^Görüşmek üzere Taehyung^

40 5 10
                                    

Kim Seokjin pov

Kliniğe geldiğimde kitaplara bakan bir Kim Taehyung gördüm ona gülümseyerek bakmaya başladım arkası dönüktü ve kitaplara bebeği gibi bakıyordu. Daha sonra sessizliği bozmaya karar verdim ve konuşmaya başladım "Özür dilerim Tae geç kaldım"dedim.

Kim Taehyung pov

Tae mi?TAE Mİ?kalbim kalbim kalbim atmıyor şuan sakin ol sakin ol sakin ol kendimi düzenledim ve bende onu selamladım "Sorun değil world wide handsome". Odadan çıktı bense şaşkın şaşkın burada beklemeye başladım.

Kim seokjin pov

WORLD WIDE HANDSOME???? Rüya görmek için çok fazla büyük değil miyim? Birden tekrar odaya daldım Tae korkmuş olacak ki yerinden sıçradı. Ona yaklaştım ve "Gerçekten gözünde yakışıklı mıyım?" Diye sordum heyecanla  güldü ve kafa salladı tabi bir yandan da saçlarımı karıştırıyordu gözlerimi kapattım ve kendimi hayallere bıraktım. Tae konuştu "Hemde çok çok yakışıklısın"Tekrar güldüm ve yerime oturdum çünkü şuan odadaydık ve Tae terapi için gelmişti biraz konuştuk kendimizden bahsettik ve birbirimizi bir önce ki seanstan daha fazla tanıdık (evet çok tanıdık bir cümle baya iyi bdbdbxndbdn). Saat öğlen 2 olduğunda bizim seansımız yeni bitmişti kapı açıldı ve içeri minik bir kız girdi geldi ve kucağıma oturdu ona sarıldım ve ardındanda ........

Kim Taehyung Pov

İçeri bir kız girdi küçüktü yani 4-5 anca vardı daha sonra bir kadın girdi işte o zaman kalbim parçalandı gözyaşlarımı akıtmamaya çalışıyordum.

Biliyorum çok kötü bir yerde bıraktım ama olsunda canlar sizi çoook seviyorum bolca yemeğinizi yiyin ve evden çıkmayın  bbbbbbbbbb💜♥💜♥

What's problem Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin