*Kim Seokjin pov*
Elimde " yeşil deniz kabuğu" adlı kitabı okurken (sağol levinlia kardo) kapım çaldı."Gir!" Diye cevap verdikten sonra içeri aşırı derecede yakışıklı insanın kayıp ilhamını geri yerine getirecek kadar heyecanlı, seni yaz akşamları serinleten yağmur gibi sonbaharda düşen yaprakların güzelliği gibi bir adam girdi.İnce ve insanın uykusunu getiren sesiyle "Müsait misiniz Bay Kim" dedi.Ne diyebilirdim ki onun için zamanımın her dakikasını harcayabilirdim ama sadece "Evet müsaitim gelin söyle oturun"diyebildim koltuğu göstererek.Yine o mütevazı sesini kullandı ve bana"Teşekkür ederim " dedi. Tebessüm ettim ve oturdu. "Sorun nedir Bay Kim" dedim. Soyadlarımızın aynı olması beni hafiften mutlu etmişti. "Taehyung" Dedi bana ufaktan yüzünde oluşan tebessüm ile "Efendim?" Dedim ona anlamsız bakışlarımı sunarken."Sadece Taehyung derseniz sevinirim." Dedi onu başımla onayladım ve sorumu tekrar ettim."Sorun nedir Bay-yani Taehyung?"
*Kim Taehyung pov*
Bugün psikologa gidicektim yavaş yavaş adım atarak odaya girmek için kapıyı çaldım aslında hiç gitmek istemiyordum ama sorunumun ne olduğunu öğrenmek istiyordum bu yüzden doktorun sesini duyar duymaz içeri girdim keşke havalı bir şekilde girseydim dedim bir anda çünkü karşımda oturan doktor bayaaa iyiydi. Çilek gibi dudakları vardı ama çok büyüklerdi büyük ihtimalle başka hiçbir erkeğe bu büyük dudaklar yakışmazdı.Saçlarının düzenliğinden kendine önem veren biri olduğunu anlamıştım siyahtı ve çok parlaktı adeta *yeşil deniz kabuğu* kitabındaki gibiydi (;))levinlia )onunla konuştuk kalbim hiç bu kadar fazla atmamıştı. Eve geldiğimde kalp krizinden öleceğimi zannetmiştim sabah o psikologa gitmemek için kendimi yırtarken şuan ise oraya gidip derdimi anlatmak için hayır hayır saçmalamayın kesinlikle oraya Doktor Kim Seokjin için gitmeye can atıyordum onun için tüm saliselerimi verebilirdim.Benim imkansızımdı ve "Sorun nedir Taehyung" gibi kısa cümlesinde beni anında ona birşeyler hissettiriyordu. Bana naptın böyle Kim Seokjin....
Yazım yanlışları için özür dilerim ilk ship hikayemin Taejin olmasını istedim çünkü çok güzeller herneyse sizi seviyorum tıpkı Taejin gibi iyi uykularr şimdiden bayramınız kutlu olsun ♥♥♥
ŞİMDİ OKUDUĞUN
What's problem
RomanceHayatında hiç aşık olmayan Kim Taehyung o gün psikoloğuna aşık olarak kendine göre en iyi kararı vermişti ve hiçbir zaman insanların düşüncesini umursamayacaktı Doktor Kim Seokjin mi o her zaman buna hazırdı