Am ajuns si la piata aceea.
Eu:-pfoai da cat de mare e.
Jk:-stiu... Haide sa ne impartim.
Eu:-ok!
Jk:-tu mergi pe acolo si eu pe aici.
Eu:-bine! Am mers pe partea mea de drum. Erau numeroase tarabe cu diferite chestii.
Eu:-si cum gasesc eu pe cineva aici care il stie pe ala.
Ma duc la prima taraba.
Eu:-buna ziua il cunoasteti?
X:-nu!
Eu:-dar pe fata o stiti?
X:-nu!
Ma duc la a doua.
Eu:-buna ziua! Il cunoașteți sau lati vazut undeva?
X:-nu!
Eu:-dar stiti fata?
X:-nu!
Ma duc la a treia.
Eu:-buna ziua! Stiti cumva pe vreunul din acesti doi oameni?
X:-nu! Nui cunosc.
Ma duc la a patra
Eu:-buna ziua! Il cunoasteti pe el sau pe ea?
X:-nu nu il cunosc. Dar stiu ce a facut.
Eu:-ce?
X:-a omorat tatal unui mare artist.
Eu:-da Jeon Jungkook! E cu mine se ocupa si el de caz.
X:-imi pare rau nu va pot ajuta.
Eu:-nui nimic.
Ma duc la a cincea
Eu:-buna ziua! Il cunoasteti?
X:-nu maica imi pare rau
Eu:-ok dar pe ea?
X:-nici pe ea nu o stiu maica.
Eu:-ok! Spor la munca!
X:-Mulțumesc!
*peste 10 minute*
Am ajuns la a cincisprezecea taraba si nu il cunoaste nimeni. Ma decid sa ma duc si la o femeie care cumpara.
Eu:-buna! Il cunosti pe el?
X:-nu!
Eu:-dar pe ea?
X:-da!
Eu:-cine e?
X:-fata mea! O cheama So Beah.
Eu:-stiu vam pus intrebarea pentru ca credeam ca mintiti. Stitit cumva ceva de ea de la momentul dispariției ei?
X:-nu... Ce imi aduc aminte era ca... Pe 15 iunie eram cu fata mea aici. Are 20 de ani. Venise cu mine sa faca cumparaturi. Apoi apare tipul din poza ta. Mia luato cu forța. Saraca ma striga,, mami, mami! ". Ma implora sa o ajut. Imi spunea,, mami te implor ajutama!". Incercam sa ma duc dupa ea dar oamenii lui ma tineau. Stiu ca a mai zis acel om a mea esti. Apoi au luat-o pe drumul acela la dreapta si alea au fost ultimele clipe cand am mai vazuto. In fiecare seara ma rog sa o găsească si sa fie in viata.
Eu:-shhhhhh nu mai plangeti o sa fie bine. Cati ani aveti?
X:-40 de ani!
Eu:-mai aveti copii?
X:-da! Un baiat de 21 de ani si inca o fata de doar 15 ani.
Eu:-nu prea sunteti in siguranta avand in vedere ca mai aveti o fata... Cred ca stiu cu ce se ocupa.
X:-cu ce?
Eu:-nu ati vrea sa stiti.
X:-ba da!
Eu:-bine dar sa nu va speriati pentru ca simt ca fata dumneavoastră e bine! Ori trafic de femei, violator sau om din ala care vinde organe.
X:-fata mea...
Eu:-stati linistita. Va rog strangetiva toate astea si ducetiva acasă.
X:-dar de ce?
Eu:-poate sa va ia si pe dumneavoastră, si pe baiat dar si pe fata. Mai e cineva cu ei acasa? X:-nu!
Eu:-luativa sacosele si asteptatima la intrare bine?
X:-bine!
Mam dus dupa Jungkook.
Jk:-bu...
Eu:-Jk vino repede!
Jk:-ok!
Am fugit prin piata repede afara ca nu cumva doamna aceea sa pateasca ceva.
Jk:-ce e cu ea?
Eu:-e mama fetei din poza!
Jk:-serios?
Eu:-da! Deci doamna mai are inca doi copii o fata si un băiat sunt singuri acasa si oricand pot incerca sa îi fure.
Jk:-ok! Mergem la ei acasa ca sa ne asiguram ca totul e in regula.
Eu:-ok!
Jk-veniti in masina doamna!
X:-conduceti dupa cum va zic eu. Astfel veti ajunge la casa mea.
Jk:-bine...
*peste cinci minute*
X:-si de aici mergeti doar drept inainte pana gasiti o casa mare cu portile albe.
Jk:-ok!
Voiam sa vorbesc ceva cu Jk dar ca sa nu ne auda doamna am vorbit incet.
Eu:-Jk.
Jk:-ce?
Eu:-vrei sa iti spun ce descriere mia facut doamna a tot ceea ce sa întâmplat?
Jk:-a da chiar eram curios.
Eu:-mia zis ca in ziua aceea venise cu fata ei sa faca cumparaturi. Apare acest tip si o ia cu forta. Cica o striga si o implora sa o ajute. Oamenii lui o tineau. Omul ala a zis a mea esti! Apoi au luato pe un drum la dreapta.
Jk:-si tu crezi ceea ce cred eu?
Eu:-da!
Jk:-adica se ocupa cu trafic de persoane, viol sau cu dala care da organe.
Eu:-exact!
Jk:-ok! Am ajuns doamna!
X:-ok! Doamna iese din masina si, se duce sa isi ia sacosele din portbagaj.
Jk:-ar fi bine sa stam cu ei pana se termina toata treaba asta. Ca sa fie in siguranță.
Eu:-la asta ma gandeam si eu.
Apoi iesim si noi din masina si ne ducem sa verificam daca cei doi tineri sunt acasa.
X:-copii! Am venit.
Y:-mami!
X:-of Maria. Fratele tau unde e?
M:-in camera lui Beah. Se uita la poze cu ea.
Z:-sunt aici.
X:-Baechyun!
B:-buna mama! Cine sunt ei?
X:-luati loc sa va povestesc.
*dupa ce lea povestit*
B:-a...
Eu:-dar pe dumneavoastră cum va cheamă?
X:-Siheon.
Eu:-ce nume frumos aveti.
S:-multumesc.
M:-domnule dori... NU CREEEEEED! CUM DE NU MIAM DAT SEAMAAAAAAA. IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII.
Jk:-ce e?
M:-esti Jeon Jungkook! Iar eu sunt ARMY!
Jk:-aaaaaaaa! Hai sa facem niste poze atunci.
M:-Mulțumesc mult! Pot sa iti aduc chestii ca sa iti dovedesc ca sunt Army?
Jk:-sigur!
Fuge in camera ei si aduce un poster, un hanorac cu Jimin, o poza cu Jimin, army Bomb si un album.
Jk:-cred ca baiasul tau e Jimin nu?
M:-da! Mam bucurat atat de mult cand am aflat ca e cu Rose.
Eu:-ia uite ma stia ea si nu stiam noi. A aflat inaintea noastra.
M:-normal!
Jk:-sti o sa petrecem timp împreună dar nu uita de ce suntem aici.
M:-bine!
Jk:-deci noi neam gandit sa ne mutam aici ca sa fiti in siguranța.
S:-ok!
Eu:-bun atunci! Ramaneti aici iar noi ne ducem sa ne luam bagajele.
S:-bine!HEY SCUMPITEILOR! STIU CA ACEST CAPITOL NU ESTE FOARTE INTERESANT DAR MNA. O SA POSTEZ DES... CRED^_^ . VA PUPICESC SI PAAAAAAAAA.
CITEȘTI
Cu doua fete
FanfictionJeon Jungkook este un tip cu doua fete.cand e in public este cel mai dulce baiat si ajuta oamenii dar cand e acasă este rece și se comporta urat. Intalneste o fata pe nume Yasmina. Oare va reusi sa il schimbe?