Το πρωί ξύπνησα από της ακτίνες του ήλιου άνοιξα τα μάτια μου όσο μπορούσα και είδα ότι ήμουν σε ένα ξένο δωμάτιο. Κοιτούσα γύρω γύρω με μισάνοιχτα ματιά μέχρι που κοίταξα δίπλα μου.
Είναιγλυκούλης όταν κοιμάται.Όταν όμως είδα ότι δεν φοράει μπλούζα φρίκαρα κοίταξα τον εαυτό μου και φορούσα νυχτικό.
Πότε άλλαξα και δεν το θυμάμαι καλά τουλάχιστον δεν είμαι γυμνή.
Κοίταξα δίπλα το ρολόι η ώρα ήταν 12:30 σηκώθηκα και πήγα στην τουαλέτα που είχε το δωμάτιο έκανα ότι ήθελα και βγήκα έξω.
Κοιμόταν τόσο ήρεμα. Για μια στιγμή έπιασα τον εαυτό μου να τον χαζεύει και αμέσως κοίταξα άλλου.
Πήγα να φύγω αλλά η φωνή του με σταμάτησε.
Jk:που πας?, είπε με νυσταγμένη φωνή.
Ε :εεε στο δωμάτιο μου θα με ψάχνει και η jisoo.
Jk:δεν είναι κανείς στο σπίτι τους έδωσα ρεπό σήμερα.
Ε :Α. Ε τότε πάω να αλλάξω.
Jk:δεν θες να ξαπλώσεις λίγο ακόμα γυρίσαμε αργά χθες.
Ε :όχι είμαι εντάξει.
Jk:όπως θες, είπε και γύρισε για να ξανά κοιμηθεί.
Βγήκα έξω και πήγα στο δωμάτιο μου να αλλάξω.
Κατέβηκα κάτω και ήπια έναν χυμό πήγα στο σαλόνι και άνοιξα την τηλεόραση για να δω τίποτα για να περάσει η ώρα.Μετά από κάνα 10λ. με πήρε ο ύπνος στον καναπέ.
...
Κοιμόμουν μέχρι που άκουσα ένα τηλέφωνο να χτυπάει άνοιξα σιγά σιγά τα μάτια μου και χτυπούσε το σταθερό, ήταν στο τραπέζι, το πήρα και το άνοιξα.
Κλίση.
Ε:ναι,ειπα με νυσταγμένη φωνή και χασμουρήθηκα.
-? :ναι συγνώμη είναι εκεί ο κύριος jungkook.
Ε :όχι αυτή τη στιγμή δεν είναι εδώ.