~12~

1.2K 106 11
                                    

Ξύπνησα και πήγα κάτω για το πρωινό. Όπως πάντα ο jungkook ήταν στην εταιρεία και εγώ καθόμουν με τα παιδιά.

TIME SKIP

Μετά από πολύ ώρα γύρισε σπίτι αλλά φαινόταν πολύ νευριασμένος.
Έκλεισε την πόρτα με δύναμη και χωρίς να πει τίποτα ανέβηκε της σκάλες και πήγε στο γραφείο του.

Ε :τι έπαθε?

Tae:πάω να δω.

Έφυγε ο taehyung που από όσο ξέρω είναι ποιο κοντά με τον jungkook και περίμεναμε να δούμε τι έγινε αλλά δεν κατέβηκε.

Ε :μήπως τον σκοτώσε ?ρώτησα αγχωμένη.

Jm:μπααα.

Μετά από λίγο κατέβηκε.

Tae:πάμε ειναι ώρα για εξάσκηση.

Ε:έγινε κάτι?

Tae :όχι πάμε.

TIME SKIP

Η ώρα πέρασε και ανεβήκαμε πάνω να ξεκουραστουμε, o jungkook ακόμα δεν είχε κατέβει, είπα να ρωτήσω την jisoo μήπως κατέβηκε ποιο πριν.

E:jisoo, μήπως κατέβηκε ο jungkook κάτω.

Js:πήγα πριν να του πω να έρθει να φάει αλλά δεν ήθελε.

Ε:εντάξει πάω πάνω να κάνω ένα μπάνιο και έρχομαι.

Js:άμα θες κάτι πες μου.

Ε:εντάξει, είπα και πήγα στο δωμάτιο μου.

Έκανα ένα μπάνιο, στέγνωσα τα μαλλιά μου και ντύθηκα.

Βγήκα από το δωμάτιο και είπα να δω τι κάνει ο jungkook, πήγα έξω από την πόρτα του γραφείου του και χτύπησα την πόρτα περίμενα να πάρω το "ναι" από εκείνον ώστε να μπω, μόλις με άφησε να μπω άνοιξα την πόρτα και μπήκα μέσα

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Βγήκα από το δωμάτιο και είπα να δω τι κάνει ο jungkook, πήγα έξω από την πόρτα του γραφείου του και χτύπησα την πόρτα περίμενα να πάρω το "ναι" από εκείνον ώστε να μπω, μόλις με άφησε να μπω άνοιξα την πόρτα και μπήκα μέσα. Τον είδα να κάθεται στην καρέκλα του σκεπτικό ενώ κοιτούσε τα χαρτιά αλλά δεν νομίζω το μυαλό του να ήταν στα χαρτιά.

Σήκωσε λίγο τα μάτια του και με κοίταξε.

Jk:έγινε κάτι?

MINE [BTS FF] Where stories live. Discover now