-un somn profund.
*dupa o ora*
Ma trezesc cu o durere de cap
In incapere era doctorul.
Eu:-chiar au murit?
D:-da... Condoleanțe.
Eu:-off... Mersi! Spunetimi ce am.
D:-vas ruga mai intai sa va liniștiți. Ati avut doar o criza de nervi. Cat despre ranile provocate de accident... Partea sub care. Ati fost prins era foarte apasata la cap ceea ce va spart capul, aveti coastele rupte, un picior rupt, o mana rupta, traumatism cranio cerebral, aveti cateva oase strivite si din pacate veti ramane cu traume.
Eu:-cum adica?
D:-va veti aduce aminte mereu de acest accident.
Eu:-cand voi fi externat?
D:-azi! Ati fost in coma trei zile. Insa nu aveti voie sa faceti nimic. Decat sa veniti cand va sun eu la tratamentul terapeutic.
Eu:-ok Mulțumesc... Sa nu chemati pe nimeni! Ma descurc!
D:-ok! Ia aceasta carja! Te va ajuta. Si tinere... Ai avut mare noroc ca ai scapat! In asemenea de cazuri multi mor! Multumestei lui Dumnezeu ca inca esti in viata. La revedere
Eu:-la revedere. Dupa aceea am plecat de la spital.
*la înmormântare*
Stateam si asteptam băieții cu scriile. Cand iam vazut am inceput sa plâng. Cand iau bagat in groapa am inceput sa plang isteric si mai ca ma bagam cu ei in groapa.
Eu:-Tata, mama! Va promit ca nu ma las pana nu il gasesc pe tampit. O sa il omor la fel cum va omorat el pe voi. Transmitetii ca nu o sa scape. Va iubesc si aveti grija de voi. Va veni si el in curând! *
Jk:-asta sa intamplat in urma cu 2 ani!
Eu:-wow...
Jk:-gata acum ai aflat pleaca!
Eu:-dar...
Jk:-LA SA MA!
Ma ridic si plec.
Ma duc inapoi la ceilalți.
Eu:-acum am aflat si eu ce sa întâmplat cu Jk!
V:-mda...
Yeonjun:-apropo am vorbit cu Soobin.
Eu:-Serios? Ma duc si eu.
Am intrat in salonul lui.
Eu:-ba fraiere!
Soobin:-da ba!
Eu:-cum sa ne sperii ma asa?
Soobin:-ehh...
Eu:-lasa ca te distrug eu acasa... Sti cumva cine a dat peste tine?
Soobin:-nu nu stiu.
Eu:-a ok! Sa iscat un mic scandal pe hol.
Soobin:-ce?
Eu:-Yeonjun a crezut ca Jk a dat peste tine din cauza unor probleme din trecut.
Soobin:-aha... (sper ca nu a patit nimic Jk, il iubesc e prietenul meu dar e cu doua fete si nu il mai recunosc, a intrat si la multe belele din cauza asta...) in fine tu dute acasa si odihnestete!
Eu:-ok... Ma duc si eu la fete! De azi de cand a venit Eun nu am mai stat cu ele. Pupici paaa!
Eun:-paa!DRAGIILOR CE FACETI? AM DE GAND SA FAC O CARTE NOUA. CRED CA MA DESCURC CU TREI CARTI ASA CA...AS ALEGE INTRE BTS REACTIONEAZA SAU O IDEE DE A VOASTRA! SPUNETI CE VRETI IAR EU AIA FAC. PUPICIIIII SI VA IUBESC!
CITEȘTI
Cu doua fete
FanfictionJeon Jungkook este un tip cu doua fete.cand e in public este cel mai dulce baiat si ajuta oamenii dar cand e acasă este rece și se comporta urat. Intalneste o fata pe nume Yasmina. Oare va reusi sa il schimbe?