*Taehyung pov*
Derdimi anlatmak ve dermanını bulm- hayır hayır ve hayır ben Kim Seokjin'i görmek için gidiyorum telefonuma gelen mejasla gözüm telefonuma kaydı "Çok özür dilerim Bay Kim ama bugünkü randevumuzu 12:00'a almak zorundayım" hüzünlenmiştim ama şuan içimde daha büyük bir his vardı endişe acaba iyi miydi? Ona birşey mi olmuştu? Yoksa sevgilisi ile mi buluşacaktı? Sevgilisi var mıydı? Bu sorular beni içten içe yerken ona "Umarım önemli bir sorununuz yoktur Bay Kim benim için sorun değil 3 saat sonra görüşmek üzere" diye cevap verdim soyadımızın aynı oası beni mutlu ediyordu. Elimde olan telefon titredi ve telefona bakmamı sağladı "Hayır önemli bir sorun yok Bay Kim anlayışınız için teşekkür ederim" Yazıyordu.Üzgün bir biçimde yazmaya devam ettim çünkü telefondan yüzümü göremezdi."Hayır hayır Bay Kim, kim olsa böyle yapardı iyi günler." Dedim ve koltuğa oturdum gel şimdi 3 saat bunu bekle Bay Kim normalde çok sabırlı biriyimdir ama dediğim gibi tüm alışkanlıklarımı tersine çeviriyorsunuz.Telefonuma gelen mesaja heyecanla baktım ama arkadaşım Jimin'den geldiğini görünce tekrar somurttum. Gelen yazıya bakmak için telefonun kilidini açtım.
9Mochi:Kardoooooo hadi bir şeyler yapalım lütfen
Tae:Kardoo gelebilir aslında doktor randevum daha çok var
Mochi:Hadi canım sen benim sözümü dinleyip psikologa mı gittin?
Tae:Ya olm evet gittim ama doktoru görmen lazım baya iyi onu görünce falan kalbim yok oluyo hani sen Jungkook'u anlatırken kalbin atıyodu ya
Mochi:Kardo ben şuan kook ile sevgili olduğuma göre ona aşık olmuş olduğuma göre yoksaaa
Tae:Olabilir aslında adı Kim Seokjin baya iyi yaaa yani ne hissettiğimden pek emin değilim Jimin cevap versene.Mochi:Bro kusura bakma sen yazarken ben Jin'i araştırdım knk 28 yaşında 2 okulda okumuş biraz kavgacı gir tipmiş seni iyi korur bu lan. Bu arada sen onu görünce ne oluyor?
Tae:bilmiyorum onu görünce kalbim atmaz hale geldi.Şiirlere yetmeyen gülüşü dolgun dudakları vardı gözleri siyahın en parlak tonuydu saçları siyahın gördüğüm en koyu ve mat tonuydu hani sana bir kitap göstermiştim ya "Yeşil deniz ...."
*Seokjin pov*Köpeğimin hastalanması ile randevumu ertelemek zorunda kaldım ölseydim bu kadar üzülmezdim onu görmek için can atıyordum halbuki şuana kadar işimden nedense bir gariplik duyardım benim tüm düşüncelerimi tersine çevirdiniz Bay Kim bence bir tesadüf değildi soyadlarımızın aynı olması bir kehanet gibiydi "Yeşil deniz kabuğu" bu kitap seni bana hatırlatıyordu ona nedense kapılmıştım köpeğimin veterinere götürmüştüm ve orda kalması gerektiğini anlamış direk olarak eve dönmüştüm saat 10:00'dı 2 saat ne yapıcağımı düşünüyordum Hobi'nin aramasıyla telefonu kulağıma koydum tabi yanıtladıktan sonra "Alo hobi napıyorsun" dedim ince sesimle bana "Iyiyim hyung sen" sesinden birsey olmadığını anlamıştım kısık ve şevkatli (yanlış yazdiysam özür dilerim) sesim ile "Birşey olmuş sana noldu yine kıskançlık konusu mu?" Uzun bi nefes alıp verdiğinde dediğimin doğru olduğunu anladım "Aynen öyle hyung Yoongi bir türlü anlamadı onu sevdiğimi hayır sürekli alttan alttan mesajlar veriyorum yok bilerek mi yapıyo anlamıyorum ki" hafiften güldüm ve konuşmaya başladım"Bende olaylar farklı geçen seninle konuştuktan sonra kitap okuyodum ve kapım çaldı ve içeri hayatımda ilk kez kalbimi arttıran biri girdi ahh Kim Taehyung bana neler yapıyorsun? Neyse konuştuk bana kimseye aşık olmadığını daha doğrusu istesede kimseye bir duygu besleyemediğinden bahsetti keşke bu kalbin ona attığını bilseydi" bir süre sessiz kaldı ve konuşmaya devam etti. "Hyung hoşlandın mı? Yani emin misin? Sonra üzülmeni istemiyorum.Sen benim Yoongi'den sonra en değerlimsin" İmalı bir şekilde tekrar ettim "Yoongi'den sonra?" Güldü ve "Tamam sen ondan da öndesin" Diye cevap verdi .Daha sonra daha erkeksi bir ses "Nasıl beni Jin hyung'tan sonraya koyabilirsin?" Dedi bunun Yoongi olduğunu anlamak çokta zor değildi.Hoseok endişeli bir sesle "Yoongi ile konuşup geliyorum hyung" dedi ve kapattı. Güldüm ve içimden deli bu çocuklar dedim. Sanırım sizi seviyorum Bay Kim hayır hayır size aşığım Bay Kim.
*Kim Taehyung pov*
Tae:İşte böyle oluyorum jimin özellikle omuzları tam romantik filmin veya şöminenin önünde otururken ona ve onun omuzlarına sığınmak istercesine hoşlandım ondan........Jimin?
Mochi:Haa pardon bitti mi?Kusura bakma taetae uyuya kalmışım
Tae:NASIL YANİ BEN SANA BURDA YARIM SAAT BİRŞEY ANLATIRKEN HATTA BU BİRŞEY DE DEĞIL BEN SANA HİSLERİMİ ANLATIRKEN SEN UYUDUN MU?!?!?
Mochi:Özür dilerim taetae ben kaçıyım sen sonra döversin bbbbbbbb
Ahhhhh bu çocuk.Nasıl uyuyabilir?offff neyse bende jimin'in yazdıklarını tekrar gözden geçiriyim diye okurken Jimin'den mesaj geldi BİR DAKİKA O JİN'İN FOTOĞRAFI MI!?!? Eeeeeeee tabutum hazır mı.
Mochi:eeeeee Jin'in göründüğü kadar masum olmadığını söylemeyi unutmuşum kardo kb
Tae:Jimin....
Mochi:Başka var istersen atabilirim
Tae:kulun köpeğin olayım at jimin lütfen
Mochi:jsjsjsjsjsj sakin taetae atarım sakin
Mochi:
Mochi:Hadi bakim bunuda atıp kaçıyorum bbbbbbbbbbAllah'ım ölücem ne bu lan!!Kim Seokjin bana hiç iyi gelmiyorsun saate baktığımdı 11:40'tı hemen hazırlandım ve yola çıktım
Sizi seviyorum Canlar biraz uzun bir bölüm oldu yorum ve beğenilerinizi eksik etmeyin lütfen iyi bayramlar Sizi seviyorum ♥💜♥💜♥♥
ŞİMDİ OKUDUĞUN
What's problem
RomanceHayatında hiç aşık olmayan Kim Taehyung o gün psikoloğuna aşık olarak kendine göre en iyi kararı vermişti ve hiçbir zaman insanların düşüncesini umursamayacaktı Doktor Kim Seokjin mi o her zaman buna hazırdı