Gyorsan elkaptam a pillantásomat a hasáról, és inkább valami ennivaló után néztem.
Meg is találtam, amit kerestem. Egy joghurtot.
- Szóval – faggattam tovább nekidőlve a konyhapultnak. – Hogyhogy ébren vagy?
- Hosszú sztori – hagyta annyiban.
- Ráérek. Úgyse tudok aludni.
- Allie – kelt fel az asztaltól. – Én a testőröd vagyok, nem egy barátod, akivel mindent megbeszélsz. Apukád fizet azért, hogy védjelek. Pusztán szakmai kapcsolat van közöttünk – vágta hozzám, majd elment.
Öt perce még azt hittem, hogy Kai majd más lesz, mint eddig bárki. Hiszen a barátaim barátja.
De tévedtem.
Ugyanolyan, mint az összes eddigi testőröm. Csak ő szexi, és egy seggfej.
Mikor reggel szokás szerint kinyitotta nekem az autó ajtaját, nem köszöntem meg, mint ahogy eddig szoktam. Ha neki ennyire számít, hogy csak szakmai kapcsolat legyen közöttünk, akkor rajtam ne múljon.
Az egész út kínosan csendes volt, mint ahogy utána hazafelé is.
Végül úgy döntöttem, hogy elmegyek Lex meccsére. Úgyse csinálnék itthon semmit. És persze utána a buliba is.
Megbeszéltük Miával, hogy majd ott találkozunk a lelátón. Leültünk Kai-al, és nem sokkal később megláttam Liát, aki kézen fogva sétált be Deannel. Intettek nekünk, mire egy kicsit megfeszült mellettem Kai.
Igen, tényleg érzett Lia iránt még valamit.
Utánuk jött nem sokkal Mia is. Nate-tel kézen fogva. Majd egy csókkal elköszöntek egymástól. Mia elindult felénk, Nate pedig az öltözőbe.
- Mi volt ez? – kérdeztem a barátnőmet, mikor leült.
- Azt hiszem, összejöttünk – pirult el. – Megfogadtam a tanácsod. Hagytam, aminek jönnie kellett.
- Már ideje volt. De most már megértem, hogy hol voltál tegnap. Azért az ágyat elhagytátok?
- Aha. Voltunk a konyhapulton, a kádban...
- Oké – vágtam bele. – A részleteket nem kérdeztem.
Erre csak felnevetett és Kai mellettem felmordult. Felé fordítottam a fejem, és kérdőn néztem rá. De ő csak a még teljesen üres pályát figyelte, mintha annyira érdekes lenne.
Nem sokkal később befutottak a játékosok.
Köztük Lex is.
A tekintetével a nézőteret pásztázta, majd rám talált a tekintete, és elmosolyodott. Kacsintott, aztán visszafordult a társaihoz.
Kai mellettem halkan felnevetett. Egyértelmű volt, hogy Lex és a köztem lezajlott hang nélküli beszélgetésre reagált így, mert ő is Lexet figyelte.
- Mi bajod van? – vontam kérdőre.
- Semmi – vont vállat. – Csak meglep, hogy pont Lexxel kezdtél... összemelegedni.
- Nem kezdtem vele összemelegedni. És amúgy is, ha ez így lenne, miért lenne olyan meglepő?
- Mert Lex a lacrosse csapat egyik védője. Te meg Allie Santiago vagy, aki mellé testőr kell, és anélkül nem mehet sehova. Senkihez.
- Igazad van. Lehet Lexnek kellene a testőrömnek lennie. Talán meg is említem neki. Ő biztos nem lenne ekkora seggfej.
Kai egy picit elmosolyodott, de nem válaszolt semmit. Pedig én ezt teljesen komolyan mondtam. Vagyis csak a seggfejes részét, mert eszem ágában sem volt Lexet felkérni a védelmemre.
Természetesen Lexék nyertek. De ez nem is lepett meg, mert szinte minden meccsen taroltak.
- Megvársz? – szólt fel a lelátóra Lex, amikor mentek az öltözőbe.
- A parkolóba – bólintottam.
Nem kellett sokat várnunk, mert először jött ki Lex.
- Nem hittem, hogy eljössz – ölelt át.
- Én se, hogy itt leszek.
Lex barátiasan kezet fogott Kai-al. Pedig én már el is felejtettem, hogy itt van mellettem. Már megtanultam az első pillanattól kezdve kizárni a testőreimet, mintha nem is lennének folyamatosan a közelembe.
Kivéve Kai-t.
Eddig.
Mert a tegnap esti szövege után egyértelmű lett számomra, hogy neki teljesen jó ez a testőri kapcsolat.
- Ez akkor azt jelenti, hogy este is jössz a buliba? – jött vissza elém Lex.
Szemem sarkából rápillantottam Kai-ra, hogy ő mit szól hozzá. De nem olvastam ki semmit a tekintetéből.
- Aha.
- Oké – mutatta meg a széles mosolyát. – Akkor várlak.
- Akkor mehetünk? – szólalt meg Kai.
Átöleltem Lexet köszönésképpen, és közben a fülébe súgtam.
- Valahogy meg kell szabadítanod tőle az este.
- Ezer örömmel – mondta még szélesebb mosollyal és a szemében valami ravaszság csillogott.
YOU ARE READING
Testőröm Csapdájában (BEFEJEZETT)
RomanceAllie Santiago családja nagyon befolyásos és gazdag. Ezért a legjobbnak látták, hogy testőrt fogadnak fel Allie védelmére. Eddig mindegyik testőr öreg volt és nem bírta a terhet. De jött Kai Stone, aki fiatal, jóképű, izmos, és talán nem mond fel eg...