Liam-nek🖤

1 0 0
                                    

Fogalmam sincs, hol kezdhetném. Vagy mivel.

Reggel ért a szörnyű hír, miszerint meghaltál. Épp dolgoztam, kaja szünetem volt.
Lesokkolódtam. Csak meredtem percekig magam elé. Enni sem volt már kedvem. Nem tehettem meg, hogy elsírom magam, mert tudtam, hogy akkor utána annyi. Vége. Nem tudnám abbahagyni, és koncentrálni a munkára. Bár a koncentrálás utána sem ment.

Nem tudom felfogni, és feldolgozni, hogy ez történt. Még mindig próbálom tartani magam, bár egész nap nehezen ment. Most, amennyi ember közt vagyok, nem sírhatok.
Megállás nélkül üvölt a fülemben a Teardrops, és írom ezeket a sorokat.

Én sosem számoltam azzal, hogy ez bekövetkezhet. Hogy ilyen megtörténhet bármelyikőtökkel. Persze tudom, hogy ez az élet rendje... de az én szívemben ilyen verzió nem létezett. Erre most megtörtént. A szívem szakad meg, a fejem szét hasad, és szédelegtem egész nap a gondolattól, hogy mostantól mi lesz. Képtelen vagyok ezt megemészteni. Annyira fantasztikus ember, apa, barát, társ vagy.... Nincsenek szavak. Nem tudom, mit mondjak.

Köszönöm neked rettentően ezt a 12 évet. Ennyi időm volt, hogy megismerjelek, szeresselek, hallgassalak, figyelemmel kísérjelek. Annyi mindent adtál nekem a zenéiddel/zenéitekkel. Nem akarom elfogadni a tényt, hogy nem vagy többé. Annyi mindenkit elveszítettem már ebben az évben, hogy ezt már nem... nem tudom felfogni.

Mindörökké szeretni foglak.

Elfogytak a szavaim...

Nyugodj békében Liam James Payne!🖤😭💔

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Oct 17 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

𝘎𝘰𝘯𝘥𝘰𝘭𝘢𝘵𝘢𝘪𝘮 𝘵á𝘳𝘩á𝘻𝘢Where stories live. Discover now