from eden.

1.8K 340 36
                                    

Hyunjin'in elleri hızlı hızlı Felix'in saçlarında gezerken bulaşan çamuru ayıklamak için elinden geleni yapıyordu.

Nitekim elinden bir şey gelmemişti ve şimdi ikisi de kirliydi. Hyunjin Felix'in saçlarını sevmişti ve elleri kirlenmişti.

"Ağlama artık." dedi ellerini eski tişörtüne silerken.

"Kirlendiler artık saçlarım beyaz değil." dedi Felix ve ağlamaya devam etti.

Bedeni de beyaz değildi Felix'in yer yer mordu kırmızıydı yeşildi sarıydı; Felix'in rengarenk yaraları vardı vücudunda. Sanki ruhu güneşti bedeni yıkıntısında yaşadığı katedraldi; camları renk renkti katedralin.

Güneş vurdu Felix'e bedeni daha farklı renklere büründü.

"Nehirde yıkarım seni tertemiz olursun. Nolur ağlama artık." dedi Hyunjin. Felix'i tekrar sırtına aldı katedralin doğusundaki nehre doğru yürüdü.

"Neden bizden nefret ediyorlar?" dedi Felix sesi kırgın çıkıyordu. Kime kırgındı peki? Neye kırgındı Felix?

"Onlar herkesten nefret ediyor." dedi Hyunjin onu kıyıya bırakırken.

"Senden etmiyorlar." dedi Felix ruhsuzca.

"Senin saçların siyah uzun ve güzel."

"Herkes gibiyim çünkü." dedi Hyunjin.

"Benden yüz tane bulursun. Hayır, hatta bin tane."

"Benden milyonlarca var Felix."

"Sen benim için bir tanesin." dedi Felix saçlarını yıkayan çocuğun ellerini tutup.

Hyunjin'in elleri Felix'in saçlarında durdu. Artık saçları temizdi yıkanmıştı.

Hyunjin önce kirlenmişti beyaz çocukla sonra ikisini de yıkamıştı. Temizlerdi şimdi Hyunjin başarmıştı bunu.

"Geri dönelim üşüme." dedi Hyunjin Felix'i duymamazlıktan gelip.

Ama tutuşunu unutabilir miydi? Görmezden gelebilir miydi buz gibi ellerini Felix'in?

"Dönelim." dedi Felix bıkkınlıkla.

Eski demir kapıdan birlikte geçtiler.

Sanki bir nikah törenindelerdi hatta öyle bir törendi ki şahite de rahibe de ihtiyaçları yoktu.

Birbirlerine verdikleri bir söz vardı kelimelerden ayrı. Duyulmasına gerek olmayan. Şahitsiz bir söz vardı aralarında.

Hyunjin bildi o andaki sözü.

Elini bıraktı Felix'in.

Felix ona döndü gözlerine baktı.

"Sen de benim için bir tanesin Felix."

Felix gülümsedi. Islak beyaz saçlarından geçti rüzgar.

Felix bildi o andaki sonu. Bu gece sondu. Söylemedi Hyunjin'e.

Nasılsa bitecek dedi bilmesine ne gerek var.

Nasılsa bitecek dedi bilmesine ne gerek var

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


****Felix'in görselini top teaserındaki gibi düşünün tamamen beyaz.

the gypsies of asia. hyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin