gyerekfejjel

21 1 12
                                    

A napokban jöttem rá, Violettát nézve (hé, mennek a régi évadok a Disneyn na🤷‍♀️), hogy gyerekként, kamaszként mennyivel idősebbnek láttam az akkor amúgy tök fiatal szereplőket. Ott volt Angie, akit akkoriban kinéztem 40-nek legalább. És szerencsétlen pedig még csak egy fiatal lány volt. Clara (Angie) a sorozat kezdetén csak egy 22(!!) éves lány volt. Elég durva mostani fejjel ezt tapasztalni, hogy mennyire idősnek látszott a szememben. Persze maga a karaktere tényleg idősebb volt valamennyivel. Legalábbis személyem szerint. A smink, ami volt rajta, a ruhák, amiket viselt, és nem azért, de a magyar hangja is elég idős volt hozzá képest. Szóval talán még meg is értem magam egy kicsit.😂😂 Aztán a másik szereplő, akit totál idősnek hittem, az Jade volt. Őt is Angievel egy korosztályba soroltam. Ami a valós korukat illetően nem is tévedés. Ugyanis Florencia (Jade) a sorozat kezdetekor csak 25(!!) éves volt. Az utolsó Vilu szereplő pedig akit jól benéztem, az Olga volt. Olgitát én 60 közelére tippeltem régen, valójában pedig még ma sincs annyi. Csórikám, Mirta (Olgi), csak 47(!!) éves volt 2012-ben. Jesszus! Elég durva.

A másik ilyen sorozat számomra a Jessie volt (RIP Cameron💔). Jessiet  '11-ben már huszon pár évesnek néztem. Nem sokat tévedtem. Debby (Jessie) 18 éves volt, mikor a Jessie elkezdődött. 

Hát igen. Kicsiként idősebbnek véljük az embereket. Vagyis más nem tudom hogy van vele, de én így vagyok😂😂.


𝘎𝘰𝘯𝘥𝘰𝘭𝘢𝘵𝘢𝘪𝘮 𝘵á𝘳𝘩á𝘻𝘢Where stories live. Discover now