Der var heldigvis ikke kommet så mange fans, og dem der var der havde siddepladser, og så var der en lille gruppe der stod op, men de havde stillet sig i den ene side, så Caroline og jeg stillede os lige i midten, der var godt udsyn til Niall der fra, jeg kunne ikke vente med at se ham igen, selvom jeg lige havde tilbragt en god time med ham, meeen savner ham nu alligevel lidt, det var jo meget dejligt at være i hans selvskab.
Koncerten begyndte, niall kom ind og begyndte at spille slow hands, han hoppede rundt og begyndte at synge, Caroline og jeg sang med, jeg fik den mest fantastiske og længe ventede øjenkontakt med niall, det var som om han sang til mig, jeg rakte hånden ud, han tog den og aede den lidt før han gik videre rundt på scenen, den pige der stod ved siden af mig kiggede på mig, og nærmest skreg "Shiiiit du fandme heldig!" jeg smilede bare tilbage til hende.
Koncerten var ved at nå til en ende, Niall skulle til at synge Black and White, han satte sig på scene kanten, lige foran mig, inden han begyndte at synge sagde han i mikrofonen at han ville synge den her sang til en speciel pige som han havde mødt imens han havde været her i Danmark.
han begyndte at synge den, 100% og helt direkte til mig, Caroline stod bare og kiggede helt overasket på mig, jeg kunne ikke lade være med at smile, og der kom nok også en lille tåre eller to ned af min kind, og til min store overraskelse hoppede Niall helt ned fra scenen, gik hen til mig, tørrede min tåre væk, for derefter at tage min hånd og stå og synge direkte til mig, jeg kunne ikke tro mine egne øjne. Jeg kunne stå og kigge direkte ind i de smukkeste blå øjne.
jeg følte at ham og jeg var de de eneste i lokalet i det sekund han stod og sang direkte til mig.
Da Niall var færdig med at spille, så bukkede han og gik af scenen, Caroline og jeg blev stående, vi skulle jo om til ham igen, men der var nogle fans der ikke helt ville gå, de fleste kom hen til mig og sagde at jeg var heldig at han sådan sang direkte til mig, der var så en pige der spurgte om jeg havde mødt ham inden koncerten, jeg ville jo ikke sige at han gav mig VIP-billetter fordi vi havde været på en date, så jeg sagde bare at Caroline og jeg havde Meet n' greet billetter, og at han var super sød Osv.
Da de sidste fans var gået kom Niall og Louis om til os, af en eller anden mærkelig grund så de begge generte og nervøse ud, de kiggede på os, og så spurgte de om vi ville med på en dobbelt date, Caroline og jeg kiggede på hinanden og sagde ja i kor, og gav dem en krammer, vi spurgte hvornår det var, de svarede at det var i morgen, Louis skulle først videre i overmorgen og Niall skulle videre søndag, så vi havde lige at par dage tilbage med dem. Jeg glædede mig allerede til daten i morgen, men hvad skulle jeg dog tage på? var de bare en kaffe date, skulle vi på fin resturent? Det ville vi nok får at vide i morgen hen af formiddagen. Nu glæder jeg mig bare, to af ind største idoler og min bedste veninde, så bliver det ikke bedre.
Caroline og jeg sagde farvel til Niall og Louis og så skulle vi ellers bare finde en bus hjem igen til vores lejlighed, der gik lidt tid da klokken var blevet ret mange, men heldigvis var det en hurtigbus, så der var ikke så mange stop på vej hjem til os. Da bussen kom skule vi bare ind og sidde, vi var begge trætte, det havde været en lang dag, vi havde pakket lidt mere ud, vi havde været sammen med drengene og så en rigtig god koncert, jeg kunne stadig ikke fatte at Niall sang Black and White direkte til mig. Jeg kunne ikke fatte det.
Jeg vågnede til lyden af mit vækkeur, klokken var kvart i ni, jeg ville stå op, gå i bad og lave morgenmad til Caroline og mig, jeg satte noget musik på min telefon, ikke noget bestemt, bare en eller anden random playliste fra Spotify, tændte for vandet og gik ind, tog sæbe i min hånd og vaskede kroppen, skyllede sæben af kroppen og tog shampoo i håret, fik skyldes det ud for efter at tage balsam i håret, lod det sidde i de 3 minutter det nu skulle. Jeg slukkede for vandet efter jeg havde skyllet min balsam ud, så gik jeg ud for at tørre mig, da jeg havde tørret mig, og snoet mit håndklæde om mit hår, og så tog jeg min morgenkåbe på, så gik jeg ud vores køkken og fandt noget brød som jeg kunne varme i ovnen, imens det varmede kunne jeg dække bord, da brødet var færdig tog jeg det ud, lod det køle lidt før jeg skar det, imens det kølede gik jeg op for at vække Caroline, så havde hun lige 5-10 minutter til at vågne helt.
Vi var lige blevet færdige med at spise, som der tikkede en besked ind på min telefon.
Til: Lea
Fra: Niall
Hej, vi henter jer kl 19.00, tag lidt pænt på, mere siger vi ikke, vi glæder os til at se jer, xoxo Niall og Louis.
Jeg viste beskeden til Caroline, og vi smilede begge to, både fordi vi glæder os, men også fordi det var to af vores støtte idoler vi skulle tilbringe aftenen med, jeg var dog stadig i tvivl om det over hoved ville komme til at gå, han er berømt og jeg er bare en helt almindelig pige fra kolde kedelige Danmark, plus Niall havde altid en hel masse piger omkring ham, og der var helt sikkert en der var 1000 gange pænere end mig, og en som passede bedre til Niall.
klokken var blevet 18.00, jeg besluttede mig for at gøre mig klar, jeg tog altid lidt mere tid end Sophia, så jeg startede med at lave nogle flotte slagnekrøller i mit lange mørkebrune hår, så lagde jeg noget makeup, ikke noget med nogle vilde farver, men bare nogle naturlige brune farver på mine øjne, og så ellers bare min hverdagsmakeup, og en blid rød lebepromade, så fandt jeg en super sød sommerkjole og en hvid cardigan og tog den udover, så fandt jeg mine lyserøde stiletter, de var ikke alt for høje, men heller ikke for lave, de var lige til pas.
Caroline havde taget en super sød buksedragt på med nogle søde ballerinasko, og lige som vi begge var blevet færdige ringede det på døren, og der stod Niall og Louis, og hvis jeg skal være helt ærlig, så så de begge skide godt ud! vi fik et kram af dem og så gik vi sammen ud til deres bil.
Vi var nået frem til restauranten, og det så, så smukt ud! vi blev vist hen til det bord vi skulle sidde ved, der var flot udsigt ud over vandet, og vi kom lige til solnedgangen, det var som man så det på film, jeg tog min telefon frem for at tage et billede, da jeg havde taget et billede ud over kunne jeg mærke at Niall tog fat i min hånd, jeg synes det så super sødt ud, så jeg tog min mobil så langt ned mod bordet som den kunne, så jeg både kunne få baggrunden, min og Niall's hånd med i billedet, og det blev helt perfekt! Vi fik langt om længe vores mad, og så sad vi alle fire ellers bare og hygge snakkede, om alt mellem himmel og jord.
YOU ARE READING
I wanna save ya.
FanfictionDette er historien om hvordan en helt almindelig pige fra danmark møder den verdenskendte popstjerne Niall Horan.