Caroline og jeg havde været i byen i noget tid nu, vi begge var blevet lidt fulde, eller rettelse, jeg var blevet ret meget fuld. Jeg tog min mobil op og kunne se Niall havde prøvet at ringe til mig 5 gange, jeg ringede tilbage og han tog den. han virkede utilfreds, han sagde bare "Lea, hvad laver du?! er du meget fuld, har du danset med nogle fyre, har du kysset med nogle fyre?!" jeg sagde så, i min fulde brændert "Roooolig nu min snut, jeg har dig og vil ikke lave noget med nogle andre" først efter jeg havde sagt det gik det op for mig hvad jeg lige havde sagt til ham... urghh!! jeg er så dum altså... vi er kun venner og bliver ikke til mere. Jeg vidste bare jeg ikke skulle have haft ringet tilbage før jeg var ædru...
Caroline og jeg var lige kommet hjem fra byen, klokken var have fire om morgenen, og jeg var så klar til at komme i seng, jeg var fuld og træt, plus jeg havde dummet mig gevaldigt med at sige sådan til Niall, hvad går han ikke og tænker nu efter jeg havde sagt det, årrgh hvorfor kunne jeg ikke bare holde mund og lade mine følelser blive hjemme når jeg skulle i byen. appropo følelser, følelsen af hovedpine kom langsomt snignede, så jeg gik ud i køkkenet efter nogle hovedpine piller, og til min store overraskelse stod Niall og Louis ude i køkkenet, hvordan var de overhoved kommet ind, og så slog det mig, jeg havde fortalt Niall hvor ekstra nøglen lå. oh Jesus, jeg ved godthvor Niall ender med at sove, for jeg er fuld og følsom.
Jeg tog mine hovedpine piller og der efter tog jeg Niall i hånden, kiggede ham dybt i øjnene og sagde "jeg synes du skal dele seng med mig i nat" og blinkede til ham. han fulgte meget frivilligt med mig op på mit værelse. Først da vi satte os i min seng slog det mig... Ham og Louis burde være i usa lige nu, så jeg spurgte Niall om hvad ham og Louis lavede her i Danmark hvor til han svarede. "Jo, men kunne ikke klare at efterlade dig uden at sige ordenligt farvel, plus jeg ikke kunne klare tanken om at du var i byen uden mig, og vi skal først spille i overmorgen, så har massere af tid med dig" Da han havde sagt det gik det op for mig hvor mange følelser jeg egenligt havde for ham, pis også...
Jeg gik i noget tid og prøvede at lede efter noget nattøj, men jeg havde intet, Niall sagde så at jeg gerne måtte låne hans t-shirt at sove i, men jeg havde ingen shorts, de vil sige at jeg skullesove i hans t-shirt og trusser.... kun trusser og en t-shirt, amen det køre da bare for mig i øjeblikket, ha not!
Da jeg havde skiftet til Niall's t-shirt lagde vi os begge under min dejlige dobbeltdyne, jeg satte en film på mit tv som jeg tænkte vi kunne falde i søvn til, men alt tog lige pludselig en drejning da vi kunne høre der kom nogle lyde inde fra Sophia's værelse, det endte med at jeg bare brød ud og sagde "Det er bare løgn" med et smil på læben og klaskede min flade hånd op i panden på mig selv, de har sex, og det er virkelig højt. Pludseligt tog det også en drejning inde hos mig og Niall, jeg lå oven på Niall og vi kyssede hinanden, og alt udviklede sig til vi pludselig havde sex, hed sex, og det var rigtig godt, og det var noget jeg havde ventet på i lang tid.
*Caroline's synsvinkel*
Ej det løgn, Louis og jeg var lige blevet færdige og så begynder de, og det var rigtig højt, jeg bankede på væggen og råbte de skulle være stille, Louis grinte bare og sagde "lad dem hygge sig, de har sikkert ventet på det længe begge to" Jeg smilede bare og nikkede som svar.
*Lea's synsvinkel*
Niall og jeg var lige blevet færdige, jeg lå på hans bryst og kunne høre hans hjerte slå, det var beroligende, og der gik ikke længe før jeg faldt i søvn, men vågnede hurtigt af Niall der gik, jeg slog øjnene op og spurgte hvor han skulle hen, han svarede at han og Louis blev nød til at tage til USA nu da der var opstået en nødsituation, jeg blev meget stille, men også sur, vi havde lige haft sex og så smuttede han bare igen, jeg følte mig så brugt og svarede bare med et koldt "okay".
Da Niall og Louis var kørt afsted mod lufthavnen gik jeg grædende og sur ind til Sophia, jeg var så sur på Niall over at han bare var skredet sådan efter vi lige havde haft sex, urgh jeg vidste bare jeg ikke skulle have gidet mig og at jeg bare skulle have holdt mig til at vi bare skulle være venner, og ikke andet. Caroline prøvede at forsvare dem ved at sige at de jo ikke vidste at der ville komme en nødsituation. Men lige i det øjeblik var jeg pænt lige glad.
Der tikkede en besked ind på min telefon, og den var fra Niall.
Niall: Hey smukke, vi er lige ankommet til lufthavnen og skal snart med Flyet, og tak for i aften, det var super skønt.
Jeg svarede ikke på den da jeg var sur, og kort tid efter tikkede der endu en besked op fra Niall.
Niall: Er du sur? håber jeg ikke, forså bliver jeg ked af det :(
Den svarede jeg heller ikke på, kunne bare ikke beskrive hvilken følelse jeg havde i kroppen, jeg var sur, ked af det og ikke mindst skuffet, jeg vidste jo godt de ikke kunne gøre for at de sådan pludseligt afsted, men jeg var sur, og rigtig ked af det, der er så mange fyre der før bare har ville være i bukserne på mig og så bare er skredet bagefter, og det vidste Niall godt, så forstår ikke hvorfor han bare sked, der var intet kys intet kram, ikke noget, han skred bare ud af døren.
YOU ARE READING
I wanna save ya.
FanfictionDette er historien om hvordan en helt almindelig pige fra danmark møder den verdenskendte popstjerne Niall Horan.