4

154 8 6
                                    

Dar un apel cutremurator imi opreste pasii.
Cad in genunchi plângând.
Iu:-yasmina? Ce sa intamplat?
Eu:-nu se poate...
Iu:-ce?
Eu:-...
Iu:-ce?
Eu:-Soobin... A facut accident.
Baietii incremenesc.
Yeonjun:-ce? Nu nu se poate!
Eu:-trebuie sa mergem la el.
Yeonjun:-hai.
Am plecat catre spital
Am ajuns acolo.
Eu:-Soobin nu ne parasi... Am nevoie de tine...
Yeonjun:-esti prietena lui Soobin?
Eu:-suntem chiar bff...
Incerc sa nu plang dar lacrimile imi curg siroaie pe obraz.
Yeonjun:-mereu imi spunea ca ma iubeste chiar daca il enervez...
Eu:-na murit si nici nu o va face! E baiat puternic.
Dar cu 5 minute dupa ce am zis asta niste medici au venit alergand spre sala lui.
Yeonjun:-Soobin! Nu! Frate te rog nu mă lăsa! Nu ne lăsa! Mai sti cand am mancat sushi si mi sa facut rau iar tu nu ai plecat de lângă mine niciun moment? Te rog aduti aminte de tot! Acum a venit randul meu sa fac asta pentru tine!
*Din perspectiva BTS*
Stam toti acasă.
Rm:-nu o sa va vina sa credeti...
Jk:-ce dracu sa mai intamplat?
Jimin:-nu mai vorbi ma asa urat! Jk:-vorbesc cum vreau unde vreau!
V:-ma enervează!
Jhope:-lasal in pace!
V:-dar e asa de 2 ani
Yoongi:-in fine... Ia spune RM!
Rm:-Soobin din TXT a făcut accident.
V:-trebuie sa mergem la spital.
Jk:-nu din nou!
Jimin:-haide nu te mai smiorcăi! *
Asteptam vesti dar nimic. Pe hol îi vedem pe baietii de la BTS.
Jk:-ce sa intamplat e bine?
Yeonjun:-Nu te mai preface!
Jk:-ce?
Yeonjun:-stiu tot! Stiu ca esti un fals! Stiu ca ai fost certat cu Soobin si din cauza ta a facut accident. Poate ca chiar tu lai provocat!
Jk:-Frate mai incet eu nu am facut nimic. Jhope ăsta deja ma enervează (ii spune incet).
Yeonjun:-ba da! Esti de vina pentru tot si nu o sa las asta așa.
Jk:-nam facut nimic. Eu nu fac ca ăia ce lau facut parintiilor mei! Eu nu sunt un prost. Eu nu sunt un om rau desi par asa. De ce toti credeti ca sunt ceea ce nu sunt? Spune Jk in timp ce plange si se duce in alta parte.
Eu:-Jk! Nu ma baga in seama.
Eu:-Uite ce ai facut Yeonjun! Nu cted ca e el de vina.
Yeonjun:-atunci dute dupa el. Dute dupa un criminal! Spune toate astea tipand incat sa il auda si Jungkook.
Eu:-dar nu e unul! Spun ultimele cuvinte tipand si plecand spre directia in care sa indreptat Jk.
Il caut si in final il găsesc pe o banca cu palmele impreunate si cu capul pe ele. Plangea foarte tare si nu parea sa se oprească.
Eu:-Jk...
Jk:-lasama...
Eu:-nu... Ai nevoie sa vorbești cu cineva.
Jk:-am zis sa ma lasi! De unde sti ca nu sunt cum zice el? Mai lasatima Dracu in pace!
Eu:-nu esti bine! Si eu sunt in aceeasi situație. Si mie miau murit părinții. Cand eram foarte mica dar ai mei sau sinucis.
Jk:-parintii mei au avut un accident de masina in urma cu 2 ani. (spune totul plangand foarte tare)
*In urma cu 2 ani*
Eram in masina. Tata conducea iar Mama langa el. Ne indreptam catre oras.
Mama:-dragule esti bine?
Eu:-da mama dar presimt ceva rău!
Tata:-nu se va intampla nimic.
Eu:-dar simt chestia asta de cateva zile in continuu.
Tata:-dar ce?
Eu:-TATA AI GRIJA LA DRUM! Atunci un camion intra in noi. Masina sa strivit sub camion. Mama si Tata erau aruncati la 4 metri distanta. Eu eram prins sub camion fara putere.
Eu:-TATA! MAMA! PARINTII MEI! TE OMOR DACA SCAP! ROAGATE SA MOR! Intinzeam mana spre ei dar nu puteam să îi ating. Camionul avea partea de jos foarte îngustă incat imi atingea fata. Fata mea era acum plina de sânge, ma simțeam strivit... Mau dus la spital si pe mine si pe parintii mei. Pentru ei nu sa mai putut face nimic. Eu eram in stare critica, eram in mii de aparate conectat.











HEY DRAGILOR! IN URMATORUL CAPITOL VETI VEDEA CONTINUAREA POVESTIRII LUI JUNGKOOK. CAM TRIST CAPITOLUL ACESTA. PUPICIIIIIIIIIIIIIIIIII^o^     

Cu doua fete Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum