~MARİNETTE~
Yeni gelen çocuğun zümrüt gözlerinde kaybolurken yavaş yavaş kızarmaya başladığımı hissettim. Kendimi toparlayıp
"T-teşekkür ederim." dedim. Heyecanlanınca kekelerdim ve bu benim pek sevmediğim bir özelliğimdi.
"Rica ederim ama niçin?" diyerek bana bir soru yöneltti güneş misali sarı saçları olan model.
"C-chloe ge-genellikle benimle uğraşır ama şimdiye k-kadar kimse benim i-için ona bu kadar karşı koymamıştı. " Alya'nın kolumu dürtmesiyle "Alya ha-hariç tabii ki." diye ekledim. Kıkırdadı ve elini uzattı
"Ben Adrien Agreste. Tanıştığıma memnun oldum. Chloe benim çocukluk arkadaşım bu yüzden genellikle beni dinler." dedi ve göz kırptı. Kalbim hiç olmadığı kadar hızlı atarken ben de elini sıktım ve
"Be-ben de Marinette Dupain-Cheng." dedim. O sırada Bayan Bustier'in sınıfa girmesiyle yerime oturdum ve o da önüne döndü. Sakinleşmek için derin nefesler alırken Alya'nın bana baktığını farkettim.
Ona dönünce kulağıma yaklaştı ve
"Kızım bence sen bu çocuğa aşık oldun" dedi. Söylediği şeyle kızarırken ve kafamı masaya gömdüm.
Adriem denen çocukla daha birkaç dakika önce tanışmıştık nasıl aşık olmuş olabilirdim ki?
~ADRİEN~
Öğretmenin içeri girmesiyle kesilen konuşmamızın ardından önüme döndüm ve kalbimin hızlı atışlarını farkettim. Tamam kız çok güzel olabilirdi, gözleri bir okyanus gibi derin ve masmavi olabilirdi ve kalbim deli gibi atıyor olabilirdi ama bunlar ona aşık olduğum anlamına gelmezdi değil mi ?
Dersler bittiğinde bugün tanıştığım Nino ile çıkış kapısına doğru yürüdüm. Bu adamı sevmiştim ve ayrıca gece mavisi saçlı kızın arkadaşının sevgilisi olduğunu öğrenmiştim. Nino önde yürüyen sevgilisini ve okyanus gözlü Marinette'i görünce onlara seslendi
"Alya, Marinette! Çıkışta bir planınız var mı?" Alya ona
"Marinette bana söz vermişti kardeşlerimi dişçiye götürecektik" dedi. Sonra Marinette'i bırakıp yanımıza geldi ve bana
"Bugün Mari'nin doğum günü ve ona sürpriz bir parti hazırladık. İstersen sen de gelebilirsin sonuçta sınıftaki herkes davetli." dedi. Nino
"Evet dostum ben sana yeri mesaj atarım. Eminim Marinette senin de katılmana sevinir." dedi.
"Aslında Çince dersim vardı ama bugün beni gor- korumam almayacağına göre gelebilirim herhalde. " dedim. Alya ellerini çırptı ve onu kapıda bekleyen Marinette'in yanına koştu. Birlikte kapıdan çıkarken ben de onun gece mavisi saçlarına bakakaldım.
~MARİNETTE~
Çıkışta Alya ile ilerlerken Nino'nun bize seslenmesiyle Alya bana kapıda onu beklememi söyleyip onların yanına gitti. Kesin partim hakkında konuşacaklardı. Nino'nun yanındaki Adrien'a bakarken aklıma Alya'nın Adrien'ı davet edip etmeyeceği geldi. Bence Alya kesin davet ederdi çünkü sınıfta kulağıma fısıldadığı sözlerden sonra aramızı yapmaya çalışacağı çok açıktı. Ben düşüncelerimden sıyrılırken Alya koşarak yanıma geldi ve koluma girdi birlikte dışarı çıkarken içimden Adrien'ın da partiye gelebilmesini umuyordum.
Nasıl buldunuz?
Yorum yapmayı ve fikirlerinizi benimle paylaşmayı lütfen unutmayın...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mucize'm
FanfictionAdrien Marinette'i görmeden Uğurböceğini görmüş ve ona aşık olmuştu. Peki mucizeleri daha geç verilseydi? Adrien, Marinette'i farkeder miydi?