14

114 4 6
                                    

Neam intors si cu bagajele. Leam spus si lui Hyun si Hea ca sa nu se ingrijoreze.
Eu:-bun...si acum trebuie sa facem un plan ca sa îi prindem.
Jk:-ati observat ceva ciudat zilele acestea?
B:-in fata facultății mele se tot plimbau in stanga si in dreapta doi barbati imbracati in negru.
S:-da si eu iam mai vazut in piața pe cei pe care ia descris.
Jk:-politia mai cauta pe cineva inafara de ei?
S:-nu.
Jk:-atunci inseamna ca ei au fost. Eu:-oricand pot ataca. Va stie adresa?
S:-nu!
Eu:-asta e bine. Deci dupa cum am zis pot sa va afle foarte usor adresa si sa atace. Jk ar fi bine ca o zi cand cauta unul dintre noi celalalt sa stea acasa si sa aiba grija de ei.
Jk:-buna idee. Aveti vreun plan in minte?
Eu:-am unul. Insa e putin cam riscant.
Jk:-ce?
Eu:-deci... Dupa cum a spus doamna cei doi tipi au mai fost aici. Maine o sa merg cu doamna la piata si o so ajut. O sa ma imbrac in cateva haine sexy ca sa îi atrag. In cazul in care o sa ma ia si pe mine trebuie sa facem rost de un dispozitiv de urmarire pe care sa mil puneti inainte sa plecam. Cand voi ajunge la locatie o voi dezlega pe Beah si voi veti veni cu intaririle si îi prindem.
Jk:-ce usor ai spuso. Dar de unde facem rost de un dispozitiv de urmarire?
M:-cei de la politie de aici ar trebui sa aiba. Din cate imi aduc aminte a fost un caz si au trebuit tot asa sa folosească un dispozitiv de urmărire.
Jk:-buna idee.
Eu:-in fine Jk dute si ial.
Jk:-de ce eu? Poate o sa dau iar ochii cu mosu ala ofiter.
Eu:-bine ma duc eu.
Mam ridicat de pe canapea si am mers catre politie.
Eu:-buna ziua!
X:-ohoooo. Buna ziua doamna draga! Da ce faci aici?
Eu:-am nevoie de un dispozitiv de urmarire pentru cazul nostru. X:-aa voi sunteti aceia. Lam retinut si pe prietenul tau. Hai sa vorbim.
Eu:-ok!
X:-crezi in dumnezeu?
Eu:-da!
X:-atunci e bine. Caci el te va pazi in misiunea voastra. Si daca va lua pe unul dintre voi in lumea cealaltă înseamnă ca tot te apara.
Eu:-stiu...
X:-uite ia
Eu:-multumesc!
Na fost asa de rau.
Eu:-gata!
Jk:-cum asa de repede?
Eu:-uite asa.
Jk:-hai sa ne culcam. Maine o sa fie o zi grea.
*next time*

















CFFFFFFF?SCUMPITEILOR IMI CER SCZ CA E PREA SCURT....BYE!

Cu doua fete Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum