~14~

1.2K 98 15
                                    

JUNGKOOK P. O. V.

Μπήκα έξαλλος μες στο σπίτι.

Ε:ΓΙΑΤΊ ΤΗΝ ΑΦΙΣΑΤΕ ΜΌΝΗ ΤΗΣ?

Js:ήταν μαζί μας πάνω και μετά είπε πως θα πάει να δει τηλεόραση, είπε δικαιολογώντας.

Χτύπησα με δύναμη το χέρι μου στο τραπέζι.

Υ:έχετε καμία ιδέα που μπορεί να είναι?

Ε:Στον Jay Park.

Y:που το ξέρεις?

Ε:είχε ένα χαρτί έξω στον κήπο, τους έδειξα το χαρτί.

Ε:τι κάθεστε? Βγητε έξω και ψάξτε παντού, μην αφήσετε ούτε πέτρα χωρίς να ψάξετε, γυρίστε όλη την Seoul, είπα και υπάκουσαν, πήραν τον εξοπλισμό που χρειάζονταν και έφυγαν.

Ανέβηκα στο δωμάτιο μου, πήρα ότι χρειαζόμουν και έφυγα για να ψάξω.

ANNA P. O. V.

Ξύπνησα το πρωί από τις ακτίνες του ήλιου που έπεφταν στο πρόσωπο μου.

Sph:Καλημέρα υπναρού, άκουσα την φωνή της Sophie από δίπλα μου και τινάχτεικα.

Ε:καλημέρα.

Sph:έλα φορά αυτά τα ρούχα και κατέβα να φας.

Ε:καλά, αλλάζω και έρχομαι.

Sph:οκ.

Βγήκε έξω, εγώ πήγα τουαλέτα και άλλαξα.

Κατέβηκα κάτω και πήγα στην κουζίνα όπου ήταν τα παιδιά.

Bam:καλημέρα.

Ε:καλημέρα.

Pn:καλημέρα.

Έφαγα το πρωινό ενώ μιλούσα με τα παιδιά.

Ε:ο Jay που είναι?

Pn:είναι στην εταιρεία του.

Ε:μάλιστα.

Συνεχίσαμε να μιλάμε, μόλις τελείωσα μάζεψα τα πράγματα και βοήθησα τα κορίτσια να φτιάξουν το σπίτι, ο bambam δεν βοηθούσε και πολύ, δεν το είχε με το καθάρισμα.

JUNGKOOK P. O. V.

Με τα αγόρια πήγαμε στην εταιρεία του. Μόλις φτάσαμε πήγαμε να μπούμε αλλά οι μπραβοι δεν μας άφησαν, πήγε ένας και τον φώναξε, μετά από λίγο κατέβηκε, μόλις μας αντίκρισε γέλασε και ήρθε προς το μέρος μας.

Jp:τι έγινε ήρθες να πάρεις την γυναίκα σου?

Ε:λεγε που είναι?είπα και πήγα να τον πιάσω από τον γιακά αλλά ένας από τους μπράβους με έπιασε και με σταμάτησε.

MINE [BTS FF] Where stories live. Discover now