Jeg vågnede til lyden af mit vækkeur, jeg skulle starte i 3.G, jeg var mega spændt, skulle heldigvis gå i klasse med min bedste veninde Sophia, vi havde siden 2. klasse fulgtes i skole, og vi blev ellevilde da vi fandt ud af at vi skulle på samme gymnasie og endu mere glade, vi havde været venner siden 2. klasse da jeg flyttede til den skole Sophia gik på.Jeg blev mobbet på min gamle skole og skiftede derfor skole, og der tog Sophia rigtig godt i mod mig, og vi har været uadskillige lige siden, vi havde begge den fælles interesse af vi ELSKEDE One Direction, også selvom de holdte pause var vi stadig store fans, også af der solo musik, om ikke så mange dage skulle vi til koncert med Niall, og vi glædede os som en sindsyg, altså jo selfølgelig elsker vi dem alle, men Niall havde et specielt sted i mit hjerte, og jeg siger dig det svært at komme der ind, lige nu var han faktisk den eneste der inde, ikke en gang min familie var der inde, sophia kæmpede sig op på en flot anden plads, men det vidste hun godt, hun har et andet specielt sted i mit hjerte, men elsker hende næsten lige så højt, hun var jo min bedste veninde, så selfølgelig elsker jeg også hende højt.
***
Sophia og jeg havde sat os ned til første timevis skulle have Historie, vi var ikke helt vilde med historie, men vi prøvede at få det bedste ud af det, det var jo vores sidste år inden vi blev studenter, noget vi havde ventet på siden 8. klasse.
vores historie lære i år var faktisk sjov så timer skulle nok gå hurtigt, hvis dog bare mig og sophia kunne holde ud ikke at snakke om Niall hele timen igennem, det var lidt svært for os, men hey, han er altså også ret lækker, det var vi altid enige om!
***
vi havde nu fået frokost pause, Sophia og jeg gik ned i kantinen for at få noget at spise, der efter satte vi os ved et bord så vi kunne snakke om Niall uden alle de andre fik spat af os, men jeg lyver ikke når jeg siger at vi snakker rigtig meget, som i ekstremt meget om den mand!
Da skoledagen var omme spurgte jeg Sophia om vi ikke skulle tage ind til København for at se på den lejlighed vi havde kigget på i lang tid, den lå ca 30 minutter med offentlig transport fra vores skole, vi havde snakket om at flytte sammen siden vi var små.
vi var nu kommet ind til kbh, vi skulle nu finde den lejlighed vi skulle ind og kigge på, den lå ret centralt så det var ikke den letteste lejlighed at finde, men vi fandt den, det var en lejlighed der lå på 5 sal, der var flot udsigt ud over københavn, vi blev enige om at vi gerne villeleje den lejlighed, det var en super lækker 4 værelses lejlighed til billige penge, ja det blev nok ikke billigere så vi blev enige om at vi skulle bare have den lejlighed,
Sophia tog så hjem for at fortælle hendes forældre det, jeg blev lidt inde i byen, jeg skulle lige have lidt ting med hjem. Jeg gik for mig selv med lidt musik i ørene da der pludseligt var en der prikkede mig på skulderen, jeg vendte mig om med en chok, jeg vendte mig om og kiggede direkte ind i de smukkeste blå øjne jeg længe havde set, jeg stod og kiggede på den her fyr i et godt stykke tid før de lidt gik op for mig hvem det var jeg stod og kiggede i øjnene, jeg blev helt mundlam og overrasket, tror også godt ham fyren med de smukke blå øjne godt kunne se på mig at jeg godt vidste hvem han var, han træk mig ind i en opgang så folk ikke lagde mærke til hvem han var, han åbnede munden og sagde med den sødeste irske accent "hej, jeg kan fornemme du ved hvem jeg er" jeg nikkede bare som svar da der stadig ikke kunne komme et eneste ord ud af min mund, han spurgte bare sødt "nå, jeg er lige kommet her til, skal jo spille koncert om et par dage, så jeg har lidt fritid, og jeg kan ikke finde rundt, og du ligner en der har godt styr på københavn, kunne du have lyst til at vise mig lidt rundt" jeg kom endelig ud med et svar, kunne dog godt selv høre nervøsiteten og glæden da jeg bare sagde "ja, med glæde, det er mig en ære" lige efter jeg havde sagt det sagde jeg bare inde i mig selv "WTF Lea, det var det mest åndsvage og kiksede du nogle sinde har sagt" han smilede.
vi startede med at gå ned til den lille havfrue, det er jo en populær turist attraktion her i Danmark, så jeg tænkte at det måske var meget interesant for ham at se, da vi var nået der ned kiggede han bare på mig og spurgte "og hvad er det er så for noget?" hvor til jeg svarede "deeceet, det er den lille havfrue, hun er ret populær her i danmark, såååeh, ja. Der sidder hun, sommer og vinter, kulde og varme" og igen vidste jeg bare at det var så åndsvagt et svar at komme med, jeg dummer mig så meget når jeg er nervøs.
jeg kiggede så på ham, ret selvsikker hvis jeg selv skulle sige det og bare sagde "ej undskyld, jeg har slet ikke præsenteret mig selv, jeg hedder Lea, jeg bor her i københavn og skal om ikke sålænge flytte i en lejlighed her inde i byen sammen med min bedste veninde Sophia" hvor til han svarede "det lyder spændende, og ja kan jo regne ud at du allerede ved hvem jeg er" jeg nikkede og han spurgte så om Sophia og jeg skulle ind og se hans koncert om nogle dage, hvor jeg bare kom med et begejstret nik, han svarede "lækkert, giv mig dit nummer og jeg sender dig en besked så du også har mit, så kan du lige give mig en besked om hvor i står henne, så kan jeg holde øje med dig, men det burde ikke være svært, du er ret smuk" jeg kunne bare mærke et smil brede sig i mit ansigt, jeg gav ham mit nummer og sagde vi ses, jeg fik et kram og et kys på kinden og sagde vi ses smukke og blinkede til mig. Inden i kunne jeg bare mærke min indre fan girl komme til live efter vi havde sagt farvel, jeg måtte ringe til sophia og fortælle hende om det hele, men ventede til jeg var kommet hjem ikke der var nogle der hørte hvad jeg sagde.
***
Jeg ringede til Sophia og nærmest skreg ind i telefonen af bare glæde, hun kunne ikke tro hvad jeg sagde, men alligevel var så glad! efter 10 år har vi endelig fået sådan nogen lunde kontakt til en af vores helt store idoler!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I wanna save ya.
Hayran KurguDette er historien om hvordan en helt almindelig pige fra danmark møder den verdenskendte popstjerne Niall Horan.